Toon posts:

[BC3] omhoog schop topics

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kunnen topics na bv. een jaar of een halfjaar niet vanzelf opslot gaan, het gebeurd steeds vaker dan een topic na een jaar of nog langer weer met één nutteloze post omhoog getrapt word.

Paar voorbeeldjes:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=298458
[topic=73315]
[topic=20504]

Misschien dat het een idee''tje is om de todo-list nog een paar kilo zwaarder te maken >:)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

^Schop

LinkedIn WoT Cash Converter

• sampoo
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Nee, liever niet. Het kan gebeuren dat de topic met een nuttige post omhoog wordt getrapt. Als je zoekt zul je zien dat er een hoop vragen zijn waar geen oplossing voor gegeven is. Zou jammer zijn als je daar dan niet op kon reageren.

• Buzzman
  • Niet online
[topic=46216]

Ook al zoiets, erg irritant

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Nee, stel nou dat je pas over een half jaar B&W koopt, en je hebt problemen die niet in het B&W problemen topic staat, en het erbij zet, dat hij dan gelijk op slot gaat.

Daar ben je dan niet echt blij mee.
En ik heb liever dat ouwe dingen naar boven worden getrokken als allemaal nieuwe topix.

Steam

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Hij bedoelt hier postings op Tweakers.net neem ik aan, niet op GoT...

Aannames zijn fataal.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Allebei, zie ook de links....

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmz. Op GoT lijkt het me niet altijd even handig.

Hoewel geloof ik omhoog kicken van archeologische topics op GoT ook niet zo gewaardeerd wordt.

Aannames zijn fataal.

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Denk zelf dat het aantal opgerakelde draadjes waar nog wat zinnigs uitkomt stukken lager ligt dan die waar nog wel wat uitkomt.

Ik zou het niet erg vinden als een draad na 6 maanden op slot gaat.
Als er in dat specifieke draadje info staat die relevant is zet je de link maar in je nieuwe post neer, lijkt me verstandiger + je vorkomt een aantal ouwe-}:O}:O -uit-de-sloot-halen topics waar niemand wat aan heeft.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1