De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ach man, het is toch overduidelijk spam. Mijn god, een website met reclame erop is gewoon commercieel als de pest
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ik vroeg je niet om die website te bezoeken, dat was het doel niet
ik vroeg een oordeel over die filmpjes
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dan had je toch gewoon een linkje naar die filmpjes kunnen plaatsen?Op zondag 15 april 2001 12:48 schreef Neo17 het volgende:
ik vroeg je niet om die website te bezoeken, dat was het doel niet
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
zal dan ook wel spam zijn?Op zondag 15 april 2001 12:51 schreef Exirion het volgende:
[..]
Dan had je toch gewoon een linkje naar die filmpjes kunnen plaatsen?
maar wat ik niet begrijp, als een topic je niet bevalt, dan lees je het toch niet?
waarom doe je dan de moeite om het zsm te melden?
Omdat spam niet op een forum thuishoort. En ik heb er in SU bij gezegd dat het misschien een twijfelgeval was, maar de mod in kwestie vond het blijkbaar gewoon spam.Op zondag 15 april 2001 12:55 schreef Neo17 het volgende:
[..]
zal dan ook wel spam zijn?
maar wat ik niet begrijp, als een topic je niet bevalt, dan lees je het toch niet?
En met schelden schiet je weinig opMaar dan komt er een of andere supernerd langs die schreeuwt dat het spam is en als je maar hard genoeg schreeuwt en bij het officiele meldpunt forummisbruik (je moet wat als je een gefrustreerde nerd bent) gaat slijmen dat het spam is en heel nobel vraagt om een slotje dan is het ineens spam.
Verwijderd
Om er voor te zorgen dat niet weer zulk soort topics geopend worden, of gene met een nog hoger spamgehalte.Op zondag 15 april 2001 12:55 schreef Neo17 het volgende:
Als je echt een goed filmpje had, had je daar naar moeten linken, en vragen wat men er van vondt...
Nu eerst es die topic van jouw opsnorren...
dankje... maar schreeuwen deed ik dus niet; ik had er zo m''n vraagtekens bij (die heb ik dan ook in enkelvoud erbij geplaatst)Op zondag 15 april 2001 12:39 schreef Neo17 het volgende:
[topic=161414]
Maar dan komt er een of andere supernerd langs die schreeuwt dat het spam is
Iemand anders was het blijkbaar met mij eens en heeft dus WEL een bericht in SU geplaatsten als je maar hard genoeg schreeuwt en bij het officiele meldpunt forummisbruik
tja.... En ''vreemdgenoeg'' was er dus ook een modje die het eens was met de term spam... maar dat wil jij blijkbaar niet snappen(je moet wat als je een gefrustreerde nerd bent) gaat slijmen dat het spam is en heel nobel vraagt om een slotje dan is het ineens spam.
Tja.... en daar is dus ook al commentaar op gegeven; hoef ik dus niet meer te doenEr waren ook mensen in dat topic waarmee ik graag verder wilde praten over die intro''s, maar dat schijnt niet te tellen.
alhoewel, je begrijpt het blijkbaar niet helemaal:Op zondag 15 april 2001 12:51 schreef Exirion het volgende:
Dan had je toch gewoon een linkje naar die filmpjes kunnen plaatsen?
Op zondag 15 april 2001 12:55 schreef Neo17 het volgende:
Pagina: 1