Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade
Ach, is fun man...
Aannames zijn fataal.
Fun... /onzin, dat is het!
Als je je er aan ergerd, kom er dan nietOp maandag 16 april 2001 20:06 schreef rdgf het volgende:
Fun... /onzin, dat is het!
Op een gegeven moment is de lol er idd af, maar voorlopig nog niet
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ach joh, zolang we allemaal in dat ene topic zitten is er niks aan de hand joh, ''t is toch maar een saaie dag anders
Virussen? Scan ze hier!
Ik vind het bijzonder kinderachtig. Andere threads worden zonder pardon dichtgegooid, en omdat toevallig een paar adjes dit leuk schijnen te vinden blijft deze open. Lekker consequent.Op maandag 16 april 2001 20:16 schreef Floris_Diemel het volgende:
That''s the sprit!Op maandag 16 april 2001 20:16 schreef Floris_Diemel het volgende:
offtopic:
Ben je ondertussen weer adje, of kus je nog steeds zijn schoenen
Ben je ondertussen weer adje, of kus je nog steeds zijn schoenen
Er zitten 10 adjes/modjes i dat topic en iedereen vermaakt zich prima.
Dichtgooien, neuh. Is wel goed zo.
PS, speel aub niet meer voor mod of zo.
Dichtgooien, neuh. Is wel goed zo.
PS, speel aub niet meer voor mod of zo.
I am having the time of my live
Nee, d''r is nog maar één ware mod hier overPS, speel aub niet meer voor mod of zo.
Virussen? Scan ze hier!
De laatste tijd worden om de meest onzinnige reden threads gesloten. Deze thread gaat nergens meer over maar blijft gewoon open. Consequent zijn en dichtgooien.Op maandag 16 april 2001 20:18 schreef rdgf het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder kinderachtig. Andere threads worden zonder pardon dichtgegooid, en omdat toevallig een paar adjes dit leuk schijnen te vinden blijft deze open. Lekker consequent.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Ging-ie ooit wel ergens over dan? O ja, dat icoontje, da''s waar ookOp maandag 16 april 2001 20:36 schreef outlaw het volgende:
[..]
De laatste tijd worden om de meest onzinnige reden threads gesloten. Deze thread gaat nergens meer over maar blijft gewoon open. Consequent zijn en dichtgooien.
Jongen, niet zoveel kilo zout op iedere slak leggen zeg, het is toch al zo saai vandaag, zonder dit zou het helemaal niet te doen zijn.
Virussen? Scan ze hier!
ff half offtopic, waarom kan ik overal op reageren behalve in de mooiste en meest humorvolle discussie in tijden?
btw wat een gemierenneuk (nee ik bedreig niemand) over het sluiten van dit topic. Er gebeurt vandaag inderdaad bijna niks en praktisch iedereen vermaakt zich, en vanaf morgen gaan alle onzintopics vast weer gelijk dicht.. goed zo?
btw wat een gemierenneuk (nee ik bedreig niemand) over het sluiten van dit topic. Er gebeurt vandaag inderdaad bijna niks en praktisch iedereen vermaakt zich, en vanaf morgen gaan alle onzintopics vast weer gelijk dicht.. goed zo?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Had ik ook, moet je in je prefs ff ''Thread bij reageren laten zien.'' op Nee zetten. Word te groot voor de verbinding ofzo...Op maandag 16 april 2001 20:39 schreef Alfredt het volgende:
ff half offtopic, waarom kan ik overal op reageren behalve in de mooiste en meest humorvolle discussie in tijden?
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1