Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dat bepaalde kleuters met rare characters gaan spelen lijkt me geen reden om opeens niet meer alfabetisch te sorteren. Bij een alfabetische sortering is het veel eenvoudiger om producten in de lijst te vinden.
Misschien een id als je tussen beide mogelijkheden kan kiezen?
Alfabetisch moet zeker mogelijk zijn, anders ben je een half uur aan het zoeken als je bv een bepaalde cpu nodig hebt... Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel handig om te wat de laatste cpu''s zijn die aangeboden zijn...
Alfabetisch moet zeker mogelijk zijn, anders ben je een half uur aan het zoeken als je bv een bepaalde cpu nodig hebt... Maar aan de andere kant lijkt het me ook wel handig om te wat de laatste cpu''s zijn die aangeboden zijn...
Dat kan al, maar niet default... Het is gewoon errug irritant dat (inderdaad) een paar kleuters zo meteen bovenaan staan...Op donderdag 12 april 2001 03:21 schreef -BrZ- het volgende:
Misschien een id als je tussen beide mogelijkheden kan kiezen?
Oei, ik moet beter kijkenOp donderdag 12 april 2001 03:23 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Dat kan al, maar niet default... Het is gewoon errug irritant dat (inderdaad) een paar kleuters zo meteen bovenaan staan...
dan krijg je "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangeboden..."Op donderdag 12 april 2001 03:25 schreef --BoBo-- het volgende:
Kan je ascii niet na het alfabet laten komen
Kunnen die "toevoegen" "leverancier toevoegen" etc in de Pricewatch niet bovenaan komen te staan? Scheelt 2 meter scrollen. Hetzelfde geldt voor de Shopsurvey en V&A
Verwijderd
oke ik houd mijn mond verder welOp donderdag 12 april 2001 03:28 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
dan krijg je "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangeboden..."
Nou, maakt niet uit, maar er is dus eigenlijk geen oplossing voor...Op donderdag 12 april 2001 03:30 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
oke ik houd mijn mond verder wel
edit:
Gooi dan dit topic maar dicht
Gooi dan dit topic maar dicht
Pagina: 1