Volgens mij is LA ervoor als er dingen gebeuren op GoT waar men het niet mee eens is of voor vragen aan admins of modjes in het algemeen. Daarom verschijnen er geregeld vragen over waarom er ergens een slotje op zit. Dit levert vrij veel topics op de laatste tijd. Om daar enige orde in te scheppen dacht ik dat het goed was om een topic te openen die deze topics vervangt. Zo worden de servers ook minder belast.
Maar omdat ik een verkeerde naam gebruikte wordt het topic op louter formele gronden gesloten...... Kan er dan niet beter even een andere naam aan gegeven worden of is het beargumenteerd vragen om de verwijdering van een slotje helemaal taboe tegenwoordig?
(btw, waarom wordt er niet harden opgetreden tegen mensen die in een reactie alleen maar om een slotje vragen..... het staat toch niet voor niets in de faq dat dit niet mag?)
Maar omdat ik een verkeerde naam gebruikte wordt het topic op louter formele gronden gesloten...... Kan er dan niet beter even een andere naam aan gegeven worden of is het beargumenteerd vragen om de verwijdering van een slotje helemaal taboe tegenwoordig?
(btw, waarom wordt er niet harden opgetreden tegen mensen die in een reactie alleen maar om een slotje vragen..... het staat toch niet voor niets in de faq dat dit niet mag?)
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.