Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Dan vraagt ie waarmee ik het bestand wil openen.Op maandag 16 april 2001 13:05 schreef Bart_traB het volgende:
Wat doetie als je zegt openen vanaf die locatie? En dan dat vakkie aanvinken?
Als ik dan openen met IE kies, begint het verhaal weer van voren af aan >> U wilt een bestand downloaden bla bla...
Komt mij ook vaag bekend voor...Op maandag 16 april 2001 14:54 schreef HlpDsK het volgende:
Dit is al erg vaak behandeld.
Moet je ff de search gebruiken wat de oplossing was....
Euhh.... Owh nee...
Sorry, kweet niet meer hoe dat kwam, maar zet ff ouder topics op veel meer weergeven, dat komt dat topic nog wel een keer tevoorschijn.
Aannames zijn fataal.
Valt ook op dat het bijna altijd @homers zijn, en bijna altijd mensen met IE 5.5...
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Kijk ook hier...
Aannames zijn fataal.
Mja, ik heb allemaal smaakjes IE5.5 op diverse machines, maar nergens last van. Ik heb dan ook geen @Home.Op maandag 16 april 2001 15:09 schreef BackSlash32 het volgende:
Valt ook op dat het bijna altijd @homers zijn, en bijna altijd mensen met IE 5.5...
Aannames zijn fataal.
Toch is er niet echt een oplossing als ik het goed begrijp. Jammer.
Maar ach, voor noodgevallen heb ik altijd nog Netscape...
Maar ach, voor noodgevallen heb ik altijd nog Netscape...
maar al ooit een antwoor dop geweest?Op maandag 16 april 2001 14:54 schreef HlpDsK het volgende:
Dit is al erg vaak behandeld.
Had het een tijdje terug ook.. heeft zichzelf opgelost
edit: ik ben Belg dus aan @home ligt het ook niet (ken men hier niet eens)
Ik heb het trouwens pas sinds vandaag, nooit eerder last van gehad. En ik heb geen recente updates ofzow.
Verwijderd
Open dat bestand dan eens met notepad. Als het begint met <? en je een hele boel troep ziet email je het naar bart@nitordesign.com 
Pagina: 1