De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit raakt echt kant noch walIk weet niet of jij die infinity speakers ooit hebt gezien, maar de drivers die erin zitten vragen nogal wat spanning (officieel trekken ze 250 Watt RMS) Het gamma kabeltje wat ik er tijdelijk even tussen gedaan had wegens niet-op-voorraad zijn van de ''van der hull'' kabels was binnen 2 minuten doorgesmolten. Heb ik nog geluk gehad dat m''n vriendin smeulend plastic rook, anders had ''t m''n versterker kunnen kosten (Denon PMA 1260)
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik begrijp dat de meerderheid vind dat ik diegene ben die lastig/vervelend is en niet weet waar ik het over heb. Ik ben niet doof voor dit soort zaken en zal het ter harte nemen en mij voor de rest onthouden van postings op dit forum, ongeacht het subject.
Een moderator die modereert op basis van persoonlijke argumenten (ik vind jou een vervelend mannetje) is imo fout bezig, om nog maar te zwijgen over mods die een topic afsluiten voor gewone users en daarna zelf lekker verder gaan die ''gewone user'' zwart te maken.
Blijkbaar zie ik dat verkeerd, in dat geval moet ik mijn excuses maken tegenover Jag, bij deze dus. Mijn excuses.
De "Mod-opmerking" was niet nodig geweest nee; iedereen kan zien dat Jag Mod AV is.Op donderdag 12 april 2001 20:37 schreef hezik het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/156979/2
Ik persoonlijk vind dit A) verschrikkelijk onbeschoft enverschrikkelijk onvolwassen.
Al in de eerste post van jag in deze thread meld hij totaal overbodig dat hij moderator is. Daarnaast verteld hij me dat ik een leugenaar ben en dom. Uteindelijk gebruikt hij z''n mod-rechten om ''t af te sluiten omdat ik ''een vervelend mannetje'' ben, iets wat zijn persoonlijke mening is.
Dat knokken jullie maar uit via ICQ. Niet hier.Nou jag, ik heb nieuws voor je. Ik ben 26 (dat is dus zes jaar ouder dan jij, mannetje) en heb een afgesloten studie informatica achter de rug en niet 2 mislukte studies zoals jij (Electrotechniek/Geneeskunde). Je praat alsof je jarenlang in ''the business'' zit terwijl je het puistjesnivo nauwlijks ontstegen bent, wat ook duidelijk blijkt uit je onvolwassen misbruik van je mod rechten.
Waar twee mensen vechten, hebben twee mensen schuld.Ja, nu ben ik vervelend en aan het flamen, dat staat tenslotte in de beschrijving van dit subject.
En ja, hoewel je het niet zou denken, heb ik best respect voor iemand die z''n tijd in een forum als dit steekt. Ik besef terderge dat ik een nieuwe user ben, dit houd echter niet per definitie in dat mijn kennisnivo lager is dan dat van iemand die het tot mod geschopt heeft.
Jouw verhaal klopt hier en daar niet. Wil je mij (per ICQ/mail eens uitleggen wat het verschil is tussen een driver en een speaker, anders dan hun uiterlijk? Ik bedoel; ik ben ook maar een domme geluidstechnicus.
Jag''s verhaal rammelt ook hier en daar; het XLR-verhaal bijvoorbeeld. Iedere PA-speakergebruiker met verstand in z''n donder heeft Speakon in z''n kasten zitten.
Dat je veel XLR als speakeraansluiting tegenkomt in het theater heeft vooral te maken met het feit dat er veel meerdehands goedkoop spul gebruikt wordt. Bij de kleinere gezelschappen dan; bij een Jos Brink of Erik van Muiswinkel zie je dat niet.
maar dat valt hier nu ff buiten.
Ook een opmerking van "daar krijg je vele malen ingewikkelder stof dan dit" is niet netjes van Jag, maar jouw "Zou dat de reden zijn dat je het nooit hebt afgemaakt?" is ook niet echt tactvol.
Ik ben van mening dat het een leuke discussie had kunnen worden; misschien wel nog steeds? Jag?
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik mijn account inactief maak / verwijder, of anders kan iemand dat voor me doen? bvd.
Wat mij betreft gaat er helemaal niet geknokt worden, ik ben hier voor mijn lol, kom nou.Dat knokken jullie maar uit via ICQ. Niet hier.
Nee, idd, net zoals mijn eerste post. Dat was niet zo tactisch.De "Mod-opmerking" was niet nodig geweest nee; iedereen kan zien dat Jag Mod AV is.
