[BC3] Inlog schermpje t.net

Pagina: 1
Acties:

• jan-marten
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-02 08:32
Hallo,

ik wou even kwijt dat ik dat ene inlog schermpje toch behoorlijk aan de krappe kant vind op t.net.

a) not resizable
b) no scrollbars

:? Waarom?? Staat zo kneuterig als er toch text onderaan staat (mail je password enzo)

ik draai IE 5.5 op 1024x786 of ben ik de enigste?

Maak wel screenshotje van zodalijk

Verwijderd

Dat ding is gewoon fixed size.

• jan-marten
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/janmarten/images/inlogtnet.jpg
dat bedoelde ik dus

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:15
Als je er nou voor zorgt dat je gewoon altijd ingelogd bent heb je dat probleem ook nooit :P.
Maareuh, mja moet Femme idd iets aan doen, heb ik ook, maar dan op 1280x960.
Weliswaar niet zo erg als jan-marten maar toch.

Verwijderd

Ik draai 1600x1200 en als je eens uit- en in moet loggen moet je FF speuren waar je dat scherm nou ook alweer had gedropt :D

Verwijderd

Heb jij dat dan nooit dat je op 1600x1200 een icq berichtje krijgt en dat je erop wilt klikken maar per ongeluk op het luidsprekertje klikt of op het klokje??

/me heeft dat ook wel eens, ik draai dan 1024x786 en kom net terug van op stap, zie ik ook gewoon 3 icq''s openstaan enzo ;)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
een icq berichtje krijgt en dat je erop wilt klikken maar per ongeluk op het luidsprekertje klikt
Ctrl-shift-I

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Op vrijdag 13 april 2001 21:44 schreef Onno het volgende:

[..]

Ctrl-shift-I
Tnx! Ik klik niet vaak mis, maar moet soms wel moeite doen :).

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
Op vrijdag 13 april 2001 21:42 schreef _QW_ het volgende:
Heb jij dat dan nooit dat je op 1600x1200 een icq berichtje krijgt en dat je erop wilt klikken maar per ongeluk op het luidsprekertje klikt of op het klokje??

/me heeft dat ook wel eens, ik draai dan 1024x786 en kom net terug van op stap, zie ik ook gewoon 3 icq''s openstaan enzo ;)
Je hebt ook zo een handig dingetje dat ie dan boven staat :) Kan je weinig misklikken :)

\o/

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:35

Cyphax

Moderator LNX
[min of meer dubbelpost op gruwelijke manier]
is dat nog nooit eerder opgevallen ofzo, dat er nu (ineens 2, sorry :)) topics over worden geopend dan?

Saved by the buoyancy of citrus

• jan-marten
lekker ja,

btw, dit was niet de eerste keer dat het me opviel van dat schermpje... Maakt mij verder niet uit maar het staat zo, uuh, amateuristisch >:) (niet dat alles zo is...)

(en tis wel lekker toevallig dat er ineens na lange tijd 2 topics over worden gemaakt :? )

edit: o wat stom |:( ik kijk ook weer voor geen meter voor uit (zei mu rij instructeur ook al...) er zitten al scrollbars in (die horizontale kan btw wel weg!)

oink

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 21:38
Die popup schermpjes zijn gebouwd op de maten van een popup in netscape.
Pagina: 1