[BC3] Voor BULLDOG, mbt videokaarten & beeldkanonnen

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
hey thanks voor het sluiten van:

[topic=158992] deze,

nou heb ik op beide van die topics nog geen antwoord gevonden, dat je er 1tje sluit o.k, maar beide, neen en aangezien dat je de search zo goed weet te hanteren mag je mij laten zien of er een antwoord rondzwerft. Naar mijn inzien niet trouwens.

en nog voor de duidelijk heid,

[topic=150862] nou, vind het antwoord effe of open hem weer.

ow sorry voor het foutspellen van je naam, heb nogal haast zie je :) het is dus voor bulldog :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat je nog geen antwoord hebt gevonden op je vraag dat is niet mijn probleem. Dat je daar vervolgens drie topics voor opent wel. In alle drie de topics word min_of_meer dezelfde vraag gesteld. Daarvan kunnen er dus makkelijk twee dicht. Ik heb je topics niet gesloten met de bedoeling dat je search moet gebruiken maar voor het feit dat er drie topics zijn.

• Mister_X
ja jesus man, 1 topic is van 2maanden terug ofzo, en dat is die eerste, dan kan ik net zo goed helemaal niets posten,

nah ik start zo wel weer een nieuwe trouwens, heb je weer wat te doen, ik ben nu in chagerijnige bui dus vandaar, ik vind het gewoon stuppid, [topic=158992] dit topic is wel degelijk anders dan die andere ik wil hier alle soorten quadro biossen weten, snapje?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ja, dus ga je ff zeiken en dan een topic openen die op het randje is qua topictitel.

Bulldog hoeft geen verantwoording aan jou af te leggen op het gebied van Slotjes.

Goed he. :)

• Mister_X
tjonge jonge, "Bulldog hoeft geen verantwoording aan jou af te leggen op het gebied van Slotjes." blablablabla ,

kijk als "bulldog" nou een goeie baan heeft heb ik wel respect voor hem, maar als mod, tssk, damn daar kijk ik echt niet tegen op hoor, al helemaal niet een "mod met arrogantie, zoiets van "hey pas op hoor! ik ben een mod op GoT!",

en jij dan hey, kontelikken noemen ze dat, al zal jij het niet direct toegeven.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op donderdag 12 april 2001 19:51 schreef Mister_X het volgende:
tjonge jonge, "Bulldog hoeft geen verantwoording aan jou af te leggen op het gebied van Slotjes." blablablabla ,

kijk als "bulldog" nou een goeie baan heeft heb ik wel respect voor hem, maar als mod, tssk, damn daar kijk ik echt niet tegen op hoor, al helemaal niet een "mod met arrogantie, zoiets van "hey pas op hoor! ik ben een mod op GoT!",

en jij dan hey, kontelikken noemen ze dat, al zal jij het niet direct toegeven.
Modden is meestal vrijwilligerswerk jongeman... :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Aha, sorry MisterX. Ik zat met mijn hoofd in de verkeerde kont.

Ik zal voortaan Bulldog prive lastigvallen en zoregn dat andere modjes jou ook niet meer lastig vallen.

Wilde u ook full-Admin rechten? Dan kun je iedereen die jou niet aanstaat en onterecht handelt tegenover jouw bannen.

|:(

• Bulldog
  • Niet online
Ik blijf vooralsnog bij mijn mening zoals beschreven als eerste reactie in dit topic.

Ik hoef geen verantwoord (= zwaar woord) af te leggen op slotjes maar doe dit wel altijd graag. Ik ben altijd bereid om op een duidelijke manier kenbaar te maken waarom ik heb besloten om er op dat moment een slotje op te zetten.

Wat voor werk /opleiding /etc. ik doe daar hebben we het niet over en dat wil ik er ook graag buiten houden. Dat heeft hier ook helemaal niets mee te maken IMO.

Ik weet ook niet waar het vandaan komt dat je tegen een mod. op moet kijken.

Enuh, pas op ik ben een mod. op Got :+

• Mister_X
Op donderdag 12 april 2001 19:54 schreef ecteinascidin het volgende:
Aha, sorry MisterX. Ik zat met mijn hoofd in de verkeerde kont.

Ik zal voortaan Bulldog prive lastigvallen en zoregn dat andere modjes jou ook niet meer lastig vallen.

Wilde u ook full-Admin rechten? Dan kun je iedereen die jou niet aanstaat en onterecht handelt tegenover jouw bannen.

|:(
doe wat je niet laten kan

• Mister_X
Op donderdag 12 april 2001 19:58 schreef Bulldog het volgende:
Ik blijf vooralsnog bij mijn mening zoals beschreven als eerste reactie in dit topic.

Ik hoef geen verantwoord (= zwaar woord) af te leggen op slotjes maar doe dit wel altijd graag. Ik ben altijd bereid om op een duidelijke manier kenbaar te maken waarom ik heb besloten om er op dat moment een slotje op te zetten.

Wat voor werk /opleiding /etc. ik doe daar hebben we het niet over en dat wil ik er ook graag buiten houden. Dat heeft hier ook helemaal niets mee te maken IMO.

Ik weet ook niet waar het vandaan komt dat je tegen een mod. op moet kijken.

Enuh, pas op ik ben een mod. op Got :+
sluit deze dan ook maar, dit heeft toch weinig nut.

• Wimo.
  • Laatst online: 16:19

Wimo.

Shake and Bake!

Cool.. geef mij die rechten dan ook ff.. kennen we nog lachen >:)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:52
Iedereen maakt fouten, maar moet dan zoiets?

Sjemig man, ben blij dat mijn forum nog niet drukbezocht is, hooguit twee berichten per week... heb nog geen moeten modden.

* _JGC_ houdt van die 40 nette forumgebruikers op zijn site
Pagina: 1