Toon posts:

[BC3] Zielige actie van Wildhagen

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Deze beste jongen heeft een posting gedaan in Stoute Usersertjes m.b.t. een topic openstaand in SG.

Toevallig heb ik deze topic ook gelezen, en merk op dat Wildhagen met beide benen op de aarde wordt gezet, en het in een nette discussie verliest, en reacties van o.a. capoeirist niet kan bekroppen.

Ik vindt dit dan ook een hele zielige actie van Wildhagen, om dit in stoute usertjes te posten terwijl hij gewoon de discussie heeft verloren. Zoiets van; "als ik niet mijn gelijk kan halen, ga ik er maar over klagen".

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Oproepen tot geweld en geweld goedpraten word in de gehele maatschappij (en dus ook mij) als zeer a-sociaal en ongepast gevonden.

Daar mag best melding van gemaakt worden. Dat jij voor censuur bent zegt veel over jou, maar dat kan je een ander niet opleggen.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Er werden in het topic meningen en persoonlijke ideen gepost. Er wordt op geen enkele manier opgeroepen tot gebruik van geweld door anderen personen.

Ik stel voor de reacties m.b.t. dit onderwerp verder af te handelen in het topic in SG, zodat we een goede discussie aan kunnen gaan.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Er werden in het topic meningen en persoonlijke ideen gepost. Er wordt op geen enkele manier opgeroepen tot gebruik van geweld door anderen personen.
Dan zou ik tóch eens beter lezen...
Ik stel voor de reacties m.b.t. dit onderwerp verder af te handelen in het topic in SG, zodat we een goede discussie aan kunnen gaan.
OK.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik sluit me aan bij Gordijnstok

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 12 april 2001 13:22 schreef Shady het volgende:
Ik sluit me aan bij Gordijnstok
Ah, daar is die andere psycho. Feest ze, en pak er nog eentje namens mij.

Virussen? Scan ze hier!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

het is niet de bedoeling dat nu de discussie hier gevoerd gaat worden!
Pagina: 1