Professioneel Hyves-weigeraar
Als de moderator slaapt dansen de posters op tafel.Op zondag 15 april 2001 03:15 schreef Revolution het volgende:
Stel je voor, HlpDsK die slaapt!
(Nieuw nederlands spreekwoord)
Ik had iets anders in gedachten, maar dat zou ook nog kunnenOp zondag 15 april 2001 03:15 schreef Revolution het volgende:
Misschien is ie na weer een wakker-zijn marathon weer eens aan het slapen:)Op zondag 15 april 2001 03:15 schreef Revolution het volgende:
Maarja, wat voor ons een vraag is is voor HLpDsk een weet:P
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Als hij nu slaapt, dan is hij hier vast over een uurtje of 2 wel weer.Op zondag 15 april 2001 03:20 schreef xfile het volgende:
[..]
Misschien is ie na weer een wakker-zijn marathon weer eens aan het slapen:)
Maarja, wat voor ons een vraag is is voor HLpDsk een weet:P
Ik ga zo ook maar es slapen denk ik... :Z:z
...kan nog net posten tussen de #55''s door...
Cybersex ?????Op zondag 15 april 2001 03:20 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
Ik had iets anders in gedachten, maar dat zou ook nog kunnen
wel eens van uitgaan gehoord?Op zondag 15 april 2001 03:25 schreef GEEZER het volgende:
[..]
Cybersex ?????
(dat is waar je klasgenoten het altijd over hebben op maandag
Hij slaapt toch meestal 12 uur:?Op zondag 15 april 2001 03:25 schreef Revolution het volgende:
[..]
Als hij nu slaapt, dan is hij hier vast over een uurtje of 2 wel weer.
Ik ga zo ook maar es slapen denk ik... :Z:z
...kan nog net posten tussen de #55''s door...
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Vorige week ofzo toen had hij een post om 8 uur ''s ochtend dat hij ging slapen en om goed 10 uur had hij alweer gepost.Op zondag 15 april 2001 03:28 schreef xfile het volgende:
[..]
Hij slaapt toch meestal 12 uur:?
Ik ben al volwassen. Ik werk.Op zondag 15 april 2001 03:26 schreef WouterTinus het volgende:
[..]
wel eens van uitgaan gehoord?
(dat is waar je klasgenoten het altijd over hebben op maandag)
dat kwam er tè droog uit
maaruh, ook om half vier ''s nachts?
Verwijderd
FYI : ik zit nu niet eens in Tilburg. Ik ben me RAM aan het ophalen. Leuk hoor .. mijn RAM + RAM van kennis = 1 Gb Crucial Cas 222 >:):9~
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
O ja, vraagje van mijn kant (ik kan er nog steeds niet bij dat iemand zo lang wakker kan blijven): Hoe blijf je zo lang wakker? Hoewel je toch geen cola meer drinkt:P
Edit:
Misschien moet HLpDsk toch iets meer over zichzelf zeggen, want users blijven met vragen *smiley die het serieus meent, maar eigenlijk ook weer niet*
Edit2: smiley even verandert.
Nieuw, nu met Twitter
Hmm, als je het verkoopt: ik geef er alvast een tientje voorOp zondag 15 april 2001 04:26 schreef HlpDsK het volgende:
Leuk hoor .. mijn RAM + RAM van kennis = 1 Gb Crucial Cas 222 >:):9~
Verwijderd
Ik heb nu 2 reepjes liggen (ben weer thuis) van 256 per stuk. Die ga ik straks bij m''n al aanwezige reepje knallen = 768 Mb CAS222
Verder een kennis met 512 Mb, een kennis daar weer van met 256 Mb, een server met ook 256 Mb er bij, en nog een machine met 256 Mb er van
Allemaal Crucial/Micron.
Wel geinig : Win98SE die zonder moelijk te doen (je hoort wel eens anders) 1 Gb RAM draait op CAS222

Meerdere babe-draadjes en wallpaper-draadjes waren nodig om 1 Gb vol te krijgen
En van dat wakker blijven : eigenwijs zijn gewoon.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Wist je dat nog niet? HlpDsK is echt niet 1 persoon. Denk je nou werkelijk dat 1 persoon zoveel kan posten, of zoveel wakker is. Studentenhuis ofzo?Op zondag 15 april 2001 09:56 schreef Alfredt het volgende:
even een vraagje: HlpDsK heb jij Klonen (echte menselijke klonen dus)?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Het lijkt wel of je fans hebt. Je bent er niet, je wordt gelijk gemist.
Zou HlpDsk merchandise niet een goed idee zijn? :?
En dan niet stiekum alleen beperken tot Tilburg heOp zondag 15 april 2001 10:26 schreef HlpDsK het volgende:
Ja, ik overweeg een kledinglijn
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Of een cursusOp zondag 15 april 2001 10:31 schreef HlpDsK het volgende:
Gewoon www.watisslaap.com en dan online postorder
How to stay awake for 72 ours
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hmm wel met ''t Matrix plaatje aan de voorkant he, je nick moet dan maar naar de achterkant verhuizenOp zondag 15 april 2001 10:26 schreef HlpDsK het volgende:
Ja, ik overweeg een kledinglijn
Iedereen herkent hem tochOp zondag 15 april 2001 13:14 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Hmm wel met ''t Matrix plaatje aan de voorkant he, je nick moet dan maar naar de achterkant verhuizen
wel aan dat plaatje
totale onzin
(zou in sg ook gebeuren
Tenzij je webicons uit hebt staan, want dan herken je ''m aan AlessandraOp zondag 15 april 2001 13:54 schreef Buzzman het volgende:
[..]
Iedereen herkent hem toch
wel aan dat plaatje
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein