Hmm, toch maar tijd voor mijn reply
De layout lijkt idd op die van Tweakers.net, maar dat is net als die van cdfreaks.com, en ook eenb eetje op die van msxbox.com, en... en....
De layout die word gebruikt (trackertje links een kopje boven en wat headlines in het midden) word de laatste tijd zoveel gebruikt dat er niet echt een copyright meer op rust.
Verder heb ik geen gfx van Tweakers.net gebruikt, het heeft alleen wat weg van Tweakers.net.
Maar om nou te zeggen, exact, neuh dat is het ook weer niet. De versie die nu online staat lijkt wat meer op Tweakers.net dan de nieuwe versie die ik hier op mijn HD heb staan en waar ik nog mee bezig ben (hele troep herschrijven, het is nu een troep).
Hier is trouwens een topic over geweest, moet je ff zoeken op 0800-nieuws.nl, dat is wel iets van een halfjaar terug.
Maar wat ik dus wil zeggen is dat deze soort layout zoveel word gebruikt en van de meeste hoor ik jullie niet klagen, en ik moet zeggen dat ik bijv. CdFreaks meer op T.net vind lijken dan 0800nieuws, en daar heb ik jullie ook nog niet over horen klagen (wel 1 topic van MrBig maar daar is niet echt op in gegaan).
Verder ALS ik een cdbrand doe ik dat het liefst natuurlijk virus vrij, en als het eens overkomt dat er een virus op staat is dat (in de meeste gevallen

) nooit mijn bedoeling geweest.