Verwijderd
Mare ik denk dat deze topic geen lang leven bezworen is...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Femme een social life?Op maandag 16 april 2001 15:19 schreef FoolZero het volgende:
Kijk en als je nu de Search gebruikt en als gebruikersnaam Femme intypt, zie je dat hij echt nog wel actief is. Kennelijk heeft hij toch nog een prive leven.
Vragen om slotje/verzoek om sluiting topic is stout!Op maandag 16 april 2001 15:19 schreef FoolZero het volgende:
Op maandag 16 april 2001 15:20 schreef Paz het volgende:
Femme aka michaeljackson aka dexterslab is echt wel actief hoor
Aannames zijn fataal.
Hey, hoorde jij iemand SOCIAL life zeggen? Ik zei alleen maar prive leven. Kennelijk zit hij daar opgesloten in zijn kamer niet achter de computer een prive leven te leiden?Op maandag 16 april 2001 15:20 schreef Revolution het volgende:
Femme een social life?Zijn social life speelde zich toch online af?
Heal the internet ...
LOLOp maandag 16 april 2001 15:20 schreef Paz het volgende:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Anders was mijn icoon wel weer een roos met passend onderschrift:P
BTW heeft iemand hier een flashicoon oid:?
Ik krijg vandaag op dit forum steeds de vraag of ik flash5 wil installeren8-)
Powered bij meergranenbrood.
Verwijderd
Domme banners onderaan.Op maandag 16 april 2001 15:25 schreef picobyte het volgende:
ja!!!
Verwijderd
je vergeet GSMboyOp maandag 16 april 2001 15:20 schreef Paz het volgende:
Whawha, hmmm ik zou eens op T-net kijken daar post die wel es wat vaker dan op GoT
En jij hebt nog steeds geen Flash geinstalleerd? Shame on you...Op maandag 16 april 2001 15:25 schreef picobyte het volgende:
ja!!!
BTW was de LAN party nog geslaagd?
(We zijn toch al zo off-topic en zinloos aan het lullen, dus dan kan dit er ook nog wel bij
Heal the internet ...
Maar hoe kom ik van di irri melding af want ik zit helemaal niet te wachten op dat brakke flash:r
Was het bovendien niet ook spyware:?
Dude, niet doen, want MIJN social life zit wel op GoT!Op maandag 16 april 2001 15:31 schreef Revolution het volgende:
Wegens het offtopic gaan van deze serieuze vraag verzoek ik om een BAN voor iedereen!
Heal the internet ...
Verwijderd
En we beginnen bij userid=1Op maandag 16 april 2001 15:31 schreef Revolution het volgende:
Wegens het offtopic gaan van deze serieuze vraag verzoek ik om een BAN voor iedereen!
Hmm, niet zo''n strak plan
Professioneel Hyves-weigeraar
Ahh, dat ga ik nu ook doen.Op maandag 16 april 2001 16:05 schreef WouterTinus het volgende:
Hij moest Win2k opnieuw installeren
Welke zal ik nemen, Professional, Server of Advanced Server?
Makkelijk als je ze hier allemaal hebt liggen. Owh shit, straks beticht DextersLab me nog van Ali Illegaliprakijken.
[serieus antwoord]Op maandag 16 april 2001 16:09 schreef Revolution het volgende:
[..]
Ahh, dat ga ik nu ook doen.
Welke zal ik nemen, Professional, Server of Advanced Server?
Makkelijk als je ze hier allemaal hebt liggen. Owh shit, straks beticht DextersLab me nog van Ali Illegaliprakijken.
Voor normale workstation praktijken een beetje onzinnig Server of zalef Advandced Server (Clustering) te gaan gebruiken. De Server versies zijn gericht op performance in server-dingen, (Background Apps) niet voor desktop/applicatie performance
[/serieus antwoord]
Aannames zijn fataal.
Ehhm nee.:( Die kun je geloof ik alleen met server+support erbij kopen, bij Compaq ofzo.Op maandag 16 april 2001 16:10 schreef HlpDsK het volgende:
Wat, geen DataCenter?
En ik heb hier helaas geen 32 CPU systeem staan met 16 gig RAM.
Heb je wel gelijk in maar het is wel leuk om weer eens wat nieuwe ervaringen op te doen, wel veel met server gewerkt maar nog nooit met AS. Wel leerzaam lijkt me.Op maandag 16 april 2001 16:12 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
[serieus antwoord]
Voor normale workstation praktijken een beetje onzinnig Server of zalef Advandced Server (Clustering) te gaan gebruiken. De Server versies zijn gericht op performance in server-dingen, (Background Apps) niet voor desktop/applicatie performance
[/serieus antwoord]
Ja das leuk op mijn singlecpu bakOp maandag 16 april 2001 16:10 schreef HlpDsK het volgende:
Wat, geen DataCenter?
Ja en nee: nee want we mochten vd directie niet meer lannen in de weekeinds:( en ja omdat ik samen met mijn neef een dagje heb zitten linuxen, iets wat niet gaat waarneer de rest allemaal MS gebruiker is:)Op maandag 16 april 2001 schreef FoolZero het volgende:
BTW was de LAN party nog geslaagd?
Owh ja hoor. Lekker met AD stoeien en zo. Geen secundaire machine voor die meuk ?Op maandag 16 april 2001 16:15 schreef Revolution het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in maar het is wel leuk om weer eens wat nieuwe ervaringen op te doen, wel veel met server gewerkt maar nog nooit met AS. Wel leerzaam lijkt me.
Aannames zijn fataal.
Nou het zit zo...Op maandag 16 april 2001 16:18 schreef WouterTinus het volgende:
Wat is er toch aan de hand vandaag?
