Toon posts:

[BC3] Raptorix zijn Icoon kan problemen veroorzaken!

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zijn icoon is het logo van Chello dat hij middels photoshop heeft ge-edit. Dit is gezien het copyright van Chello verboden. Ik neem aan dat jullie dit niet accepteren, aangezien ook sjello.nl is aangeklaagd en heeft verloren. Raptoridx moet gewoon meewerken, anders kan het problemen veroorzaken voor het voortbestaan van GOT/tweakers.net

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
[img]/icons.php/6442/hel.jpg[/img]

Mhja.. twijfelgevalletje, dat het voortbestaan van t.net erdoor bedreigd wordt is iig wel heel erg overdreven.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor de handigheid -> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/3192/hel.jpg <- is zijn icoon.
Het icoon staat toevallig op de GoT server, ik denk als ie het op een eigen server zet het wel kan want dan is GoT/T.net niet aansprakelijk volgens mij. :Z

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
haha wat een onzin. mijn icoon is een direct copy van een divx van Reservoir dogs. en ook dat mag niet. En zo zijn er 100derden icoontjes van dingen gemaakt waar auteursrecht op zit!!! volgensmij zeur jij een beetje dus!!

Advanced sheep-counting strategies

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Nou, als UPC daarover gaat nuilen, is het daar wel een stelletje zeikstralen waar je U(PC) tegen zegt. Met andere woorden: ik denk niet echt dat dit een probleem is :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Of hij is een medewerker van cHELlo en is dit een dreigement :o

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Ik vindt eigenlijk dat als je net 19 posts hebt. Je helemaal nog nix in LA te zoeken hebt. Zeker niet met dit soort dreigementen. Er staat in zn profile helpdesk medewerker.. dus hij zal wel bij :rchello:r werken!!

Advanced sheep-counting strategies

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Waar staat copyright op? Op een oranje vak met een wit ding met afgerond hoekje en de letters HEL :?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

beroep: helpdeskmedewerker
Bij C^^Hell^^^o zeker ;)

[on-topic]
Aangezien de aard en verschijning van het beeldmerk op een dusdanige wijze is veranderd dat het voor een lezer niet in een opslag duidelijk is dat het hier om het beeldmerk van Chello Nederland B.V. gaat, of die indruk wil wekken, kun je hier niet stellen dat er oneigenlijk gebruik wordt gemaakt van het gewraakte beeldmerk.

Ergo:

Blaat.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Heej, hebben we er weer eentje? Een wannabe-lawyer?
[topic=63552]
[topic=41759]

Die herinner ik me nog als de dag van gisteren.:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 21:21 schreef BrammeS het volgende:
Ik vindt eigenlijk dat als je net 19 posts hebt. Je helemaal nog nix in LA te zoeken hebt. Zeker niet met dit soort dreigementen. Er staat in zn profile helpdesk medewerker.. dus hij zal wel bij :rchello:r werken!!
Wat voor dreigementen heb je in mijn post gezien vuile viezerik. Echt weer iemand die zich gelijk een hele vent vind omdat ie meer postings heeft dan ik. En NEE ik werk niet bij Chello, het was gewoon een tip van mij.

• Chaos
  • Niet online
Ik vindt eigenlijk dat als je net 19 posts hebt [blaat]
Maar hij is al wel een half jaar langer geregistreerd dan jij. :)

• Tom
  • Niet online

Tom

eej Icestorm, doe es rustig met posten, je haalt me zo nog in ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 22:17 schreef Chaos het volgende:

[..]

