verkeerde forum dude -->
ik heb ''m ff gemoved naar LA
ik heb ''m ff gemoved naar LA
Zou ''ie zo dom zijn???Op woensdag 11 april 2001 16:01 schreef Chaos het volgende:
Is jouw windowslogin zeker anyuser?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik verbaas me allang niet meer over hoe dom sommige tweakers zijnOp woensdag 11 april 2001 16:05 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Zou ''ie zo dom zijn???
Dit is wel de IE manier van cookies wegschrijvenOp woensdag 11 april 2001 16:05 schreef LiquidSilver het volgende:
Zou ''ie zo dom zijn???
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Neuh, ik ben niet ingelogd als anyuser, ik vond dit file-tje op Gnutella. En het lijkt me sterk dat iemand zijn cookie''s directory shared. (of zou hij z''n hele schijf sharen??? Ik ga direct kijken!)
Verwijderd
DAT zou pas echt dom zijn.Op woensdag 11 april 2001 17:10 schreef tweakerrrr het volgende:
Neuh, ik ben niet ingelogd als anyuser, ik vond dit file-tje op Gnutella. En het lijkt me sterk dat iemand zijn cookie''s directory shared. (of zou hij z''n hele schijf sharen??? Ik ga direct kijken!)
Er zijn genoeg mensen die hun hele HD sharen, scan maar es de Chello IP''s op NetBIOS, soms wel lachu. Helemaal als je een buff-out.rc5 tegen komt :P:):)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Sorry dat ik mezelf quote, maar wat krijg ik net binnen op ICQ:Op woensdag 11 april 2001 18:27 schreef jelmervos het volgende:
Er zijn genoeg mensen die hun hele HD sharen, scan maar es de Chello IP''s op NetBIOS, soms wel lachu. Helemaal als je een buff-out.rc5 tegen komt :P:):)
Leuk zeker?---
En hoe scan jij dan naar netbios accountjes. Geloof er geen barst van
icq # 63531821
---
Ik ben er al achter... ik zit al bij jou op de harddisk :)>:)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik was het nietOp woensdag 11 april 2001 19:13 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Sorry dat ik mezelf quote, maar wat krijg ik net binnen op ICQ:
[..]
Leuk zeker?
Pagina: 1