De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pff.. heb jij niks beters te doen dan een enorme hoeveelheid topics te openen?
ehmmm w8woordschermpie, willen jullie zeker nie vertelluh....
Screenie?
Screenie?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gosh, hoe zou dát nu komenAuthorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn''t understand how to supply the credentials required.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.19 Server at gathering.tweakers.net Port 80
Doe eens een gok?Op zondag 15 april 2001 19:54 schreef GSMboy het volgende:
ehmmm w8woordschermpie, willen jullie zeker nie vertelluh....
Screenie?
Virussen? Scan ze hier!
ehm wat is daarmee dan?Op zondag 15 april 2001 19:53 schreef Webgoodie het volgende:
Kijk zelf ff...
http://gathering.tweakers.net/admin/useradmin.php3
De ''hogere'' admindingen. Dus uh bannen enzoOp zondag 15 april 2001 20:01 schreef Buzzman het volgende:
Wat kun je daar doen?
Yes, root/r00t is geldig!
Ik ga Femme bannen!
* Wouter Tinus vermoedt dat Donald_Duck terug is
Professioneel Hyves-weigeraar
''t riep idd wat herinneringen op jah
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Goh, die melding krijg ik helemaal nietOp zondag 15 april 2001 19:56 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Gosh, hoe zou dát nu komen
[..]
Doe eens een gok?
dûh......:Z
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Vanwaar deze oudeOp zondag 13 mei 2001 13:22 schreef ronaz het volgende:
Met deze reactie erbij is deze thread er ook niet veel interessanter op geworden.
Vind je het leuk om ouwe topics omhoog te halen??? Wat is daar het nut van?Op zondag 13 mei 2001 13:22 schreef ronaz het volgende:
Virussen? Scan ze hier!
Beats me.. maar ik gooi hem weer naar beneden
Rônaz, 1 waarschuwing wegens het uit de sloot trekken van oude koeien.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ja, hoe is''t? Kees gaat een beetje in mijn vaarwater zitten:P
Pagina: 1