Dan kun je ander een andere nick reggen met je betaalde emailadres.
Vertel je me je nieuwe nick ff ?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Ben benieuwd waarom je dat zou doenOp vrijdag 13 april 2001 23:08 schreef NoordGestoord het volgende:
adres, kunnen jullie deze account misschien verwijderen zodat ik me opnieuw kan reggen?
And now the most interresting part of deze grot
Je krijgt dan een nieuw wachtwoord.
Dat dit 9 maanden duurt, tsja...da''s ff lastig, maar daarna heb je dan ook wat!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
WestgestoordOp vrijdag 13 april 2001 23:23 schreef Chaos het volgende:
Nou, ik kan me wel voorstellen dat je deze nick niet leuk vindt hoor... Ik zou em ook laten renamen naar ZuidGestoord.
Oostgestoord
Zeergestoord
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Helaas, dat is niet waar, je kunt een e-mail adres maar één keer gebruiken om te registreren, als je het hierna nog een keer probeerd met hetzelfde adres, krijg je (als het goed is) een foutmelding. Dit om klonen tegen te gaan, het moeilijker te maken voor gebande users om terug te komen en zo nog een aantal redenen...Op vrijdag 13 april 2001 23:11 schreef [nielsonline] het volgende:
Je email adres wijzigen in je profile naar iets anders. Ok, dit account werkt dan niet meer maar je email adres is weer vrij voor een nieuwe account.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kunnen jullie hem dan renamen ?Op zaterdag 14 april 2001 00:23 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Helaas, dat is niet waar, je kunt een e-mail adres maar één keer gebruiken om te registreren, als je het hierna nog een keer probeerd met hetzelfde adres, krijg je (als het goed is) een foutmelding. Dit om klonen tegen te gaan, het moeilijker te maken voor gebande users om terug te komen en zo nog een aantal redenen...
mijn originele nickname is DiepFries (voor nederlandsse instanties) of Korzakov (voor internationaal)Op vrijdag 13 april 2001 23:21 schreef mr_fragle het volgende:
[..]
Ben benieuwd waarom je dat zou doenNiks mis mee toch
Nee , renamen doen we niet, eenvoudigweg omdat dat de enige manier is om mensen te herkennen, als we daaraan beginnen, willen waarschijnlijk meerdere mensen ook hun nick veranderen. En sjah als het hek van de dam is ... etc.Op zaterdag 14 april 2001 10:29 schreef pier het volgende:
[..]
Kunnen jullie hem dan renamen ?