Ik kwam hier langs dit onzin topic gesurfd en tikte mijn reactie waarop foolzero en hlpdsk weer een reactie typede.
Maar toen moest de server ff koffie drinken waardoor ook ik trek kreeg in un bakkie leut (volg je het nog...mooi)ik ben nu ook ff aan het koffie drinken en heb daarom ff de gelegenheid deze onzin in te kloppen ;-)
Onzin wordt niet getolereerd!Op maandag 16 april 2001 16:26 schreef picobyte het volgende:
[..]
Nou het zit zo...
Ik kwam hier langs dit onzin topic gesurfd en tikte mijn reactie waarop foolzero en hlpdsk weer een reactie typede.
Maar toen moest de server ff koffie drinken waardoor ook ik trek kreeg in un bakkie leut (volg je het nog...mooi)ik ben nu ook ff aan het koffie drinken en heb daarom ff de gelegenheid deze onzin in te kloppen ;-)
Jawohl! Ik ga mijn oude P233 met 56 meg RAM MARTELEN met Win2K AS.Op maandag 16 april 2001 16:17 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Owh ja hoor. Lekker met AD stoeien en zo. Geen secundaire machine voor die meuk ?
Zou die arme ziel dat trekken?
Ja, min. 133Op maandag 16 april 2001 16:31 schreef Revolution het volgende:
[..]
Jawohl! Ik ga mijn oude P233 met 56 meg RAM MARTELEN met Win2K AS.
iedereen veel te veel vrije tijd ofzo?
Euh... Wat dacht je van "Nee !"Op maandag 16 april 2001 16:31 schreef Revolution het volgende:
[..]
Jawohl! Ik ga mijn oude P233 met 56 meg RAM MARTELEN met Win2K AS.
Als je er wat Ram bijragt, werkt het echter wel.... CPU is sterk genoeg, alleen je hebt probably iets van 192 MB mem nodig, om het enigzins fatsoenlijk te draaien. Met 128 MB, met een beetje mazzel draait het dan wel, aleen verwacht geen wereldperformance...
Aannames zijn fataal.
Dus je kan jezelf niet uitstaan?Op maandag 16 april 2001 16:27 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Onzin wordt niet getolereerd!
Dat klopt, maar MicroSoft zegt MINIMAAL 128 MB. Ow en om het dan maar helemaal af te maken:Op maandag 16 april 2001 16:32 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Ja, min. 133
Pentium 133 Mhz
128MB
2GB HD waarvan minimaal 1GB vrij
VGA videokaart
CDROM ( + Floppydrive)
Heal the internet ...
ROFL.Op maandag 16 april 2001 16:33 schreef WouterTinus het volgende:
Win2k AS en dan 3dsmax 4, MSSQL server 2001 en Internet Explorer op een ''babes''-thread tegelijk. Post wel even een foto van de rook.
Ik heb hier Win2K Advanced Server liggen dus die er opkomt, plus Echange 2000, MS Proxy 2.0 en SQL Server 2000.
Als je over een uurtje uit je raam naar het noorden des lands kijkt, dan zie je wel een rookpluim.
Dat hoeft ook niet, krijgt toch amper wat te doen denk ik, maar Jelmervos beweert dat hij Win2K AS draaiend heeft gekregen (wel FUCKING traagOp maandag 16 april 2001 16:33 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Euh... Wat dacht je van "Nee !"
Als je er wat Ram bijragt, werkt het echter wel.... CPU is sterk genoeg, alleen je hebt probably iets van 192 MB mem nodig, om het enigzins fatsoenlijk te draaien. Met 128 MB, met een beetje mazzel draait het dan wel, aleen verwacht geen wereldperformance...
Verwijderd
mijn AS server vervangt mijn verwarming >:):
1x p200
1x 128 mb
1x Win2k Advanced server
1x Exchange 2k enterprise edition
1x mssqlserver 2k enterprise edition
1x MS Siteserver commerce edition
1x ISA server
1x IIS5
en icq
/na na na na mode.
SLOTJUH!
ROFL, dat doet het hemOp maandag 16 april 2001 16:49 schreef Paz het volgende:
en icq
Hej Femme, you''re alive!Op maandag 16 april 2001 16:49 schreef Femme het volgende:
Het is maar goed dat ik nooit op vakantie gegaan. Ik ben welgeteld 2 dagen een beetje weggeweest (klooien met Win2k en daarna 24 uur slapen om wat achterstand in te halen).
Ik denk dat ik toch maar wat extra geheugen moet gaan scoren voor die oude P233, anders wordt hij nooit vriendjes met Windows2000 AS.
Gewoon proberen man, geheugen bij plaatsen kan altijd nog!Op maandag 16 april 2001 17:00 schreef Revolution het volgende:
[..]
Ik denk dat ik toch maar wat extra geheugen moet gaan scoren voor die oude P233, anders wordt hij nooit vriendjes met Windows2000 AS.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb het zelf ook een tijdje gehad op een P233 MMX met 96 MB, en dat draaide echt bagger... (muis gaat 10 seconden na beweging ook eens over het scherm heen...)Op maandag 16 april 2001 17:20 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Gewoon proberen man, geheugen bij plaatsen kan altijd nog!
Aannames zijn fataal.
Wat? En how ''bout Formule 1 kijken dan? Of ben je na 4 ronden begonnen aan die 24 uur slaap?Op maandag 16 april 2001 16:49 schreef Femme het volgende:
Het is maar goed dat ik nooit op vakantie gegaan. Ik ben welgeteld 2 dagen een beetje weggeweest (klooien met Win2k en daarna 24 uur slapen om wat achterstand in te halen).
Exact expert nodig?