thanks. Denk ik...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Op donderdag 12 april 2001 14:08 schreef saviour het volgende:
Kheb nix nodig
Jullie verdienen gewoon een compliment!
Idd, keep up da good work
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
In de fora-omschrijving staat dat je hier ook complimenten mag plaatsen.Op donderdag 12 april 2001 14:07 schreef obsidian het volgende:
Euhhh... Wat heb je nodig?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
De dag was zo saai, dus bedankt daarvoor iig
Nou hopen dat Daniel hier niet een vervolg op maakt.
Saved by the buoyancy of citrus
Geen dank!Op donderdag 12 april 2001 14:30 schreef Daniel Kegel het volgende:
En bedankt
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
GrrrrrrrrrrOp donderdag 12 april 2001 14:31 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Geen dank!
Exact.Op donderdag 12 april 2001 14:31 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Geen dank!
Keep it up !
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Het is Grrrrrene hoorOp donderdag 12 april 2001 14:31 schreef saviour het volgende:
[..]
Grrrrrrrrrr![]()
![]()
Enneuh, inderdaad... Tussen al het gezeik mag ook wel eens gezegd worden dat ze prima werk doen
Keep up the good work
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
(Niet dat ze anders gaan denken dat ik niet aardig ben of zo...
Aannames zijn fataal.
Bedankt.
Ik doe m''n best.
Op donderdag 12 april 2001 15:15 schreef Nasty.Nate het volgende:
Undercover adje NastyNate reporting in!
* oscar the Grouch geeft Nasty.Nate zn pilletjeOp donderdag 12 april 2001 15:15 schreef Nasty.Nate het volgende:
Undercover adje NastyNate reporting in!
Bedankt.
Ik doe m''n best.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Ik bedoel hier een paar mesnen mee. Degene die zich aangesproken voelen weten dat ik het tegen hen heb, de rest ?.. GA ZO DOOR!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Zou je alsje alsjeblieft even naar Stoute Usertjes willen kijken?Op donderdag 12 april 2001 16:57 schreef Llewella het volgende:
Dankjewel! :):*
Wordt zo langzamerhand een aardige puinhoop daar...
Weet ff niet of je het tegen mij hebt.. maar mocht het wel zo zijn, voe jij je aangesproken dan ?.. zo ja , idd !Op donderdag 12 april 2001 17:01 schreef IceStorm het volgende:
Nou uhm ja bedankt ook al heb je het vast niet tegen mij
kan me ook best wel voorstellen dat het als modje adje or whatever ook niet makkelijk is, gezien hun degene zijn die moeten oordelen over fout of goed, en helaas kan allebei niet.. daar denk ik echt wel aan, maar sommigen hebben het iig bij mij (en waarschijmlijk vele anderen gezien het topic van mij over dat "wat is dat nou met hlpdsk en die flame en slotjes" topic, behoorlijk verpest.
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Nee ik had tegen saviourOp donderdag 12 april 2001 17:03 schreef psygho het volgende:
[knip]
Ik voel me door jou niet aangesproken.. mocht je mij wel bedoelen dan kom je maar praten op icq
who knows i might do thatOp donderdag 12 april 2001 17:11 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Nee ik had tegen saviour...
Ik voel me door jou niet aangesproken.. mocht je mij wel bedoelen dan kom je maar praten op icq
Jij krijgt ook een complimentje hoor!Op donderdag 12 april 2001 17:01 schreef IceStorm het volgende:
Nou uhm ja bedankt ook al heb je het vast niet tegen mij
Goed idee, als ik tenminste eens ff geen #55''s krijg.Op donderdag 12 april 2001 20:37 schreef Kaj. het volgende:
Deze thread ga ik inlijsten.:);)
het is nu goed of niet dan?Op vrijdag 13 april 2001 05:42 schreef AntonT het volgende:
[..]
Goed idee, als ik tenminste eens ff geen #55''s krijg.
weet je wel hoe duur de prijs van die servers kost?
en die banners geven bijna geen inkomen.
konden zij er wat aan doen dat het zo populair werd.
ok het zal hun misschien wel meer geld opbrengen dan de inkomsten van de prijs gekost hebben maar dat kost in elk geval weiniger minde4r dan de prijs van het geld (en ik ben zat) l8er!!!!!!!!