[BC3] Messages deleten

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoe kan ik een message die ik zelf heb gepost deleten. Ik heb het forum gebruik nog niet helemaal door en daardoor 2 berichten voor niks gepost.

Ja ik weet het dom dom dom :-(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat kan helaas niet, zal vast wel op de wishlist van Topix staan, maar die is inmiddels zo zwaar dat ze hem nu m.b.v. een archeologische opgraving naar boven aan het halen zijn.

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als je even een link geeft naar de thread waar die 2 berichten staan is er vast wel een lief adje die er even eentje wil verwijderen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 15 april 2001 17:58 schreef wildhagen het volgende:
Dat kan helaas niet, zal vast wel op de wishlist van Topix staan, maar die is inmiddels zo zwaar dat ze hem nu m.b.v. een archeologische opgraving naar boven aan het halen zijn.
We zijn Smit Tak al aan het inschakelen voor bergingswerkzaamheden ;)

Nadeel van de optie ''verwijder je eigen msg'' is dat je er ook misbruik van kunt maken.
Tuurlijk kun je altijd editten naar een punt ofzo maar dan is er iig nog bewijs DAT je gepost hebt...

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 15 april 2001 18:03 schreef IceStorm het volgende:
Nadeel van de optie ''verwijder je eigen msg'' is dat je er ook misbruik van kunt maken.
Tuurlijk kun je altijd editten naar een punt ofzo maar dan is er iig nog bewijs DAT je gepost hebt...
En is "onzichtbaar" maken dan een optie? Dus, dat de mods/admins het wel kunnen bekijken. Maar alle overige users geen tekst zien? Of hooguit een postregel, zonder body?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op zondag 15 april 2001 18:00 schreef Chaos het volgende:
Als je even een link geeft naar de thread waar die 2 berichten staan is er vast wel een lief adje die er even eentje wil verwijderen.
Hij staat in intenet en telefonie. Topic 24 April Kortgeding tegen Casema / Wanadoo

Thx in advance

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Het zelf kunnen deleten van een reply/topic is voorbehouden aan modjes/adjes, om de reden die hierboven al gegeven wordt.
Ik verwacht niet dat het ooit mogelijk wordt, juist omdat het risico bestaat dat mensen daar misbruik van gaan maken en zo hele threads uit hun verband kunnen rukken door het deleten van hun (relschoppende) reply.
Pagina: 1