Maar hij is al wel een half jaar langer geregistreerd dan jij. :)
Inderdaad, en nog gaat hij argumenten gebruiken die tegen zichzelf zijn, klinkt als een BansheeBoy-tafereel.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 15 april 2001 21:38 schreef Kaj. het volgende:
Heej, hebben we er weer eentje? Een wannabe-lawyer?
[topic=63552]
[topic=41759]

Die herinner ik me nog als de dag van gisteren.:)
Ah meneer BlackandBlue... Damn dat was lachen geblazen zeg :D

Nooit meer wat van gehoord maar ja ;)

En Chello heeft ECHT wel iets beters te doen dan het mierenneuken van een icoon op GoT... Misschien zouden ze zelfs een keertje kunnen overwegen om WINST te maken (voor de chello mensen, das dus dat je meer geld ontvangt dan je uitgeeft).

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
SHIT is ben de lul :(, dan me oude logo maar weer terug, hoop dat ik geen gezeik met oracle krijg :)

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 20:37 schreef DextersLab het volgende:
Zijn icoon is het logo van Chello dat hij middels photoshop heeft ge-edit. Dit is gezien het copyright van Chello verboden. Ik neem aan dat jullie dit niet accepteren, aangezien ook sjello.nl is aangeklaagd en heeft verloren. Raptoridx moet gewoon meewerken, anders kan het problemen veroorzaken voor het voortbestaan van GOT/tweakers.net
:Z :Z :Z

Ik krijg ineens zin om te gaan fotosjoppen >:)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium hoopt geen gezeik te krijgen met de chemische industrie.

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Ow shit, rust er ook een copyright op het woord ''virus''? :o En op het VBS icoontje? :o

Doe niet zo belachelijk, als Chello er problemen mee heeft moeten ze zelf maar komen zeuren.

• IceStorm

IceStorm

Zal ik jullie eens wat vertellen.. Mijn icon is van een spel dat eigenlijk helemaal geen abandonwarez is maar gewoon illegaal...

Poeh.. ik hoop heel zeker dat Virgin Interactive niet achter T.net aan komt huppelen :)

Ps. Voordat er BlackandBlue wannabe''s aankomen... Developers hebben toestemming gegeven om het spel te gebruiken.. maar de rechten mochten ze niet vrij geven ;)

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Wil ik ook ff weten waarom je nou in SU komt klagen over Brammes?

Verwijderd

Okee, nou en..

Mag jij de naam DextersLab gebruiken? Toestemming voor gevraagd?

Sorry maar ik vind dit echt een MIERENNEUKER actie, heb je iets tegen raptorix ofzo?

/me schudt zijn hoofd ...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 23:29 schreef FlameHeaD het volgende:
Okee, nou en..

Mag jij de naam DextersLab gebruiken? Toestemming voor gevraagd?

Sorry maar ik vind dit echt een MIERENNEUKER actie, heb je iets tegen raptorix ofzo?

/me schudt zijn hoofd ...
Zeg dat maar tegen Raptorix, die heeft het originele Chello logo gemmodificeerd en veranderd in Hel, volgens mij is dat niet toegestaan.

En dan Brammes: die moet mij niet zomaar vernederen dat ie meer posts heeft dan mij, dat vind ik best kinderachtig. Heb ik ook meteen een ban voor hem aangevraagd, want hij loopt gewoon te flamen.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zondag 15 april 2001 23:38 schreef DextersLab het volgende:

[..]

En dan Brammes: die moet mij niet zomaar vernederen dat ie meer posts heeft dan mij, dat vind ik best kinderachtig. Heb ik ook meteen een ban voor hem aangevraagd, want hij loopt gewoon te flamen.
True... maar een ban vind ik wat overtrokken, temeer ook omdat jij met een air van:"Ik kom jullie ff redden" dit topic plant.
Zo kom jij op mij over tenminste.

• IceStorm

IceStorm

Geloof me, Brammes krijgt geen ban. En als je dit vernederend vindt dan is dat vervelend ben ik bang.. welkom in de grote wereld ;).
Beetje kinderachtig is het wel ok maar meer niet.

