NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Mmmmja, maar als je DPC fora maakt dan verwatert het helemaal.
Overigens, snoei die stats dan een keer weg zou ik zeggen, dat UD is onzin.
OGR, GammaFlus en RC5 zijn 3, dus....
Verwijderd
Je zegt het verkeerd, JIJ vindt UD onzin. Zit trouwens niet zo te flamen.Op donderdag 12 april 2001 19:59 schreef ecteinascidin het volgende:
Verwijderd
UD, is heel zinvoll. Aangezien 1/4 mensen kanker heeft of krijgt. En daar moet natuurlijk een kuur voor te vinden zijn. Stuk zinvoller dan rc5,
[anti flame mode]
Ik wil niet zeggen dat rc5 sux, zeg alleen dat het minder zinvol is.
[\anti flame mode]
[anti flame mode]
Ik wil niet zeggen dat rc5 sux, zeg alleen dat het minder zinvol is.
[\anti flame mode]
Maak er 1 topic van per dag zou ik zeggen. En hou dan meteen een polletje van wie zich nu echt interesseert voor die stats...
-1 - trollOverigens, snoei die stats dan een keer weg zou ik zeggen, dat UD is onzin.
Ja, dus wat? Zeg het eens. Als je niet verder komt dan dingen impliceren kun je je net zo goed stilhouden.OGR, GammaFlus en RC5 zijn 3, dus....
(ik vind een apart forum voor stats trouwens niet nuttig, zonder stats hou je niet al te veel over)
Ik zal voortaan de trollen motiveren.Er zijn verschillende methoden voor deze deze verbindingen en daar hebben we een hoop mogelijkheden toe.
1 methode is bevoorbeeld een kristalstructuur van een actief eiwit dat voornamelijk in kanker een rol speelt op te helderen en kijken welke stoffen dat eiwit blokkeren. Dan kijk je dus naar de active site van het eiwut en wat er zowel andig in gat passen.Hiervoor is het handig om al een stof te hebben die dat doet (uit de natuur), dan kan je gaan optimaliseren. Met MM kan je dus goed kijken wat er allemaal mogelijk is, veel rekenkracht heb je dan niet nodig (een pIII volstaat).
2de methode is stoffen in bulk maken en kijken of kankercellijnen erop reageren. Stoffen die dat doen worden uitgeplozen en geoptimilaiseerd. Vervolgens bouwen we er dan een model omheen die voldoet. Hiero heb je alleen werkrobot''s nodig en voldoet een willekeurige XT.
3de methode is gewoon kijken welke eigenschappen kankerrcellen anders hebben en van deze eigenschappen bepalen waardoor deze gevoeliger zijn dan andere cellen. Bv dat de bloedbanen ietswat groter zijn en dus als een filter antistoffen (op een drager) tegenhouden zodat de giftige stoffen bij kanker voornamelijk vrijkomt. Hiervoor kan je brute computerkracht inzetten, maar dan heb je wel ontzettend veel nodig. Je zal dan macro-eigenschappen moeten berekenen en deze zijn niet met simpele modellen te vangen en deze zijn te variabel.
Zolang geen enkel algoritme of brute kracht zoiets simpels als het oprollen van een eiwit kunnen berekenen (in water, want daar speelt alles zich af), zal er geen enkel distributed project iets kunnen toevoegen aan het begrip van levende wezens.
[edit], was al bekend dat ik ook DPCér ben en zodoende DPC-fora afstruin.
Goed bezigOp donderdag 12 april 2001 20:08 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Ik zal voortaan de trollen motiveren.
oh ja, dat zal een hoop schelen zeg..dat is 1 post per dag, op de 30+ die er dagelijks staan...daar zal het echt een stuk overzichtelijker van worden.[b]Op donderdag 12 april 2001 19:59
een hoop mensen doen alleen mee voor de stats, en aangezien er bijna 500 man aan UD meedoen, lijkt dat me reden genoeg om ze te blijven maken
Verwijderd
Het gaat mij erom dat er mensen zijn die de ud-stats wél leuk vinden, en die het wél een zinvol project vinden. Als jij het niet leuk vindt, jammer dan.Op donderdag 12 april 2001 20:08 schreef ecteinascidin het volgende:
Ik zal voortaan de trollen motiveren.
ik denk dat we met zijn allen even zijn vergeten dat dnet een dag of wat plat heeft gelegen en er dus in een keer DPCH''s van meerdere dagen zijn gepost. Bij "business as usual" zijn er niet meer dan 4 statspostings per dag, +1 op maandag. Dat valt gezien de activiteit op het DPC forum redelijk mee. Het samenvoegen van de diverse statistieken lijkt op dit moment nog niet nodig en/of nuttig. Als er ooit een splitsing van het DPC forum komt moet je dat ook NIET op project doen, zoals al eerder vermeld, want dan verwaterd het nm wel.
We spend our years as a tale that is told
Hier ben ik het nu voor 100% mee eens...Op donderdag 12 april 2001 22:30 schreef Dutchman! het volgende:
ik denk dat we met zijn allen even zijn vergeten dat dnet een dag of wat plat heeft gelegen en er dus in een keer DPCH''s van meerdere dagen zijn gepost. Bij "business as usual" zijn er niet meer dan 4 statspostings per dag, +1 op maandag. Dat valt gezien de activiteit op het DPC forum redelijk mee. Het samenvoegen van de diverse statistieken lijkt op dit moment nog niet nodig en/of nuttig. Als er ooit een splitsing van het DPC forum komt moet je dat ook NIET op project doen, zoals al eerder vermeld, want dan verwaterd het nm wel.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Yep das waar.. slotje maar dan..
* Ropniko heeft totaal geen behoefte om dicussie aan te gaan
* Ropniko heeft totaal geen behoefte om dicussie aan te gaan
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
Pagina: 1