Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
Aaah, relaxed man! ik moet altijd millennia zoeken om die dingen te vinden! Weet iemand nog meer van dat soort URLs..?
maak dan wel de url daarvan zó, dat ik die wel kan onthouden
Cool, ik sta gewoon 42e in aantal posts!!! Best netjes, dan ben ik toch dik 4000 users voorbij gegaan afgelopen jaar
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
hehe, tsja! burat.tweakers.net is voor mij iig goed te onthoudenOp vrijdag 13 april 2001 00:57 schreef wicher het volgende:
BTW: ik krijg nu urls van mensen, daaruit maak ik op dat er nog NIET zoiets is..?
Ik zal het dit weekend sowieso ff verder opmaken en een beschrijving toevoegen. Heb al vrij veel positieve reacties gehad! Niet verwacht - leuk dus
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Ik weet niet of wij daar nou zo blij mee moeten zijnOp vrijdag 13 april 2001 01:36 schreef Grrrrrene het volgende:
Cool, ik sta gewoon 42e in aantal posts!!! Best netjes, dan ben ik toch dik 4000 users voorbij gegaan afgelopen jaar
Tuurlijk wel dat is het streven toch?Op vrijdag 13 april 2001 11:44 schreef T het volgende:
Ik weet niet of wij daar nou zo blij mee moeten zijn
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Verwijderd
Nee naturlijk niet! het gaat om het aantal nuttige posts!Op vrijdag 13 april 2001 11:59 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Tuurlijk wel dat is het streven toch?
Die staat er bij toch..? Wat bedoel je?
Met dank aan Operations is de pagina ook onder "links.tweakers.net" bereikbaar.Op vrijdag 13 april 2001 00:57 schreef wicher het volgende:
Dit weekend zal ik er ff een database achter zetten en beschrijvingen enzo toevoegen.
Misschien post ik binnenkort wel een draadje waar mensen interessante links kunnen droppen.
Pagina: 1