De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Om je aan te melden bij Tweakers heb je eenmalig een "echt" emailadres nodig...en dus geen gratis/anonieme doorstuur mailadresjes.
Als je het emailadres invult waar je xxx@heetik.nl adres heen doorverwijst dan kan het wel.. Je kan daarna je emailadres wijzigen in je Moerstaal adres!!
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Misschien staat die dan niet bekend als gratis ?Op zondag 15 april 2001 19:14 schreef DA_POGHI het volgende:
dit klopt niet hoor want ik heb op poghi15@apennootje.nl aangemeld en dat is ook gratis
Het klopt echt wel hoor. je kunt niet reggen met een gratis Email-dienst, wel later wijzigen in.
Ik kan me wel voorstellen dat er een DB''tje is waarin de gratis Email providers staan. en dat deze ook aan onderhoud onderhevig is. (Updaten)
Aannames zijn fataal.
Hmmja maar volgens mij kent GoT alleen een stuk of 5 gratis e-mailproviders terwijl er veel meer zijn.Op zondag 15 april 2001 19:26 schreef GaMeOvEr het volgende:
Het klopt echt wel hoor. je kunt niet reggen met een gratis Email-dienst, wel later wijzigen in.
Het is ook ondoenlijk alle gratis e-mailadressen op het internet te verzamelen en te bannen.
Waarschijnlijk heet je niet xxxx@heetik.nl, maar xx.xx@heetik.nl. Last time I checked was een . voor de @ niet mogelijkOp zondag 15 april 2001 18:48 schreef GSMboy het volgende:
Had ik een mooi mailadresje bij Moerstaat geopend ftjes geleden, krijg ik de melding bij het aanmelden op Gathering of Twaekers dat dit mailadres waarschijnlijk nie bestaat....
vaag......
xxxx@heetik.nl
ook die controle op mx record ofzo (?) lijkt niet 100% te zijn btw
die lijst met "verboden" domeinen is +/- 12.000 domeinen groot en het kan uiteraard zijn dat er wat mensen tussendoorschieten (we houden ook niet alle gratis mail-diensten bij, schiet ook niet op
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
gelukkig kan je dat aan je profile wel zien jaOp maandag 16 april 2001 22:27 schreef pier het volgende:
Toen ik mij registreerde heb ik dat met mijn hotmail adresje gedaan. ( zie profile )
of ik ben gek, dat kan ook.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Kennelijk begrijp je het niet helemaal. Kijk naar de register. datum, als je een old-schooler bent weet je dat dat toen nog kon.Op maandag 16 april 2001 22:37 schreef JvS het volgende:
[..]
gelukkig kan je dat aan je profile wel zien ja...
of ik ben gek, dat kan ook.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
als jij schrijft: "toen schreef ik me in met hotmail, zie profile", dan denk ik dat je denkt dat ik in je profile kan zien waarmee je geregd hebt. En niet dat je "toen schreef ik me in met hotmail" bedoelt...Op maandag 16 april 2001 22:41 schreef pier het volgende:
[..]
Kennelijk begrijp je het niet helemaal. Kijk naar de register. datum, als je een old-schooler bent weet je dat dat toen nog kon.
Ik vind mezelf trouwens niet bepaal old-school GoTter... Maar zelfs een aantal old-schoolers zullen zich daar niet mee bezig gehouden hebben... Zeker als je gewoon geen hotmail gebruikt...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Daarna kan jeje adres wel veranderen in een gratis adres, alleen vor de eerste keer aanmelden heb je een echte nodig.
Moerstaal heeft laatst ook een schoonmaak gedaan dacht ik, kan zijn dat je gekickt bent. Ik moet het ook nog sjekken, of misschien geloven ze dat ik gekke henk heet
ja ok.Op maandag 16 april 2001 23:05 schreef JvS het volgende:
[..]
als jij schrijft: "toen schreef ik me in met hotmail, zie profile", dan denk ik dat je denkt dat ik in je profile kan zien waarmee je geregd hebt. En niet dat je "toen schreef ik me in met hotmail" bedoelt...
Ik vind mezelf trouwens niet bepaal old-school GoTter... Maar zelfs een aantal old-schoolers zullen zich daar niet mee bezig gehouden hebben... Zeker als je gewoon geen hotmail gebruikt...
Dat bedoelde ik dus met "Zie profile"Op maandag 16 april 2001 23:14 schreef Femme het volgende:
pier en JvS hebben geregd voordat Topix in gebruik wordt genomen. UBB had geen check op gratis email domeinen en MX records.
Toen hadden we dat goeie oude Onzin Forum ook nog