[BC3] WAN kosten?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat kost WAN dit jaar, en vorig jaar?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit jaar wordt er geen WAN georganiseerd omdat de organisatie van WAN druk bezig is met het organiseren van een andere lan party. Ik kan je wel vertellen dat de prijs vorig jaar Fl. 150,- bedroeg.

Dit jaar wordt er wel een WAN look a like georganiseerd, wat dus ook outdoor is en dus heel erg op WAN lijkt. Meer informatie wat dit betreft vind je op de website van Campzone ook kun je in deze nieuwsposting kijken

Dit jaar wordt er ook Tweakers.LAN georganiseerd wat natuurlijk een enorm succes wordt aangezien dit georganiseerd wordt door de Tweakers.Net crew. Natuurlijk wordt dit de leukste lan van het hele jaar dus daar moet je natuurlijk wel heen gaan. Meer info hierover vind je hier

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Nu we het daar toch over hebben: ik ben erg bang dat 200 mensen zich inschrijven die toevallig net op T.net langskomen, of dat T.net bezoekers 5 vrienden meenemen ofzo. M.a.w.: dat er geen plaats meer is voor de mensen die hier al langer rondhangen. En dat lijkt mij juist leuk - de mensen zien die je al 2 jaar hebt zien posten :).

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Bulldog
  • Niet online
Inderdaad "wie het eerst komt heeft een kaartje" heeft inderdaad nogal wat nadelen. We hebben hier al over nagedacht en zijn bezig met het bedenken van een oplossing.

Als je dan een dagje niet op Tweakers.Net zou komen dan zou je al meteen buiten de boot vallen en dat zou erg jammer zijn. Een aantal mensen die praktisch nooit Tweakers.Net bezoeken hebben dan wel een kaartje, en de vaste kern niet.

Dit willen we dus voorkomen, en er zal een oplossing voor komen :)

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-02 09:29
Voordat iemand een kaartje koopt even z''n Tweakotine bekijken :)

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

• Bulldog
  • Niet online
We denken er inderdaad aan om een koppeling te maken met het tweakotine /karma systeem. Uiteraard zijn er ook mensen die wel actief zijn op Gathering of Tweakers maar weer niet op Tweakers.net. Ook aan dit probleem hebben we gedacht en we zullen proberen dit ook te voorkomen. We hebben hier al een mogelijke oplossing voor dus maak je niet druk. Het komt allemaal in orde :)

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 22:16 schreef Bulldog het volgende:
We denken er inderdaad aan om een koppeling te maken met het tweakotine /karma systeem.
Lijkt me geen goed plan, krijg er vervelende associaties bij....

• $n@p$hot
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:54
Op vrijdag 13 april 2001 22:16 schreef Bulldog het volgende:
We denken er inderdaad aan om een koppeling te maken met het tweakotine /karma systeem.
Met dit systeem worden de mensen weer benadeeld, die nooit op t.net modden, maar wel veel op het forum komen.

• Bulldog
  • Niet online
Op vrijdag 13 april 2001 22:44 schreef $n@p$hot het volgende:

[..]

Met dit systeem worden de mensen weer benadeeld, die nooit op t.net modden, maar wel veel op het forum komen.
Zie mijn toevoeging in mijn vorige reactie.

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
uhm... voorverkoop en paar kaarten vrijhouden voor daar rechtstreeks verkopen :?

\o/

• BC3 Victim
als ik nou eens beloof dat we (ik en een clanm8) 200 hoge kwaliteit DivX meenemen...
tweakotine is hoog, karma niet echt heel hoog (50 ofzo)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 12:46 schreef Euroshima het volgende:
als ik nou eens beloof dat we (ik en een clanm8) 200 hoge kwaliteit DivX meenemen...
tweakotine is hoog, karma niet echt heel hoog (50 ofzo)
Stuur die DivX-jes maar op naar mij voor beoordeling 8-)

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 15:25 schreef fkooman het volgende:

[..]

Stuur die DivX-jes maar op naar mij voor beoordeling 8-)
Iets in de ruil? :D

• BC3 Victim
Laten we er geen ruil-topic van maken, het gaat niet om wat je kan bieden, het gaat om gezelligheid.

Hoe we dit probleem (hierboven) moeten aanpakken weten we ook nog niet zo goed, maar daar komt vast wel een oplossing voor :)

Pagina: 1