[BC3] Tweakers.net nieuws/reactie script.

Pagina: 1
Acties:

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Topicstarter
Geen idee...
Dan moet je bij Femme wezen...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Ik het een vraag over dit script:

Is het te koop ?

En zo ja, bij wie moet ik wezen.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
En weet je wat nou het grappige is Moartn? Femme is een van de lieve adjes aan wie dit forum opgedragen is... BBQ-Man stelt zijn vraag dus *precies* op de juiste plek.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
mailen naar femme@tweakers.net

Lijkt me trouwens niet dat het te koop is. Het script is gemaakt speciaal voor t.net en is wellicht totaal onbegrijpelijk voor anderen dan Femme. Aanpassen kost je dus meer tijd dan een nieuw script schrijven.

DIT IS MIJN WEBSITE

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Topicstarter
Op zondag 15 april 2001 00:44 schreef Onno het volgende:
En weet je wat nou het grappige is Moartn? Femme is een van de lieve adjes aan wie dit forum opgedragen is... BBQ-Man stelt zijn vraag dus *precies* op de juiste plek.
Hmmmz, da''s waar... Maar het lijkt me dat je voor dit soort "commercieele" vragen beter gebruik kunt maken van e-mail...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 00:46 schreef havana het volgende:
mailen naar femme@tweakers.net

Aanpassen kost je dus meer tijd dan een nieuw script schrijven.
Tenzij het wordt geïnstalleerd.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Zover ik weet (zijn in het verleden al vaker threads over geweest) is DSP niet te koop.....er zijn echter zat PHP programmeurs en/of internetbedrijven te vinden die iets soortgelijks voor je kunnen produceren. Als je niet vies bent van de handen een beetje uit de mouwen te steken kan je eens een kijkje nemen op www.hotscripts.com voor nieuwssystemen e.d.. Trouwens, voor deze kwestie lijkt mail mij ook meer geschikt :).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Of hacken, maar wie lukt dat bij het Twaekers.net crew?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
copy/paste uit de faq:

Kun je mij de PHP scripts van Tweakers.net mailen?

Daar begin ik niet aan. Veel PHP beginners vragen om standaard scripts. Zo werkt ''t niet. Het is absoluut niet zo dat je een PHP scriptje ff ctrl-c binnen een minuutje in je eigen site kunt pasten. Vaak is de achterliggende database specifiek voor de site gemaakt en is de output van de scripts helemaal gericht op een bepaalde layout . De layerzooi die hier uitgepoept wordt kun je ook niet zomaar in een andere site parkeren.

Ombouwen van bestaande scripts zal waarschijnlijk net zoveel werk kosten als vanaf scratch beginnen. Naar mijn mening verstandiger om op een laag niveau te beginnen, zodat je in ieder geval de code begrijpt die je de PHP beginners tutorials voorgeschoteld krijgt. Tweakers.net is een mix van oude code (toen ik nog weinig PHP ervaring had) en nieuwe, efficiëntere code. Sommige delen zitten ronduit wazig in elkaar en zijn voor buitenstaanders moeilijk begrijpbaar. Het vrijgeven van de t.net scripts zal meer vragen dan antwoorden geven en ik heb absoluut geen tijd om support op m''n eigen scripts te geven.

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 05:22 schreef GrimLord het volgende:
Kun je mij de PHP scripts van Tweakers.net mailen?
Als je mijn post goed had gelezen (zolang was ie niet ;)) had je waarschijnlijk wel gezien dat dat niet de vraag was.

En als het script (of iets wat ook maar in de buurt kwam) op Hotscripts zou staan zou ik er hier echt niet naar vragen.

Maar iig bedankt voor jullie antwoorden :).

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Of hacken, maar wie lukt dat bij het Twaekers.net crew?
Luite en xoror. :)

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Op zondag 15 april 2001 10:42 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

Als je mijn post goed had gelezen (zolang was ie niet ;)) had je waarschijnlijk wel gezien dat dat niet de vraag was.

En als het script (of iets wat ook maar in de buurt kwam) op Hotscripts zou staan zou ik er hier echt niet naar vragen.

Maar iig bedankt voor jullie antwoorden :).
Ik heb je vraag goed gelezen, maar lees jij nog is dat stukje uit de faq.
Denk niet dat het veel uitmaakt, of er moet heel veel geld worden geboden ;)

• Entity
  • Laatst online: 19:56

Entity

9000rpm

Als er geld wordt geboden zijn er wel andere mensen die een dergelijk script op maat willen maken. Ik denk niet dat je iets aan de scripts van t.net zult hebben, tenzij je de complete site wilt copiëren... Zoals je al in dat stukje uit de FAQ kunt lezen, zijn de scripts op maat gemaakt en zijn die niet te installeren op andere sites (tenzij je ze dusdanig aan gaat passen dat het wel kan, maar dat is dus zoveel werk dat je beter zelf een script van nul af aan op kunt zetten).

Verwijderd

Misschien is het aardig als ik iets vertel over het plan:

De bedoeling is dat het een nieuws/comments site wordt zoals op tweakers.net/FOKzine.net.

De site wordt engelstalig en in tegenstelling tot FOK!zine komt er echt (serieus) nieuws op (world, science, business, entertainment, technology en internet news).

Url (zie sig), design en hosting zijn geen probleem.

Op deze site draait precies het soort script wat ik moet hebben...alleen het is in ASP. Bij mijn hosting bedrijf hebben ze geen NT''ers draaien en ik ga niet van host wisselen want ik heb daar meerdere sites, dus dat gaat niet lukken.

Er zit dus nou niks anders op dan het laten maken wat dus veel tijdrovender is.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

(Bijna) alles is mogelijk voor geld :D. Ik heb alleen geen tijd voor dit soort dingen.

Verwijderd

Het is al geregeld.

Toch bedankt voor je reply.
Pagina: 1