Kleine gezelschappen komen niet in de grote zaal van de SSU. En er is iig een groot bedrijf dat alleen maar XLR gebruikt, ik geloof dat het R&R showequipment is, maar dat weet ik niet zeker. En het was ook geen rotzooi, zelfs meerder keren EAW speakers, uit de FR-serie en JF''s.Jag''s verhaal rammelt ook hier en daar; het XLR-verhaal bijvoorbeeld. Iedere PA-speakergebruiker met verstand in z''n donder heeft Speakon in z''n kasten zitten. Dat je veel XLR als speakeraansluiting tegenkomt in het theater heeft vooral te maken met het feit dat er veel meerdehands goedkoop spul gebruikt wordt. Bij de kleinere gezelschappen dan;
No way, ik ga niet een discussie voeren omdat het moet ofzo. Ik doe een discussie omdat ik het leuk vind, en anders niet. Deze discussie ging ook al lang niet meer om samen tot een standpunt te komen, maar puur om elkaar af te zeiken. Daar heb ik geen zin (meer) in.Ik ben van mening dat het een leuke discussie had kunnen worden; misschien wel nog steeds? Jag?
Jag
Is het niet een BEETJE overdreven om na een confrontatie op een forum meteen weg te lopen?Op donderdag 12 april 2001 21:25 schreef hezik het volgende:
ok, thx. voor de info. Wegblijven it shall be then.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
[topic=158908]
Ja dat is het. Raar genoeg ben ik het met Jag''s posting eens; iedereen zit hier voor z''n lol. Ikzelf heb wel lol aan een pittige discussie op basis van argumenten.Is het niet een BEETJE overdreven om na een confrontatie op een forum meteen weg te lopen?Confrontaties houden een forum levendig, en zelfs een negatieve confrontatie kan soms een positieve uitwerking hebben
Een forum is een openbare plek en er zijn meerdere fora ''out there''. Als jij een cafe binnenloopt en een barkeeper gaat jou vertellen dat je een vervelend mannetje bent en gaat vervolgens z''n barkeeper-zijn misbruiken dan ga je toch ook naar een andere kroeg? Ik wel in elk geval.
Overigens jag, het is hezik en niet herzik.
However. Ik respecteer (en betreur) de keuze van Hezik. ''t alleen een beetje raar (vrij naar Rivella).
Ik zal ''t een tijdje aankijken, ben nl. wel verslaafd aan fora en vind het leuk om mensen te helpen met problemen. AV blijf ik in elk geval ver bij uit de buurt.
Sorry, maar ik word er een beetje melig van
Nou, de grap is juist dat de modjes van users houden. komt er niet uit, maar ''t is zo. Die oorlog was dan ook opvoedkundig bedoelt (Op donderdag 12 april 2001 21:41 schreef Exirion het volgende:
...
Sorry, maar ik word er een beetje melig vanOveral zijn vandaag ineens oorlogen tussen mods en users uitgebroken. Is het een virus ofzo?
Zo ook de users in deze draad die we liever op dit forum willen houden (als ze het zelf leuk vinden).
(moet wel netjes blijven....)
Ik hou ook van jouOp donderdag 12 april 2001 21:50 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Nou, de grap is juist dat de modjes van users houden. komt er niet uit, maar ''t is zo. Die oorlog was dan ook opvoedkundig bedoelt ().
Zo ook de users in deze draad die we liever op dit forum willen houden (als ze het zelf leuk vinden).
(moet wel netjes blijven....)
* KeX verlaat Camp David.
Zo had ik ook bij deze topic Bulldog erbij gehaald als objectieve scheidsrechter.
Met andere woorden: vrede?
Verwijderd
Noem namen dan ..Op donderdag 12 april 2001 22:18 schreef cogr het volgende:
Je zou voor de grap eens moeten kijken naar het niveau van de bijdrage van een andere mod.
[topic=158908]
Verwijderd
Lijkt me duidelijk.Op vrijdag 13 april 2001 02:43 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Noem namen dan ..
We zijn er beide hard ingegaan, achteraf gesproken jammer inderdaad. Ik werd een beetje pissig van al die mensen die impliceerden dat ik loog wbt het smelten van dat snoer. Zoals ik al aangaf reageer ik daar slecht op QEDMet andere woorden: vrede?
Langer nadenken bracht mij dat ik dit forum te cool vind om te laten schieten vanwege een soort kruising tussen een discussie en een flamewar
Nou ja, zo af en toe moet het ook in een glas water eens stormen, toch?
Overigens blijf ik voorlopig wel even weg uit AV, dat moet je me maar niet kwalijk nemen.
[edit:]
Mijn excuses voor de overlast en dank voor het gegeven advies (met name KexDaFlex, je hebt nl. helemaal gelijk).
Met andere woorden: Vrede
En dan te bedenken dat de hele discussie grotendeels op een misverstand berust is (namelijk dat ik dacht dat het om een stukje Gamma kabel ging terwijl het om van de standaard laagste kwaliteit speakerkabel ging zoals bij zo''n minisetje zit).