Toon posts:

[BC3] Irri link van webads.nl

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel deze link: http://adserver.webads.nl/hserver/SITE=TWEAKERS/AREA=TWK_GATHERING/POSITION=TOP/AAMSZ=468X60/ACC_RANDOM=987099686435
Elke keer als ik naar de index van GoT ga of van welk forum dan ook dan gaat hij naar die link toe als de pagina klaar is met laden, dan moet ik weer op de back button drukken en dan kan ik topics rondsurfen, maar als ik dan weer in een index kom gaat het weer fout, keer op keer, dat is erg irri :(

Verwijderd

Ik heb er geen last (meer) van nu, met IE6, en het gaat nog sneller ook :)

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt niet in de browserversie, ik heb hier normaal nooit last van en nu wel.
Is trouwens ook lastig om up te graden aangezien ik op mn werk zit.

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Huh?? Gaat ie uit zichzelf naar die link toe..? Hoe bedoel je ''een banner met een eigen wil''..! :?

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Topicstarter
Als je bijvoorbeeld naar de index van LA gaat dan krijg je die index helemaal te zien, alle plaatjes en alle tekst heb je binnen gehaalt, en na 2 secs krijg je dat hij zomaar ergens naartoe gaat, en dat ergens is die link die ik hier in mn eerste post heb gezet, en ik vind dat erg irri dat je snap je wel omdat ik dan steeds weer de back button moet gebruiken :(

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52
Ik wil nu dus een reply posten, staat eerst in Opera 5.10 die link van webads in mijn URL balk. Nog nooit eerder gezien, maar kan met Opera te maken hebben...

Verwijderd

Topicstarter
Ligt niet aan je Opera, ik heb hetzelfde probleem met IE 5

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, schijnt iets van webads te zijn.

In plaats van een nieuwe banner voor je neus te toveren, redirect hij je op een of andere manier daar naartoe.

Ik heb met diverse smaken aan IE, dus daar zit het hem volgens mij ook niet in.

Dit vage gedrag komt om de zoveel tijd eens terug, om vervolgens weer na een maandje terug te komen.

Misschien gerelateerd aan de een of andere banner-instelling ? (Van webads uit)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1