En voor de rest is het modificeren van een logo net zo (il)legaal als het niet gevraagd gebruiken van een geregistreerde merknaam :)

• Chaos
  • Niet online
Heb ik ook meteen een ban voor hem aangevraagd, want hij loopt gewoon te flamen.
Gelukkig werkt het op GoT nog niet op die manier. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 23:41 schreef Kaj. het volgende:

[..]

True... maar een ban vind ik wat overtrokken, temeer ook omdat jij met een air van:"Ik kom jullie ff redden" dit topic plant.
Zo kom jij op mij over tenminste.
Dat is ook de reden. Daarom moet Brammes niet zo reageren. Misschien dat ik eerst Raptorix persoonlijk had moeten waarschuwen. Weet je, ik zou niet graag willen dat tweakers.net in de problemen komt. Net als bv. sjello.nl

Verwijderd

[..]

Zeg dat maar tegen Raptorix, die heeft het originele Chello logo gemmodificeerd en veranderd in Hel, volgens mij is dat niet toegestaan.

:D

Hij loopt jullie te fucken. :)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

God god, heeft Dexter niks beters te doen dan alle icoontjes te gaan bekijken? Doet me denken aan die gast die laatst een PHP script had gemaakt en daarmee op 1 html pagina alle GoT usericons kon laten zien :D Was wel geinig om te zien, maar om HIER nou een punt van te maken |:(

Ik denk dat ik het meisje op m''n icon maar ''s ga opbellen om te vragen of ik m''n gefotosjopte plaatje wel mag gebruiken :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op zondag 15 april 2001 23:45 schreef Exirion het volgende:Doet me denken aan die gast die laatst een PHP script had gemaakt en daarmee op 1 html pagina alle GoT usericons kon laten zien :D Was wel geinig om te zien,
Hm, heb ik zeker gemist.:)

• IceStorm

IceStorm

I am gonna sue everybody''s ASS off!!!! :D

* IceStorm vraagt zich af of ie off-topic raakt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Toch vind ik dit niet kunnen, met name omdat het faq hetzelf als belangrijk punt benadert.
Om de zelfde redenen is nu sjello.nl offline. Ik zou niet graag zien dat tweakers.net hetzelfde lot zou bekomen. En wat betreft Brammes, het is niet de eerste keer dat ik hem heb zien flamen.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Als iedereen naar de letter van de wet gaat leven in deze wereld, dan is iedereen de hele dag bezig met zoeken naar mensen die ie kan aanklagen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok, goed. Erg aardig van je dat je het je zo aantrekt, maar was het niet beter geweest als je Raptorix daar via mail/ICQ ff op aangesproken had?
Just a thought...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 23:52 schreef Kaj. het volgende:
Ok, goed. Erg aardig van je dat je het je zo aantrekt, maar was het niet beter geweest als je Raptorix daar via mail/ICQ ff op aangesproken had?
Just a thought...
Dat wilde ik ook, maar ik was bang dat Raptorix mij niet serieus wou nemen, daarom wilde ik het via jullie spelen om hem meer angst in te boezemen. Ik kan gewoon grofweg niet accepteren dat de eerste de beste Gotter er voor zorgt dat tweakers.net offline moet. Daar heb ik gewoon geen vrede mee, vandaar...!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Komt Chello straks losgeld eisen voor de vrijlating van Android >:)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Kaj : Hier heb je het :)

http://www.interaddict.com/icoontjes.txt

Het is niet het script maar een gegenereerde html

• IceStorm

IceStorm

Dat zou mooi zijn zeg.. GoT door Chello aangeklaagd omdat er een user is die een icoon heeft dat een parodie is op hun eigen logo en daarmee de onmiddelijke sluiting van Tweakers.net tot gevolg hebben...

