[BC3] Dit is me nog nooit gelukt.. :-)

Pagina: 1
Acties:

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 17:14
Heyz,

Maakt verder weinig uit maar ik moet het ff melden.

Kijk ff hier http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/157032/2 want daar heeft topix mij een 6 dubbelpost laten maken.

Let vooral even op de laatste zin van mijn bericht die per post iets langer wordt.

:Y)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:16

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Nasty manier om aan een hoog aantal posts te komen. :+

We proberen toch niet om HlpDsK te overstijgen wel?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Als je het bericht steeds verandert, ziet Topix het niet als een dubbelpost, dat lijkt me logisch.

Maar waarom vervuil je die topic met die onzin?
''t Is niet dat Topix die berichten steeds invoert, woordjes toevoegt en typo''s verbetert..

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Heb de indruk dat nastynate niet lult ofzow, misschien gewoon 1-malige vage error.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op dinsdag 10 april 2001 13:55 schreef RickJansen het volgende:
''t Is niet dat Topix die berichten steeds invoert, woordjes toevoegt en typo''s verbetert..
niet :?

• Nasty Nate
Op dinsdag 10 april 2001 13:55 schreef RickJansen het volgende:
Als je het bericht steeds verandert, ziet Topix het niet als een dubbelpost, dat lijkt me logisch.

Maar waarom vervuil je die topic met die onzin?
Erhm...Rick ik weet niet wat je suggereert hier maar ik heb NIETS veranderd of verbeterd of wat dan ook.

Ik heb bij 1 post op send gedrukt en ik word ge-re-route naar de pagina en zie er 6 posts staan?

Dus welke onzin bedoel je?

Ik meld dit niet om topix aan te vallen oid maar omdat ik van mening was dat dit gemeldt moest worden.

(bugfix?)

Maar goed...ik hou m''n mond voortaan wel.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

(en je ben tidd
(let op de typo)
(en je bent idd niet
(typo gefixt, das knap van Topix! En het voegt ook zomaar een woordje toe!
(en je bent idd niet vaak
Etcetera.

Sorry hoor, maar je maakt mij (en iedereen met een gezond verstand) echt niet wijs dat Topix dit gedaan heeft.

• Onno
  • Niet online
Hoezo? Had je nog niet gehoord van de geintegreerde spellingcorrectie die al Arjens tijd opeist? ;)

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op dinsdag 10 april 2001 14:08 schreef Onno het volgende:
Hoezo? Had je nog niet gehoord van de geintegreerde spellingcorrectie die al Arjens tijd opeist? ;)
Whehehe... dan heeft ie vannacht zeker de zin-aanvullings functie afgemaakt :P

• Nasty Nate
Op dinsdag 10 april 2001 14:04 schreef RickJansen het volgende:

[..]

(let op de typo)
[..]

[..]

Etcetera.

Sorry hoor, maar je maakt mij (en iedereen met een gezond verstand) echt niet wijs dat Topix dit gedaan heeft.
WAT???????????!!!!!!!!

Sorrie hoor maar waarom zou ik in GODSNAAM gaan vertellen dat Topix dit doet als ik het zelf heb gedaan!!!??????

Rick echt waar..het lijkt erop dat jullie je tegenwoordig zo aangevallen voelen dat jullie de bugs niet eens meer geloven?

Ik zweer om m''n moeders graf dat ik heb gedaan wat ik hierboven in mijn post zei.

Als jij/jullie dat niet geloven prima.

Ik hoop dat het binnenkort nog een keer gebeurt, dan wil ik ook graag een rectificatie van je.

* Nasty Nate is erg pissed dat hij voor leugenaar wordt uitgemaakt.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op dinsdag 10 april 2001 14:12 schreef Nasty.Nate het volgende:

[..]

Rick echt waar..het lijkt erop dat jullie je tegenwoordig zo aangevallen voelen dat jullie de bugs niet eens meer geloven?
Jullie? Ik zit hier echt in m''n eentje hoor. Ik vertel alleen wat ik in mijn eentje zie. Wat er met Topix gebeurt kan mij echt geen hol schelen, trust me.
Als jij/jullie dat niet geloven prima.

Ik hoop dat het binnenkort nog een keer gebeurt, dan wil ik ook graag een rectificatie van je.

* RvdH is erg pissed dat hij voor leugenaar wordt uitgemaakt.
Ik geloof het niet, nee.

Verwijderd

Wat er met Topix gebeurt kan mij echt geen hol schelen, trust me.
>:) >:) >:)

• Nasty Nate
Op dinsdag 10 april 2001 14:32 schreef RickJansen het volgende:

[..]

Jullie? Ik zit hier echt in m''n eentje hoor. Ik vertel alleen wat ik in mijn eentje zie. Wat er met Topix gebeurt kan mij echt geen hol schelen, trust me.
[..]

Ik geloof het niet, nee.
Heel erg jammer vind ik dat.

Maar waarom zou ik in godsnaam 6x dezelfde reply posten met steeds een woord erbij in de laatste zin om vervolgens een topic te posten waarin ik meld dat het een bug is?

Ik kan me er zeer aan storen dat ik een melding maak en dat me verteld word dat ik de boel probeer te naaien!!

Maar goed, ik kan je er toch niet vanaf praten blijkbaar.

bedenk je alleen ff dit : Ik ga in een topic 6x posten binnen 1 minuut en meld het daarna hier..? |:(

Denk je niet dat het waarschijnlijker is dat op een of andere manier het bericht, toen ik send drukte?, meerdere malen verstuurd is en dan ook nog is niet helemaal compleet?
Waardoor dus de laatste zin steeds iets langer wordt?

