Toon posts:

[BC3] HlpDsK: waarom 2e DBZ-topic slotje??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sjonge,

waar is dit nou weer goed voor. Het lijkt er wel erg sterk op, Helpdesk, dat je alleen maar 2x DBZ hebt zien staan en toen maar meteen die van mij hebt dichtgegooid, terwijl je helemaal niet hebt gekeken wat de inhoud was :(
Ik heb die 2e topic geopend, omdat die andere topic alleen maar gevuld werd met info over afleveringen die nog nooit op TV zijn geweest en met info over Divx-jes uitwisselen enzo. Niet bepaald interessant voor veel mensen zoals ik die alleen DBZ op TV kijken ;(
Daarom heb ik die 2e zonder spoilers geopend en mensen reageerde er enthousiast op, maar nou gooi jij hem meteen dicht :(

Kun je hem aub weer openen.. ik zie het probleem van 2 verschillende DBZ-topics naast elkaar niet echt :?

Verwijderd

1 draadje is zat.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Mee eens.

Als zijnde een DbZ hater, moet ik dat toch wel toegeven. Het viel me ook al op, maar het boeide me niet om het te melden. Moet dit niet in stoute usertjes? :)

[onzin]
In principe moeten er natuurlijk helemaal geen DBZ topics toegelaten worden, maar ik bepaal de regels niet, helaas. >:)
[/onzin]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 11 april 2001 14:33 schreef HlpDsK het volgende:
1 draadje is zat.
Heb je dat tweede draadje wel gelezen? Als zelfs een notiore DbZ hater als ik er wel aardige argumenten in vond staan om ''m open te laten dan...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 14:33 schreef HlpDsK het volgende:
1 draadje is zat.
Jezus, kom op zeg Helpdesk. Er zit toch een groot verschil tussen die topics he :?:? Waar ben je zo naïef :?

en owja, dan moet jij mij maar eens vertellen waarom die DBZ-figuren-topic wel open mag blijven :? |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 14:35 schreef JvS het volgende:

[..]

Heb je dat tweede draadje wel gelezen? Als zelfs een notiore DbZ hater als ik er wel aardige argumenten in vond staan om ''m open te laten dan...
Sja helemaal met je eens ;)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 11 april 2001 14:38 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Sja helemaal met je eens ;)
Ik moet wel toegeven dat ik ''m opende om hem daarna bij [su] neer te poten als zijnde overbodig/dubbel, hehe. >:)
Die eerste heb ik nooit gelezen daarvoor...

Verwijderd

whatever

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 14:42 schreef JvS het volgende:

[..]

Ik moet wel toegeven dat ik ''m opende om hem daarna bij [su] neer te poten als zijnde overbodig/dubbel, hehe. >:)
Die eerste heb ik nooit gelezen daarvoor...
Ach dat doet er gewoon niet toe. Ik vind het zowiezo érg iri nu (tis m''n 1e keer) als een draadje van mij (''onterecht'') wordt gesloten :(

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
* McVirusS geeft HlpDsK z''n kalmeringsmiddelen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 14:53 schreef HlpDsK het volgende:
whatever
:? wat is dit :?:? variant van ''discussie gesloten'' :r Is dit jouw manier van objectief adminnen Helpdesk :r

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 15:01 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

:? wat is dit :?:? variant van ''discussie gesloten'' :r Is dit jouw manier van objectief adminnen Helpdesk :r
Nog 1 :r en ik gooi de zo juist geopende topic weer dicht, achterlijke brulaap!

Verwijderd

zozo, helldesk aan t schelden? :r

goed voorbeeld als modje hoor.

Verwijderd

Ik open de topic en als dank een paar :r.

Daar ben ik dus niet van gediend.
Als je je topic weer op slot wilt zien moet je dat vooral doen. Zeer effectief.

/me is not amused

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 11 april 2001 15:01 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Reageer wat minder heftig joh (remember verstappen discussie met jou), volgens mij is het "whatever ik doet''m wel weer open". Kijk maar...

Al had-ie het er wel bij kunnen zeggen natuurlijk...

