[BC3] TODO: Reagereren ook per pagina

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
In je prefs kan je ingeven hoeveel posts je kan zien per pagina.. goed idee..
maar als ik nu wil reageren op een post moet ik wel eerst ALLES binnenhalen eer''k kan reageren. (niet handig)
Misschien is het nog een idee voor bij op de todo list:

bij reageren enkel de pagina waarin je op ''reply'' klikt laten zien bij reply

beetje onduidelijk geformuleerd maar jullie snappen het wel denk''k?

ps: misschien ook de moeite om ergens een lijstje bij te houden met de betere suggesties want ik vemroed dat Arjen hier niet echt actief leest

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:09

Exirion

Gadgetfetisjist

Vind ik niet zo''n goed idee. Waarom reageren als je de andere reacties nog helemaal niet gelezen hebt? Misschien zeg je wel iets wat een ander ook al gepost heeft.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik geloof niet dat dat het probleem is. Het is idd zo dat je bij het reageren (dus niet bij het lezen) alle reacties moet binnenhalen als je ''thread weergeven bij reageren'' aangevinkt hebt staan.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• witchdoc
Op vrijdag 13 april 2001 12:32 schreef Exirion het volgende:
Vind ik niet zo''n goed idee. Waarom reageren als je de andere reacties nog helemaal niet gelezen hebt? Misschien zeg je wel iets wat een ander ook al gepost heeft.
ik heb alles al gelezen, maar als ik dan wil reageren moet ik ALLES nog eens binnensleuren ipv enkel het aantal posts dat ik set in me preferences..
reply''en wordt dus erger en erger naarmate het topic groeit.. ik moet zelfs geen moeite doen om nog te reageren in dat topic van die knul dat ze meisje heeft verloren aan zelfmoord.. duurt een eeuwigheid eer ik kan typen ALS ik reageer (lezen gaat wel goed aangezien het in kleine stukjes opgesplitst word)

ook als ik alles heb gelezen kan ik nog naar pagina 1 van 6 gaan om daar een bepaalde post te quoten , enkel die pagina zou dan moeten laden.

snappie?

• Exirion
  • Laatst online: 09:09

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 april 2001 13:28 schreef poohbeer het volgende:

[..]

ik heb alles al gelezen, maar als ik dan wil reageren moet ik ALLES nog eens binnensleuren ipv enkel het aantal posts dat ik set in me preferences..
reply''en wordt dus erger en erger naarmate het topic groeit.. ik moet zelfs geen moeite doen om nog te reageren in dat topic van die knul dat ze meisje heeft verloren aan zelfmoord.. duurt een eeuwigheid eer ik kan typen ALS ik reageer (lezen gaat wel goed aangezien het in kleine stukjes opgesplitst word)

ook als ik alles heb gelezen kan ik nog naar pagina 1 van 6 gaan om daar een bepaalde post te quoten , enkel die pagina zou dan moeten laden.

snappie?
Ja, nu wel. Ik begreep je verkeerd, want ik laat zelf namelijk helemaal de topic niet tonen bij een reply. Waarom vind je dat handiger? Het is inderdaad alleen maar lastig lijkt mij.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
- Off-topic -
Op vrijdag 13 april 2001 12:28schreef poohbeer het volgende:
TODO: Reagereren ook per pagina
WTF is reagereren??? ;)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Hmm dat je kunt bladeren niet, omdat je dan de tekst niet kunt meeslepen die je al getypt hebt (pagina moet opnieuw geladen worden).

Dat kan opgelost worden door vage Javascriptjes die het veld inlezen en het achter een link zetten, maar dan krijg je gejank van Linux gebruikers enzo waar het vast niet gaat werken. Andere oplossing is een IFRAME, maar dat is ook IE-only.

Mij lijkt het makkelijker dan te maken dat je kunt instellen hoeveel laatste reacties je wilt zien (dus alleen de laatste 50 reacties laten zien bij reageren).

• Onno
  • Niet online
Hmm dat je kunt bladeren niet, omdat je dan de tekst niet kunt meeslepen die je al getypt hebt (pagina moet opnieuw geladen worden).
Als je knopjes voor volgende en vorige pagina het form laat submitten kan dat prima.
Dat kan opgelost worden door vage Javascriptjes die het veld inlezen en het achter een link zetten, maar dan krijg je gejank van Linux gebruikers enzo waar het vast niet gaat werken.
Nee hoor. GoT werkt nu immers ook al niet in browsers die geen Javascript ondersteunen...
Mij lijkt het makkelijker dan te maken dat je kunt instellen hoeveel laatste reacties je wilt zien (dus alleen de laatste 50 reacties laten zien bij reageren).
Of gewoon waar poohbeer om vroeg: de pagina laten zien waarop je op ''post reply'' klikte. Heb je nog net wat meer aan.

Verwijderd

Wat mij persoonlijk een beter idee lijkt is ipv het opnieuw laden van (een deel van) de thread is een popup window voor de reply. Dan kun je (voor het opzoeken van quotes of info) heen en weer bladeren door het topic, en als je je reply submit dan refresht ie gewoon de hoofdwindow weer naar de laatste pagina.
Net als op t.net eigenlijk dus.

• JvS
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 13 april 2001 14:52 schreef Operations het volgende:
Wat mij persoonlijk een beter idee lijkt is ipv het opnieuw laden van (een deel van) de thread is een popup window voor de reply. Dan kun je (voor het opzoeken van quotes of info) heen en weer bladeren door het topic, en als je je reply submit dan refresht ie gewoon de hoofdwindow weer naar de laatste pagina.
Masterlijk idee! Als het niet zwaarder is voor de server enzo...

BTW ik vind het in principe wel handig dat je alle posts ziet, ivm quoten enzo...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Koen_R
  • Laatst online: 09:06
Op vrijdag 13 april 2001 14:52 schreef Operations het volgende:
Shift-Click!

• digifun
  • Niet online

digifun

Gewoon je reply in een nieuw venster openen en in je prefs uitzetten ''Thread bij reageren laten zien ''.

Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• witchdoc
Op vrijdag 13 april 2001 17:21 schreef outlaw het volgende:
Gewoon je reply in een nieuw venster openen en in je prefs uitzetten ''Thread bij reageren laten zien ''.

Waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan.
moeilijk = meer handelingen, 1 keer iets programeren is NIET moeilijk :)
edit: laat anders onno het doen :P

• digifun
  • Niet online

digifun

:) Het lijkt wel een belgenmop.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Aaargh!
  • Laatst online: 04-02 20:52

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Op vrijdag 13 april 2001 16:48 schreef Koen Rotteveel het volgende:

[..]

Shift-Click!
of als je een echte browser gebruikt: middelste muisknop.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 21 april 2001 16:46 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

of als je een echte browser gebruikt: middelste muisknop.
Werkt niet bij mij (met mozilla in win2k dan) :(

• Onno
  • Niet online
Je moet ook niet alleen een echte browser gebruiken, maar ook nog onder een echt OS... dat was Aaargh! nog even vergeten te zeggen. :P
Pagina: 1