[BC3] account kan weg

Pagina: 1
Acties:

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02-2025
ik heb per een keer r33f3r geregged om dat ik mn pass kwijt was, maar nu staat hierbij mn profile:
:?
ik weet niet of dit the place is om dit te posten, maar die account kan neergehaald worden.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Volgens mij halen ze geen accounts weg... Omdat je dan lege plekken in de topics krijgt of zo.. Is al eens een draad over geweest.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
klopt, zou niet netjes staan als er ineens in een thread dingen worden gezegd door user *user not found* :)

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:33
delete from replies where poster=''$login'';

maargoe.. ik weet natuurlijk niet hoe de db structuur is dus eigenlijk moet ik gewoon m''n bek houwen...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Gewoon lekker laten staan :)... Gebeurt niks mee.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:21

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 12 april 2001 22:48 schreef IceStorm het volgende:
Gewoon lekker laten staan :)... Gebeurt niks mee.
Julie kunnen die acount wel een userban geven of op slot zetten.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Jah, maar wat is het nut?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ja, alles kan maar het mag nu toch wel duidelijk zijn dat we dat niet doen.
Bovendien zie ik niet in wat het nut daarvan is, wat schiet je ermee op?

edit:
HlpDsK was iets eerder

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hmm is toch alleen maar makkelijk voor als je weer je pass kwijtraakt. ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Voordelen en nadelen van het trashen van non-active Accounts :

Voordelen :

- "xxxxx geregistreerde gebruikers" klopt stukken beter.
- Non-active Accounts en Users en postings nemen geen plek meer in in de DB, en er komen weer namen beschikbaar om te reggen.
- Overzichtelijker voor Adjes ? (Ik moest er nog eentje bedenken... :P)

Nadelen :

- Door het trashen van de User en postings gaan topics vernaggeld worden. (Door ontbrekende postings)
- Potentiële info kan verloren gaan. (Ook niet-actieve of gebande users kunnen ooit wat nuttigs gezegd hebben...)
- Wat doe je met volledige topics die door een niet actieve/gebande user zijn gestart ?

Voorstel :

- Gebande users account + info na xx tijd trashen. (Jaar ?)
- non-actieve users na xx tijd een update mailtje sturen, ("Je bent al xx tijd (2 maanden ?) niet meer actief geweest, als je binnen xx weken (2 ?) niet reageerd, zal je account disabled worden") en na het negeren van het mailtje (dus niet reageren) het account disablen. Als er dan na 1 maand geen Mailte of ICQ''tje komt in de vorm van "Kan niet meer inloggen" het account op de "to-be-deleted-list) zetten, en de inhoud van deze list binnen 8 maanden Trashen. (Dus account en reakties)
- Topics die door een niet actieve/gebande user zijn gestart laten staan, maar initiële posting vervangen door een bericht :

"gepost door : "System"

inhoud : "De user die dit topic starte komt niet meer voor in de database, dus het kan zijn dat de context van dit topic niet helemaal duidelijk is."

Op deze manier hou je de boel een beetje overzichtelijk, en info van een jaar oud is gemiddeld niet echt relevant. (In ieder geval met tech-stuff)

Wegen de voordelen op tegen de nadelen ?

Ik weet het niet.

* GaMeOvEr roept ook maar wat... ;)

Aannames zijn fataal.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hmmm, Topix die automatisch users gaat trashen.. ergens heb ik zo''n vermoeden dat er dan leuke dingen gaan gebeuren. >:)

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 17:19 schreef Chaos het volgende:
Hmmm, Topix die automatisch users gaat trashen.. ergens heb ik zo''n vermoeden dat dat er dan leuke dingen gaan gebeuren. >:)
Ja. Dan is de DB overhoop en word bijv HlpDsK getrashed.
COOL!! staat hij neit meer bovenaan met aantal replys!!

Maar ja na 1 maand is hij weer nummero1
Pagina: 1