Toon posts:

[BC3] Mijn excusses aan de users & adjes &modjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
sorry voor de topics die ik vandaag heb geopend ze zijn niet echt goed voor T.net een beetje belastend daar bedoel ik mee alleen maar klachten etc. Natuurlijk is GoT niet alleen maar slecht er zitten ook een hoop goede kanten aan ik moet zeggen als ik een vraag heb wat betreft webdising stel ik het als eerst hier. Op vele vragen heb je door het vele aantal users dat tegelijk online is gelijk andwoord. Verder geven ze je hier ook tips hoe je het beter zou kunnen doen zodat je bijv. bij een website een betere en gebruiksvriendelijkere website kan maken. Veel mensen lopen te zeiken op de Moderators en de Administrators maar wat zou het zijn als ze er niet geweest zouden zijn dan wet ik voor 1 miljoen dat het hier een chaos was geweest en dat tweakers nooit zo groot zou geworden zijn als nu. De meeste ideen kan je ook gewoon van tweakers afhalen het meeste nieuws ook. Zo zie ik maar weer dat tweakers ook heel heel veel goede kanten heeft en zo zien jullie dat ik ook zonder spelfouten en met punten kan werken en hoofdletters. Ik moet eigenlijk ook wel zeggen dat ik wel respect heb voor de Moderators en Administrators veel van hun doen het op vrijwilliger basis en zijn ook 24 uur per dag 7 dagen in de week hier op tweakers denk neem ik aan, dus hierbij wil ik mijn exucces aanbieden en dus sorry zeggen wat ik vandaag allemaal heb gedaan aan topic geopend die om het zo te zeggen "schadelijk" zijn.
Met vriendelijke groet,
Godzilla

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen.

(omdat het toch Pasen is ;))

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Als iedereen er nu zo over denkt! :)

Ik vind ook dat bijna alle adjes/modjes het hier goed doen, maar commentaar geven op de lay-out is natuurlijk helemaal niet erg!

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 00:43 schreef eXistence het volgende:

Ik vind ook dat bijna alle adjes/modjes het hier goed doen, maar commentaar geven op de lay-out is natuurlijk helemaal niet erg!
Goh, opeens 180 graden de andere kant op :?

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 00:47 schreef --BoBo-- het volgende:

[..]

Goh, opeens 180 graden de andere kant op :?
Hoe bedoel je?? >:)

Ik zeg toch ook bijna alle! ;)

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 00:48 schreef eXistence het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?? >:)

Ik zeg toch ook bijna alle! ;)
Je begrijpt vast wel wat ik bedoel, ik ben ook nog wel eens laat wakker zeg maar :)

Verwijderd

Ik weet heus wel waar je het over hebt, maar dat ging maar over 1 modje! :o

Ik ben absoluut tevreden over alles nu gaat op GoT! Ik hoor iedereen wel zeggen dat er veel #55''s zijn, maar ik heb er in 2-3 dagen niet 1 gezien! :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:15
Op zaterdag 14 april 2001 01:05 schreef eXistence het volgende:
Ik hoor iedereen wel zeggen dat er veel #55''s zijn, maar ik heb er in 2-3 dagen niet 1 gezien! :)
Het is gewoon niet te doen vanmorgen. :(
Maar evengoed bedankt GODZILLA2001, ik ben het ook met je eens ;)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Alle Modjes & Adjes ? ;) :P

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
als ik een vraag heb wat betreft [b]webdising[/b] stel ik het als eerst hier.
Je zou natuurlijk kunnen vragen hoe je het schrijft :)

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 09:58 schreef pier het volgende:

[..]

Alle Modjes & Adjes ? ;) :P
Lezen is ook een vak! ;)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zaterdag 14 april 2001 10:45 schreef eXistence het volgende:

[..]

[..]

Lezen is ook een vak! ;)
Yepz :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1