/edit:
Op woensdag 11 april 2001 15:10 schreef HlpDsK het volgende:

/me is not amused
En nu doet-ie ''t ook. :7

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 15:06 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Nog 1 :r en ik gooi de zo juist geopende topic weer dicht, achterlijke brulaap!
Ok je krijgt geen r meer van mij, maar ik vind dit dus echt even helemaal nix. Als je sjaggerijnig wordt Helpdesk dan ga je dat maar op iemand anders('' topic) afreageren zeg, waarom moet ik daar dan de dupe van worden :?
Ik open een best interessante topic. Er wordt enthousiast op gereageerd. Jij bent sjaggerijnig en gooit hem dicht.... en dan heb ik maar gewoon pech dat jij ff nie zo blij bent :? BAH :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 15:10 schreef HlpDsK het volgende:

Daar ben ik dus niet van gediend.
Als je je topic weer op slot wilt zien moet je dat vooral doen. Zeer effectief.

/me is not amused
Ja sorry hoor Helpdeks, ik heb niet even in paar minuten gezien dat hij alweer open is :D Mijn excusses dan daarvoor, zo snel ben ik niet :o

Verwijderd

Ik heb ''m gesloten omdat ik een ICQ kreeg dat er een dubbel topic liep.
Nou moet je eens goed begrijpen dat het net zo goed mijn goed recht is om ''m dus dicht te laten. Ik verzoek je vriendelijk doch dringend om eerst de zaken te checken voordat je gaan blaten.

En dit is geen schelden, neem dat maar van mij aan. Excuse me dat ik laat zien dat ik menselijk ben.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 15:15 schreef HlpDsK het volgende:
Nou moet je eens goed begrijpen dat het net zo goed mijn goed recht is om ''m dus dicht te laten. Ik verzoek je vriendelijk doch dringend om eerst de zaken te checken voordat je gaan blaten.

En dit is geen schelden, neem dat maar van mij aan. Excuse me dat ik laat zien dat ik menselijk ben.
Blaten :? Als jij een icq krijgt van een dubbelpost (van waarschijnlijk een niet zo''n DBZ-liefhebber), dan gooi jij hem zonder ze afzonderlijk te bekijken meteen dicht :?
Ik wou hier alleen maar even aangeven dat ''t geen dubbelpost is en jij reageert dan met ''whatever''... sorry, maar dan ben ík ook gewoon een mens en een beetje op mijn teentjes getrapt, mijn exusses daarvoordan O+

Verwijderd

Ik heb ze alletwee globaal bekeken (verwacht niet dat ik elke draadje lees). 2 topics over DBZ. 2 x Frieza dit, 2 x Goku dat ..

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 15:15 schreef HlpDsK het volgende:

"HlpDsK is on a role"

/me vind dat 1 draadje idd wel genoeg is.

jammer dat het zo''n gezeur brengt.

GrTz. J

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 15:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb ze alletwee globaal bekeken (verwacht niet dat ik elke draadje lees). 2 topics over DBZ. 2 x Frieza dit, 2 x Goku dat ..
En na mijn commentaar, al wel een beetje overtuigd dat er wel een verschil in zit :? Één is haast een DBZ-Divx-topic geworden en de ander meer een CT-NL-DBZ-topic, snappie ;)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 11 april 2001 15:19 schreef HlpDsK het volgende:
Ach ja, ik snap ook niet dat mensen het nou zo leuk kunnen vinden om weet ik veel hoeveel topics vol te lullen over een tekenfilm. En dat dan ook nog eens moeten doen op een computerforum. Maar ja, ieder zijn hobbie zullen we maar zeggen.

edit:
Ik vind overigens wel dat het aantal DBZ topics onderhand wel eens omlaag mag!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 15:22 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ach ja, ik snap ook niet dat mensen het nou zo leuk kunnen vinden om weet ik veel hoeveel topics vol te lullen over een tekenfilm. En dat dan ook nog eens moeten doen op een computerforum. Maar ja, ieder zijn hobbie zullen we maar zeggen.
Op de 1e plaats moet jij je verplaatsen in die fans ;) Mensen lullen hier 100x zoveel vol over computers (wat andere mensen ook niet kunnen begrijpen) en dus kunnen er 2 topicjes ook wel over DBZ vol gelult worden...
En daarnaast is GoT wel iets meer dan alleen een ''computer-forum'' geworden ;)

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 15:21 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

En na mijn commentaar, al wel een beetje overtuigd dat er wel een verschil in zit :? Één is haast een DBZ-Divx-topic geworden en de ander meer een CT-NL-DBZ-topic, snappie ;)
Als je een echte fan was had hoefde je nu niet reruns te kijken :7

/me tuned misschien 16 April weer in.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 15:24 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

