Toon posts:

[BC3] Onderschrift

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu wil ik mij geen Newbie meer noemen, maar ben dit mbt tot tweakers.net (nog) wel, dus hier dan een (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ;) ) domme vraag:

Bij velen zie ik hun config verschijnen. Gebruiken jullie hiervoor het veld "Ondertitel" voor in je profiel?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja.

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

NEE ;).. Wildhagen heeft het fout :)

Ondertitel staat onder je naam (bij mij "This place is GoT-like!!!". De meesten hebben in hun signature hun specs staan :)

• Onno
  • Niet online
Bij velen zie ik hun config verschijnen. Gebruiken jullie hiervoor het veld "Ondertitel" voor in je profiel?
Je ondertitel staat direct onder je naam (links), wat er onder elke post staat is een signature.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 12 april 2001 12:12 schreef IceStorm het volgende:
NEE ;).. Wildhagen heeft het fout :)

Ondertitel staat onder je naam (bij mij "This place is GoT-like!!!". De meesten hebben in hun signature hun specs staan :)
I stand corrected :)

Virussen? Scan ze hier!

• IceStorm
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 12 april 2001 12:13 schreef wildhagen het volgende:
I stand corrected :)
Ok, dan wordt dit topic een bookmark :P

Ennuh, mivadi, mag ik jou een complimentje geven voor de manier en plaats van vragen voor deze vraag. Daar zouden een hoop mensen nog wat van kunnen leren :)

Verwijderd

Topicstarter
Het is altijd ff lastig om snel thusi te worden op een nieuw forum. Mijn devies is gewoon eerst ff rustig rondkijken voordat je een vraag stelt. Ook begrip van de aanwezigen is nodig, tenslotte kan er ook wel eens iets fout gaan. Maar bedankt! :)

Zo heb ik per ongeluk een crossposting gemaakt eerder deze week, maar weet bv ook niet hoe hem weer weg te krijgen. Iemand enig idee?

• Daan
  • Laatst online: 13:15
Op donderdag 12 april 2001 12:53 schreef mivadi het volgende:
Het is altijd ff lastig om snel thusi te worden op een nieuw forum. Mijn devies is gewoon eerst ff rustig rondkijken voordat je een vraag stelt. Ook begrip van de aanwezigen is nodig, tenslotte kan er ook wel eens iets fout gaan. Maar bedankt! :)

Zo heb ik per ongeluk een crossposting gemaakt eerder deze week, maar weet bv ook niet hoe hem weer weg te krijgen. Iemand enig idee?
Geef maar een URL en report het zelf in het SU forum.
Veel plezier hier :).

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

In SU de twee linkjes posten, en vervolgens ons adres opvragen, en een paar grote taarten opsturen. Dan komt alles goed, zonder waarschuwing. :P

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 12 april 2001 12:56 schreef obsidian het volgende:
In SU de twee linkjes posten, en vervolgens ons adres opvragen, en een paar grote taarten opsturen. Dan komt alles goed, zonder waarschuwing. :P
Adres ? :P

Kom ik ff een paar kratjes bier brengen voor de server ( artemis ) :D

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 12 april 2001 13:30 schreef pier het volgende:

[..]

Adres ? :P

Kom ik ff een paar kratjes bier brengen voor de server ( artemis ) :D
Die heeft liever iets sterkers denk ik. :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:44

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 12 april 2001 13:34 schreef obsidian het volgende:

[..]

Die heeft liever iets sterkers denk ik. :)
Whisky ? ;)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37

GaMeOvEr

Is een hork.

80% Stroh Rum ?

Brand wel goed ... :P

(Ook in je strot...)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Nou als het goed is is nu m''n onderschrift aanwezig (voor zover het nog de moeite waard is ;(
Langzaam maar zeker gaan steeds meer onderdelen richting de eeuwige datavelden :'(

Kun je die rum niet mijn kant op sturen? Ik denk dat ik hem meer nodig heb om dit te overleven.... :+

Eenieder in ieder geval bedankt voor de input! Ik denk dat ik hier nog wel een aardige tijd ga meemaken... *D
Pagina: 1