Toon posts:

[BC3] WTF een beetje netter mag ook wel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[topic=160172] adres</a>

Het gaat dus over, in webdesign en graphics, de topic free www.blabla.net adres.

slaat dus nergens op.
Ik stel een vraagje, en dan komt er een slotje op.
Misschien is dit voor een lamme tak die de gehele dag de tijd heeft om rond te surfen een stomme vraag. Maar ik kan mijn tijd wel nuttiger gebruiken en stel dus hier de vraag. Ik heb zelfs eerst de search een keer of 6 geraadpleegd maar nix gevonden.
Ik vind het slotje dus onterecht!!!!!

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
...en daar hadden we weer eens een mooie URL bug...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 12 april 2001 20:12 schreef Onno het volgende:
...en daar hadden we weer eens een mooie URL bug...
Zal ik nou zeggen dat eraan gewerkt wordt of zal ik maar mijn mond houden want dan lieg ik iig niet.

Maar het antwoord is toch gegeven? Neem gewoon een namezero thiny.

edit:
Ik zal even een fatsoenlijk linkje produceren :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik zat er gewoon op te wachten :P

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
ben effe weg dus kan nu effe niet reageren op enige vragen en uitleg.

Ben rond 23:00 terug...

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 20:14 schreef WouterTinus het volgende:
Ik zat er gewoon op te wachten :P
Ach ja. Er wordt wel op meer dingen gewacht. Hoor ik daar iemand bugfixes noemen?
Maar ja. Een uitspraak als die van IceStorm geeft weinig reden tot hoop.

En [MYC]CBS, dat editten had je nou niet moeten doen. Nu is het een nog grotere puinhoop.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tja, heb hem wel niet op slot gezet maar kan je denk ik wel een volwaardig antwoord geven

Je stelt een vraag die echt letterlijk meerdere malen per dag voorkomt. Je bent hier al een tijdje geregistreerd en je hebt ook al een groot aantal posts op je naam staan. Hieruit zou ik concluderen dat je dat dan ook eigelijk wel zou weten >:)

Het feit dat je ook nog vermeld dat je search hebt gebruikt maar niets hebt kunnen vinden slaat bij mij in ieder geval in als een bom. Als ik dit hoor schrik ik echt heel erg.

Hier een aantal relevante topics gevonden met search:

[topic=118689]
[topic=52160]
[topic=31377]
[topic=53423]
[topic=31062]
[topic=85676]
[topic=112044]
[topic=128068]

Dit zijn een aantal topics die ik toch wel erg relevant vind met de vraag die jij stelt. Je beweert niets gevonden te hebben, ik heb dit binnen een minuut gevonden.

Ik had mijn tijd ook liever nuttiger besteed dan het typen van dit grote onzin verhaal omdat je te beroerd bent om iets verder te kijken dan je neus lans is. Ik vind een slotje in dit geval dus meeer dan terecht.

Ohja, kijk met spanning uit naar je reactie :)

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik weer.

Ik ben misschien niet volledig geweest in mijn vraagstelling.
Ik heb wel genoeg topics gevonden in de search, maar niet met de inhoud die ik zocht.
De links die jij op geeft had ik dus ook al gezien (Toch bedankt voor de moeite) en de namen als freehosting en namezero zijn bij mij al lang bekend. Verder wordt er in die topics meestal gesproken over betaling en ik zocht dus echt iets wat gratis was/is.

Bij namezero moet ik 6 tot 8 weken wachten en dat is aan de late kant. Ik zocht dus iets wat gratis en snel te regelen was. Verder moet het wel een naam.net adres zijn en niet iets met cjb e.d. ervoor/achter.

Ik ben echt niet te beroerd om effe te zoeken, integendeel (vele links geopend) maar als ik dan na een half uurtje search&click nog nix heb gevonden en dan een vraagje stel aan eventuele helpende gotters vind ik het niet acceptabel om een slotje te krijgen. Verder werd er in mijn topic ook niet off-topic gelult of iets dergelijks.

Zelf ben ik ook niet te beroerd om mensen te helpen ook al komt de vraag soms zo ontzettend stom over!! Iedereen moet vooraan beginnen en dus alles ooit vragen of opzoeken. De jonge graag slotjes uitdelende modders vergeten vaak hoe zij aan hun kennis zijn gekomen. Neem de moeite om op zinnige topics te reageren i.p.v. er een slotje op te gooien. Dit zou de kwaliteit van GoT ten goede komen (is de laatste tijd toch al flink gedaald :( )

12 april 2001
[MYC]CBS

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Search gebruiken en je had grootste deel van je vraag beantwoord gehad.....trouwens.....ik wordt een beetje ziek van die mensen die alles gratis willen.......tip: we hebben een hosting forum; [url="/listtopics.php/24"]Hosting & Webserver Soft/Hardware[/url].

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op donderdag 12 april 2001 23:33 schreef [MYC]CBS het volgende:
De jonge graag slotjes uitdelende modders vergeten vaak hoe zij aan hun kennis zijn gekomen. Neem de moeite om op zinnige topics te reageren i.p.v. er een slotje op te gooien. Dit zou de kwaliteit van GoT ten goede komen (is de laatste tijd toch al flink gedaald :( )
Ik besteed hele dagen aan vragen beantwoorden en moderaten op GoT......ik ben helemaal niet vergeten hoe ik aan m''n kennis ben gekomen; lezen en zoeken!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 23:37 schreef McVirusS het volgende:
Search gebruiken en je had grootste deel van je vraag beantwoord gehad.....trouwens.....ik wordt een beetje ziek van die mensen die alles gratis willen.......tip: we hebben een hosting forum; [url="/listtopics.php/24"]Hosting & Webserver Soft/Hardware[/url].
Zoals je dus boven kon lezen kon ik niet de gevraagde informatie uit de bestaande topics halen. En dat jij ziek wordt van mensen die iets gratis willen is jou probleem!! (en iets wat nergens op slaat !)

Verder vertel je dat je het druk hebtmet modderen. TIP: hang wat minder slotjes op en geef nuttige info. Is iedereen blijer en had ik nu niet weer mijn tijd verdaan om GoT weer effe wat tips te geven.

Ik zal voortaan mijn vragen wel eerst op een ander forum plaatsen (waar veel oud gotters zitten) waardoor ik natuurlijk ook eerst daar antwoorden ga geven. Heb ik dan nog een minuutje tijd over dan zal ik eens kijken of er nog wat op GoT te doen is.
Het gaat steeds slechter met GoT, doe er wat aan of alleen de modjes zijn strax nog over!!!
Pagina: 1