We zijn er al bijna, dus dan is dat ook weer over.... sorry dat ik het dan ''pas'' van de reruns heb gevolg :*

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 11 april 2001 15:24 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Op de 1e plaats moet jij je verplaatsen in die fans ;) Mensen lullen hier 100x zoveel vol over computers (wat andere mensen ook niet kunnen begrijpen) en dus kunnen er 2 topicjes ook wel over DBZ vol gelult worden...
En daarnaast is GoT wel iets meer dan alleen een ''computer-forum'' geworden ;)
Ehhhh.... 2 topics? Een search op DBZ leverde mij 112 hits op. Dat is toch wel iets meer dan 2 volgens mij. 112 topics over één onderwerp is voor heel veel mensen al een reden om elk volgende te sluiten met de opmerking search hoor!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 15:28 schreef obsidian het volgende:

[..]

Ehhhh.... 2 topics? Een search op DBZ leverde mij 112 hits op. Dat is toch wel iets meer dan 2 volgens mij. 112 topics over één onderwerp is voor heel veel mensen al een reden om elk volgende te sluiten met de opmerking search hoor!
Met het verschil dat de huidige topics rustig vol kunnen lopen, er een volgend deel kan komen, zonder dat iemand nog wat merkt van die andere 110 topics dit op de database staan weg te rotten ;)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05

[..]

0,0002% dan :P

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 15:24 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

en als je een ultrafan was had je al 15 gig op je hd staan met db, dbz en dbgt.

Verwijderd

''t is Japans hoor :)

• Arshia
  • Laatst online: 25-07-2025

[..]

er zijn steeds nieuwe series hoor en die willen de fans ook allemaal bespreken. De ene aflevering is de andere niet.

\o/

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 12:23 schreef Nephilium het volgende:

[..]

en als je een ultrafan was had je al 15 gig op je hd staan met db, dbz en dbgt.
Nót. Divx-jes zuigen :( ;)

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op donderdag 12 april 2001 14:06 schreef Arshia het volgende:

[..]

er zijn steeds nieuwe series hoor en die willen de fans ook allemaal bespreken. De ene aflevering is de andere niet.
Maar elke aflevering bespreken is onzin. Als iedereen hem gezien heeft is het toch niet meer nodig om er dan ook nog eens uitgebreid er hier over te gaan lullen? Het is een amerikaanse tekenfilmserie. Dus het is toch altijd zo dat het goede het kwade overwint. En daar hebben ze 10.000 afleveringen voor nodig om dat te laten zien?

Ik vind ook wel sommige series erg leuk hoor, maar dan zie je mij toch ook niet elke aflevering bespreken hier?

Het gaat hier tenslotte maar om een tekenfilm hoor. |:(

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 13 april 2001 12:57 schreef HlpDsK het volgende:
''t is Japans hoor :)
Smart ass! :) Maar het blijft een tekenfilm.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

* Pjotrik denkt dat het draadje hierheen verplaatst is?? ;)

• Arshia
  • Laatst online: 25-07-2025
Op vrijdag 13 april 2001 12:58 schreef obsidian het volgende:

[..]

Smart ass! :) Maar het blijft een tekenfilm.
en een computer blijft een computer, wrom moet je daar dan alle onderdelen van bespreken? :P

(af en toe snap ik mezelf ook nie hoor)

\o/

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 13 april 2001 13:00 schreef Arshia het volgende:

[..]

en een computer blijft een computer, wrom moet je daar dan alle onderdelen van bespreken? :P

(af en toe snap ik mezelf ook nie hoor)
Omdat je voordat je iets wilt aanschaffen er info over wilt hebben. En als je er problemen mee hebt, erover wilt kunnen praten om tot een oplossing te komen.

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 13:04 schreef obsidian het volgende:

[..]

Omdat je voordat je iets wilt aanschaffen er info over wilt hebben. En als je er problemen mee hebt, erover wilt kunnen praten om tot een oplossing te komen.
Damn, wat zereneus

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op vrijdag 13 april 2001 13:05 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Damn, wat zereneus
:) erg he?

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

applaus voor Hlpdsk alles wat met DBZ te maken heeft dichtkiepen, bah stomme kinder tekenfilmpjes!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

[..]

bull

haal je een oud topic naar boven ben je een klootzak.. begin steeds "banger" te worden om wat te posten... dan search, haal je een draadje naar boven ben je een lul die oude topics naar boven haalt :?
Pagina: 1