[BC3] Eeuh

Pagina: 1
Acties:

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Deze entry kon - helaas - niet gevonden worden

De Tweakers.net crew wenst je veel geluk bij toekomstige zoekpogingen
---
Is dit de melding #55 voor de Vraag & Aanbod (Tweakers.net) alleen dan in een andere style ?

Ik ben normaal iets van all your servers are belong to us gewend

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nee, dat betekent dat die entry - helaas - niet gevonden kon worden |:(

Ik wens je veel geluk bij toekomstige zoekpogingen :P

Professioneel Hyves-weigeraar

• Laurent
  • Niet online
Maar, toen ik refreshde kon ik hem wel normaal bekijken (de entery) :?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Komt omdat de entry in een doosje zat, en dan doet php (vooral topix) er 2x over om te zoeke!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Had die wel dezelfde titel? Het kan zijn dat een adje een ad verwijderd (hmm... :?) en dat de volgende die ingevoerd wordt hetzelfde nummer als die verwijderde ad krijgt. Je krijgt dat bericht in ieder geval niet als de database plat ligt. Daar is "All Your Database Are Belong To Us" voor, maar dat zei je zelf ook al.

• Laurent
  • Niet online
Op zondag 15 april 2001 02:37 schreef WouterTinus het volgende:
Had die wel dezelfde titel? Het kan zijn dat een adje een ad verwijderd (hmm... :?) en dat de volgende die ingevoerd wordt hetzelfde nummer als die verwijderde ad krijgt. Je krijgt dat bericht in ieder geval niet als de database plat ligt. Daar is "All Your Database Are Belong To Us" voor, maar dat zei je zelf ook al.
Jeps, ging om een TekRam kaartje SCSI, was ook precies degene en prijs e.d. waren allemaal hetzelfde als in het menutje stond.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Vaag dan. Misschien dat MySQL net even hikte toen de verbinding voor jou pagina al gelegd was, waardoor je niet de normale error kreeg. Kweetutandersooknie :o.

• Laurent
  • Niet online
Op zondag 15 april 2001 02:51 schreef WouterTinus het volgende:
Vaag dan.
Hmm, ja word steeds vaager :)

iets van 66 mensen waren online ofzo, en ik kreeg een Tweakers.net zonder inhoud, dat was ook het geval een keertje toen Femme de database resette (in een ander topic staat dat) maar deze keer reset Femme niet MySQl denk ik :).
Pagina: 1