[BC3] "Alle nieuwspostings op één pagina" + reacties

Pagina: 1
Acties:

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Kan er misschien een optie aan nieuws.dsp ("Alle nieuwspostings op één pagina") toe worden gevoegd zodat je alle nieuwspostings én reacties ziet? Dus:

------
NieuwsItem1
ReactiesOpNieuwsItem1
------
NieuwsItem2
ReactiesOpNieuwsItem2
------

enz.

Dat lijkt me erg makkelijk. Evt zonder de mogelijkheid om te reageren als dat moeilijk is te maken. Om te reageren kun je dan wel een nieuw venster openen.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik moet er niet aan denken! Weet je wel niet hoeveel je dan wel niet op je scherm krijgt!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-12-2025
Ja dat is juist fijn. :) Als ik een dag geen t.net heb gezien en ik kom thuis dan wil ik gewoon al het nieuws in 1 keer op mijn bord krijgen zonder de hele tijd heen en weer te klikken. En volgens mij zijn er heel veel mensen die dit vinden.
Met een beetje fatsoenlijke verbinding is dat echt geen probleem IMHO.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
tss, en al die tweakotine dat je dan misloopt :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Scroll mezelf dan het leplazerus. Ik heb dan liever een nieuwspost met reacties, en een klikje verder de volgende... (Zoals nu dus)

Lijkt me ook dat je snel de context kwijt raakt met al die reacties... "Wie zij wat nu waar ???"

Aannames zijn fataal.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dan gaat mijn wieltje van mijn muis kapot man :P

Het zal natuurlijk altijd leuk zijn voor d''r bij iets van nieuws.dsp?reactie=on ofzow, maar ik denk niet echt dat een Admin zit hem voor dat te maken.
Pagina: 1