Advanced sheep-counting strategies
Typisch femme. whats next een pinpass met firewall!
waarschijnlijk ondersteund je phone dat niet.
Gewoon ff inlogen op die sms site en veranderen naar gewone sms
Men jat mijn quote!Op donderdag 12 april 2001 00:45 schreef fkooman het volgende:
[lama]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Hij stondt inderdaad of flash sms. ik hoop nu wel de goede te krijgen!Op woensdag 11 april 2001 22:23 schreef marteltor het volgende:
Standaard staat geloof ik ingesteld dat je Flash-sms krijgt,
waarschijnlijk ondersteund je phone dat niet.
Gewoon ff inlogen op die sms site en veranderen naar gewone sms
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
knap een 160 karakter sms met 255 tekens :?Op woensdag 11 april 2001 19:12 schreef BrammeS het volgende:
Hmmmz een 160 cijferige pincode. die bestaat uit een verzameling van alle 255 ASCII karakters!
Veel van die 255 ascii codes staan er 10x tussenOp woensdag 02 mei 2001 17:18 schreef wasigh het volgende:
[..]
knap een 160 karakter sms met 255 tekens :?
Jaja, Grrrrrene heeft het hele rijtje ascii codes ook al eens doorgenomen...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Da heb je zeker niet goed gekeken. want er staat niet 1 dubbele!Op woensdag 02 mei 2001 18:33 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Veel van die 255 ascii codes staan er 10x tussen
Jaja, Grrrrrene heeft het hele rijtje ascii codes ook al eens doorgenomen...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit had je kunnen vinden door bij Tweakers.net naar de /etc te gaan, en dan de sectie .plan updates.
Aannames zijn fataal.