[BC3] iets heel erg fout met de modqueue

Pagina: 1
Acties:

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Er zal wel iemand aan het sleutelen zijn, maar voor het geval dat het een fout is, zal ik het toch maar even melden.

Er is op dit moment iets heeeeeeel erg mis met de modqueue: daar staan nu namelijk alle ongemodde postings in. Ook postings die in het verleden ongemod zijn gebleven worden nu vermeld en die reacties zijn ook moddereerbaar

Als gevolg daarvan is de modqueue dus veel te lang, veel te traag én ik kon zelfs reacties modden uit een van de allereerste threads (Tweakers.net restyle).

edit:

Het is (gelukkig) al weer opgelost! Thanx!
(Wat was er precies mis?)

Never stop seeking what seems unobtainable...

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik heb hem net nog gezien (20:20) en hij was groter dan in mijn grootste nachtmerrie.

It''s a giant ModQ Mike!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waarde collega-modderator,

nu het (kennelijk) opgelost is, is de modqueue nog steeds ontzettend langs. Ik zal later vanavond nog wel even aan het modden slaan.
Maar daarnet stonden er letterlijk honderden reacties in de queue. Ik heb de pagina nog opgeslagen en de bestandsgrootte was 1,26 Mb.>:)

Never stop seeking what seems unobtainable...

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:21

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Pff... als het zo erg is zal ik mijn 100 puntjes ook maar eens gaan besteden ... :)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 11 april 2001 20:41 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Waarde collega-modderator,

nu het (kennelijk) opgelost is, is de modqueue nog steeds ontzettend langs. Ik zal later vanavond nog wel even aan het modden slaan.
Maar daarnet stonden er letterlijk honderden reacties in de queue. Ik heb de pagina nog opgeslagen en de bestandsgrootte was 1,26 Mb.>:)
* KeX had dezelfde gedachten. De MegaModQ is ook door mij opgeslagen en bedroeg maar liefst 1,90 Mb. Zojuist heb ik de Q weer bekeken en geconstateerd dat ik mijn tijd verdoe met deze reactie typen. *[b] zzzzjjjjjjjjjoeeffffff[/b]* * KeX is a goner.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De tijd op Odin stond verkeerd, daardoor ontstond dit probleem.
Pagina: 1