Lijkt mij een tikkeltje overdreven.. Als chello komt zeuren dan halen we het icoontje weg.. klaar ;)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 15 april 2001 23:54 schreef DextersLab het volgende:
... om hem meer angst in te boezemen. Ik kan gewoon grofweg niet accepteren dat de eerste de beste Gotter er voor zorgt dat tweakers.net offline moet. Daar heb ik gewoon geen vrede mee, vandaar...!
Ehm... vind je zelf ook niet dat je een beeeeeetje overdrijft misschien? :P

• IceStorm

IceStorm

Op zondag 15 april 2001 23:58 schreef Exirion het volgende:
Ehm... vind je zelf ook niet dat je een beeeeeetje overdrijft misschien? :P
Ik zou het niet pikken als Chello zijnde hoor, wil ze niet opfokken maar toch >:):P

* IceStorm is benieuwd waar deze ''discussie'' morgen op uitgedraaid is.. als T.net uit de lucht is weet ik iig de reden.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 april 2001 00:00 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik zou het niet pikken als Chello zijnde hoor, wil ze niet opfokken maar toch >:):P

* IceStorm is benieuwd waar deze ''discussie'' morgen op uitgedraaid is.. als T.net uit de lucht is weet ik iig de reden.
LOL... Misschien gijzelen ze Femme wel? >:D

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~g.straetmans/ohjee.jpg

Nu ben ik heel stout zeker? Ik heb de copyrights geschonden en chello belachelijk gemaakt. >:) :+

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

* Exirion hoopt niet dat DextersLab ons allemaal laat bannen omdat we z''n topic verpesten... :+

• IceStorm

IceStorm

Op maandag 16 april 2001 00:01 schreef Exirion het volgende:
LOL... Misschien gijzelen ze Femme wel? >:D
Ok voor ik ga slapen nog 1 kwoot uit GTA 2...
"We got a 1202-2 @ GoT"

"SWAT Team on route"

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
ROFLMAO

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 16 april 2001 00:05 schreef ecteinascidin het volgende:
Komt Chello straks losgeld eisen voor de vrijlating van Android >:)
Bwhahaha... En dan... Dexter to the rescue!! Wooooooooo, what does THAT button do? Deedee!! Don''t touch it!! >:)

Verwijderd

Ik wil niet lullig overkomen, maar je hebt een zeer laag userid en je hebt hier flink wat meegemaakt.. [zucht, ik mis Rubzie en zijn acties!]

En dan kom je met zulke idiote debiele posts? Man ik d8 echt dat jij een knulletje van 12 was ofzo die nergens tegen kon...

Het spijt me zeer als je nu boos op mij bent, maar ik vind dit gewoon echt LAME van jouw!!!

En dan ook nog een BAN voor Brammes aanvragen, alleen omdat hij JOU gepest heeft? Ohh siel, een aai over je bol oki?

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zondag 15 april 2001 23:54 schreef DextersLab het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook, maar ik was bang dat Raptorix mij niet serieus wou nemen, daarom wilde ik het via jullie spelen om hem meer angst in te boezemen.
Hmmm.. als je dit nu even terug leest, vind je jezelf dan niet heel erg zielig overkomen?
Ik kan gewoon grofweg niet accepteren dat de eerste de beste Gotter er voor zorgt dat tweakers.net offline moet. Daar heb ik gewoon geen vrede mee, vandaar...!
Ik kan er ook niet tegen dat er GoTters zijn die menen een probleem op deze manier aan te moeten kaarten in plaats van daarvoor de ''normale'' manier (mail/ICQ/whatever) te gebruiken.

Daar gaan m''n nekharen van overeind staan.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 00:11 schreef Exirion het volgende:
* Exirion hoopt niet dat DextersLab ons allemaal laat bannen omdat we z''n topic verpesten... :+
:P

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

ROTFL

*kom maar, vreet ''m rauw >:) *

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Would you like some ketchup on it please? :P

Verwijderd

Op maandag 16 april 2001 00:18 schreef Exirion het volgende:
Would you like some ketchup on it please? :P
Echte bikkels eten met mayo :)

Verwijderd

:z:z:z:z:z:z:z

• Kees
  • Laatst online: 14-02 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
En het gaat weer nergens over :z :z

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1