[BC3] Hoezo zeiken mensen gelijk als je wat post en...

Pagina: 1
Acties:

• PokkeNoise
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08-2023

PokkeNoise

leesbaar met bril

Topicstarter
Zeiken is met een korte ij.

:)

? weet jij wat.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:33
Volledig mee eens.

Zeggen ze tegen je gebruik de search, gebruik je de search, vind je 400 topics waar iedereen zegt gebruik de search |:(

Verwijderd

even een mening
hallo het is mij de laaste tijd opgevallen dat als iemand wat post en die gene heeft de search niet gebruikt dan gaat bijna iedereen die in dat topic post erover zijken dat de search niet is gebruikt en wordt haast die vraag niet meer beandwoord zo komen mensen dus nooit aan hun andwoord en dan kan je wel zeggen gebruik de search maar wie gaat er nou bijvoorbeeld als ie een onderwerp heeft dat heel heel vaak is voor gekomen en er zijn meer dan 1000 vragen over dat onderwerp maar zijn vraag zit er niet bij heb je er nog geen reed aan snap je? |:( dus dat is wat er ff op mijn hard lag :)

Nog iets:
er wordt veel ste makkelijk met slotjes omgesprongen als het maar even de user niet sind en hij zegt slotjuh dan gaat er gelijk een slotjuh op das niet echt handig huh?

en ik weet al wat voor een reacties ik ga krijgen maar maakt niet uit post je reactie maar ! *D

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Pfffff... krijgen we nou wéér zo''n discussie?
Laten we gewoon de FAQ en search afschaffen, niemand gebruikt hem. En als we iemand erop wijzen dan is dat meteen onze fout. :(

• Bulldog
  • Niet online
Bij topics waarvan ik ook vind dat in dat geval de search heel goed gebruikt had kunnen worden doe ik het topic vaak op slot. Echter ik zal een topic niet op slot doen als ik weet dat het antwoord niet bij search te vinden is. Vaak doe ik het topic dan wel op slot maar geef dan een aantal links die ik met search heb gevonden. Zo ziet de topicstarter dat het antwoord ook echt bij search te vinden is en ik verwijs niet naar een bron waar je niets aan hebt. Ik maak duidelijk dat je het ook echt kunt vinden :)

Ook probeer ik toch vaak search aan te moedigen door gewoon een aantal links te geven die je met search zou kunnen vinden. In de hoop dat search toch iets vaker word gebruikt.

• Mior
  • Laatst online: 12:33
offtopic:
wreed :) kijk es in de source van de faq, staat een stuk gecomment over kraken van dvd regio code :D

• Bulldog
  • Niet online
Tja, net als met vragen op het forum zal deze discussie altijd voortduren. Het is een komen en gaan van gebruikers dus ook het komen en gaan van steeds weer dezelfde vraag /discursief. Als admin /moderator moet je hier denk ik toch aan wennen. Je kunt alleen proberen er het beste van te maken in de vorm van het steeds weer verwijzen naar de search en de faq. Tja, of ik het goed heb weet ik niet maar zo denk ik er over :)

• Klont
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Op donderdag 12 april 2001 08:43 schreef PokkeNoise het volgende:
Zeiken is met een korte ij.

:)
Ach laat die jongen met rust, er zitten wel 20 spelfouten in zn post. Afgezien van de interpunctie :)

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

s3mt3x

I choose not to know...

Ondersteunt de search eigenlijk Booleans?

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 12 april 2001 10:21 schreef s3mt3x het volgende:
(nog) niet.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 12 april 2001 10:21 schreef s3mt3x het volgende:
Arjen is nu druk bezig om dat zo snel mogelijk in te bouwen, alsmede rest van de todo-list te implementeren.

Virussen? Scan ze hier!

• valkenier
  • Laatst online: 14-02 12:30
Godzilla kan niet spellen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hehe, ja dat is verrot ja.
dan heb je meestal ook van die tranen in je ogen staan toch ? ik tenminste wel...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:57

Gamer

Electrified

moet zeggen, gisteren een klein probje met mijn nieuwe hd, heb de search gebruikt en de oplossing gevonden(zelfs ivm mijn dual boot).

maar ja, er staan een heleboel topics met antwoorden als "gebruik de search".
dus daar ben je ook niet veel mee.

dit zou enkel door de modjes mogen gebruikt worden vind ik.(ok, heb het ook al gedaan, maar met andere woorden en de oplossing stond er bij).

groeten

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 10:06 schreef Klont het volgende:

[..]

Ach laat die jongen met rust, er zitten wel 20 spelfouten in zn post. Afgezien van de interpunctie :)
wat wil je net je nest uit net je ogen open dan dan op tweakers :P

Verwijderd

[topic=160230]

hier dat bedoel ik nou die jongen typt zoveel en dat krijg je weer van die andwoorden van kijk in de search terwijl ie aangeeft dat ie al in de search heeft gekeken

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
Op donderdag 12 april 2001 10:38 schreef IceStorm het volgende:

[..]

(nog) niet.
misschien beter om gewoon botweg NEE te zeggen.. dan ben je waarschijnlijk correcter :)

• Wimo.
  • Laatst online: 13:00

Wimo.

Shake and Bake!

Waar blijft de grote spellings cursus voor t.net/got eigenlijk?

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Op donderdag 12 april 2001 10:06 schreef Klont het volgende:

[..]

Idd zie faq, sommige mensen zijn nu eenmaal leesblind.

* mrknowitall is eigenlijk ook alleen maar goed met cijfertjes ;)

Even on-topic, er zijn van die vlagen dat mensen alleen maar search roepen. Sommige vragen zijn ook te standaard.
Ik pleit dan ook voor een faq alla de faq van het AVH-forum. "Wat houdt dolby 5.1 in" is net zo''n standaard vraag als "hoe zet ik een potloodstreep".

One of the animals has left its cage today.

Pagina: 1