Ik weet het ook niet en ik gis maar wat eigenlijk.

feit is dat jij/jullie hier een antwoord op zouden moeten weten en niet gaan doen alsof ik dit doe om op te vallen ofzo!?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Als het nou met Word zou gebeuren, okee... ;)
Laat ik het zo zeggen: het klinkt onwaarschijnlijk.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Waarom zou ik er een antwoord op moeten weten?

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Laat ik het zo zeggen; het is complete bullshit.

• Nasty Nate
Waarom zou ik er een antwoord op moeten weten?
Je moet helemaal niets maar ik snap niet dat je zegt dat het onmogelijk is dat topix deze fout maakt terwijl dit echt zo is.
Op dinsdag 10 april 2001 15:14 schreef McVirusS het volgende:
Laat ik het zo zeggen; het is complete bullshit.
Goh nog meer adjes of modjes die het ff voor topix willen opnemen?

ik zou de boel maar is gewoon grondig nakijken.

(Arjen?)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Jongens, laten we er mee ophouden.

[Edit] Let me rephrase that: Kappen met het zeiken tegen elkaar.

Arjen zoekt vast wel een oplossing als het een bug is, en als het dan niet is, dan is het al opgelost :)

Zijn die posts al verwijderd?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-02 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Iemand al bedacht dat door een bug Topix misschien tijdens het typen en verbeteren van het berichtje een al een "eigen" post maakte (terwijl hij dus z''n zin afmaakte} en dat hij uiteindelijk z''n "final" versie postte. En dat topix dan ook maar ff postte wat er 4 8 12 16 en 20 seconden voor stond ofzo...

Niet dat ik er ook maar enige kijk op heb overigens, maar het leek me wel een leuke verklaring. 8-)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Sakkerju rick!
Waarom is het nou zo moeilijk om te geloven? Zo iets kan toch gebeuren? Of is het zo dat als jij (of jullie, wathever) het niet kunnen verklaren iemand meteen een leugenaar is?
triest, erug triest.

• Wouter
  • Niet online
bij mij werd net ook de inhoud van een van mijn posts door elkaar gegooid

echt vaag

dus dit geloof ik ook wel

Verwijderd

Ik geloof Nasty.Nate...
Het hoeft niet aan topix te liggen, maar hij heeft het denk ook niet zelf gedaan aangezien ie geen newbie meer is...
Ik heb zelf ook weleens vage dingen op GoT dus ik verbaas me er niet echt over...

• Thefirstikke
  • Niet online
[RickJansen mode]
Ok, je hebt gelijk Nasty.Nate
Sorry!
[/RickJansen mode]

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Mijn excuses voor de stangende opmerking; het lijkt mij alleen zeer sterk dat dit door topix komt.

• Nasty Nate
Ik geloof Nasty.Nate...
Het hoeft niet aan topix te liggen, maar hij heeft het denk ook niet zelf gedaan aangezien ie geen newbie meer is...
Ik heb zelf ook weleens vage dingen op GoT dus ik verbaas me er niet echt over...
Dank u !

Nee meen ik echt, het is redelijk frustrerend om voor leugenaar te worden uitgemaakt als je een bug meldt. :)
Op dinsdag 10 april 2001 16:40 schreef McVirusS het volgende:
Mijn excuses voor de stangende opmerking; het lijkt mij alleen zeer sterk dat dit door topix komt.
Ok.

Dat je het sterk lijkt klinkt al heel anders dan de vorige post waarin je eigenlijk zegt dat ik lieg.

Ik ben alweer redelijk afgekoeld maar ik kan me er gewoon erg kwaad om maken maar dat zal duidelijk zijn.

* Nasty Nate hoopt (en verwacht!) een herhaling van hetgeen hij had.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik hoop het ook voor je, want sorry hoor,ik geloof nog steeds niet dat dit gebeurt kan zijn zonder menselijke handelingen.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Het lijkt me wel heel erg sterk dat dit door Topix komt, heb je niet de preview en submit knopjes door elkaar gehaald ofzo?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Voor het geval ik het nog niet duidelijk had gemaakt:

Volgens mij kan dit niet aan topix liggen, lijkt me erg onwaarschijnlijk dat er dan hele woorden missen en spelfouten verbeterd zijn, dus ik denk dat het een menselijke factor betreft.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Nasty Nate
Rick : Ik snap dat jij het je niet kan voortstellen en ik vind het zelf ook heel bizar maar ik weet gewoon wat ik gedaan heb.
Op dinsdag 10 april 2001 16:53 schreef Chaos het volgende:
Het lijkt me wel heel erg sterk dat dit door Topix komt, heb je niet de preview en submit knopjes door elkaar gehaald ofzo?
En toen zes keer per ongeluk copy/paste gedaan ofzo?

Kijk de laatste zin van mij in de post werd per post steeds langer en aangezien ik zweer dat ik nix heb zitten te editen moet het toch zowiezo een fout van Topix zijn?

Laat het even duidelijk zijn dat ik echt Topix niet probeer zwart te maken maar ik probeer jullie alleen te overtuigen dat dit nix met een handeling van mij te maken had.
Zoals ik al zei komen er toch wel is vaker screenshots e.d. voorbij van ZEER vage dingen op Got?

• Chaos
  • Niet online
back-knop == browserknopje != backspace

• Chaos
  • