Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
[topic=161203]
Ene heer Atje reageert nogal aggressief en vreemd op mij, moet ik zegge, kunne de heren Adjes/Modjes hem niet ff duidelijk maken dat ie hier niet de baas is op GoT ?
Dank U
Ene heer Atje reageert nogal aggressief en vreemd op mij, moet ik zegge, kunne de heren Adjes/Modjes hem niet ff duidelijk maken dat ie hier niet de baas is op GoT ?
Dank U
Tja IceStorm was net te snel, want dit had ik hem dus ook in zijn gezicht willen duwen 
Tssk, ''ik kom hier al maanden, blaah, blaah, blaah'' Dan moet je toch beter weten dan binnen vijf minuten te lopen gillen om een reactie?
BTW Kazuka seizoen 7 van Friends al gezien? Hij is erg vet (and so was Monica
)
Tssk, ''ik kom hier al maanden, blaah, blaah, blaah'' Dan moet je toch beter weten dan binnen vijf minuten te lopen gillen om een reactie?
BTW Kazuka seizoen 7 van Friends al gezien? Hij is erg vet (and so was Monica
Heal the internet ...
Uhm jongens, houden jullie het ook vriendelijk?
Meneer Atje heeft gelijk alleen hij kan het ook anders brengen. Ik hoop dat ie begrijpt dat GoT een plek is om het ook een beetje relaxt te hebben dus niet ''irritant'' doen.
Meneer Atje heeft gelijk alleen hij kan het ook anders brengen. Ik hoop dat ie begrijpt dat GoT een plek is om het ook een beetje relaxt te hebben dus niet ''irritant'' doen.
Nee, nognie, istie al op DVD danOp zaterdag 14 april 2001 17:28 schreef FoolZero het volgende:
BTW Kazuka seizoen 7 van Friends al gezien? Hij is erg vet (and so was Monica)
Edit: Je hebt gelijk IceStorm, excusez moi, kan me d''r alleen af en toe nogal aan ergeren, vooral als je zijn andere topic ziet met z''n Word 97 op laptop...
/sarcasm-modeOp zaterdag 14 april 2001 17:30 schreef IceStorm het volgende:
Dat weet ie natuurlijk wel, hij komt hier al jaaaren toch?! :P:)
Jups, je hebt helemaal gelijk, maar af en toe moet ik ook ff over de schreef gaan om daarna weer een brave GoT-ter te zijn!Op zaterdag 14 april 2001 17:30 schreef IceStorm het volgende:
Nope, maar ga eens bij de Virgin in Amsterdam langs of misschien bij de betere videotheek in de buurt.Op zaterdag 14 april 2001 17:31 schreef kazuka het volgende:
Nee, nognie, istie al op DVD danOf heb je em in je DivX collectie
Heal the internet ...
Als ik zijn ondertitel "Computer Totaal sux" lees denk ik dat hij vroeger vast een regnr onder de 300 hadOp zaterdag 14 april 2001 17:27 schreef LoneGunman het volgende:
"Ik kom al heel lang op GoT, alleen ben m''n gegevens kwijt"
LOL
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Op zaterdag 14 april 2001 17:41 schreef Alfredt het volgende:
[..]
Als ik zijn ondertitel "Computer Totaal sux" lees denk ik dat hij vroeger vast een regnr onder de 300 had
Zo, nu hebben we em wel genoeg gepest he
Thnx voor de tip FoolZero, I''ll keep that in mind
/sarcasm mode!
Hmmz hij heeft dus al meerdere accounts hiero. Was er ergens geen policy tegen kloon accounts!!!?!
Hmmz hij heeft dus al meerdere accounts hiero. Was er ergens geen policy tegen kloon accounts!!!?!
Advanced sheep-counting strategies
Als Artje hier al wat langer kwam had ie de weg naar [LA] vast wel gevonden. Maja dus niet.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Gebruikersnaam: Artje
Hmmm...dat zal het zijn
Hmmm...dat zal het zijn
Misschien is hij wel de kerstman en duurt enkele minuten bij hem wel dagen 
Ennuh, sorry voor deze 100% nutteloze opmerking, die ik gewoon ff moest maken
Ennuh, sorry voor deze 100% nutteloze opmerking, die ik gewoon ff moest maken
Verwijderd
Ik was Artje ook nog op tweakers.net tegenkomen waar ie geregistreerd staat ergens in oktober 2000.
Neem dus aan dat ie inderdaad een newbie op GoT is, anders had ie wel nu wel een andere nick ipv Artje hier.:) Jullie snappen wel wat ik bedoel neem ik aan.:)
Neem dus aan dat ie inderdaad een newbie op GoT is, anders had ie wel nu wel een andere nick ipv Artje hier.:) Jullie snappen wel wat ik bedoel neem ik aan.:)
Artje is gewoon een ZEIKERD
Laat ie ff normaal doen zeg
groeten seq_uence
groeten seq_uence
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Z''n ondertitel is "Computer Totaal SUX". Komt vast omdat ie het veels te moeilijk vindt en er geen fuck van snapt. Toch maar Compiter Idee denk ikOp zondag 15 april 2001 11:46 schreef seq_uence het volgende:
Artje is gewoon een ZEIKERD
groeten seq_uence
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
LOL, kunnen we hem als gezamelijke tweakers geen LOI cursus aanbieden "hoe start ik een computer op" in 12 lessen à 125 gulden per week bijvoorbeeldOp zondag 15 april 2001 13:21 schreef Exirion het volgende:
[..]
Z''n ondertitel is "Computer Totaal SUX". Komt vast omdat ie het veels te moeilijk vindt en er geen fuck van snapt. Toch maar Compiter Idee denk ik
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ja, maar dan wel 125 gulden per week PER tweaker natuurlijkOp zondag 15 april 2001 13:49 schreef Alfredt het volgende:
[..]
LOL, kunnen we hem als gezamelijke tweakers geen LOI cursus aanbieden "hoe start ik een computer op" in 12 lessen à 125 gulden per week bijvoorbeeld
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1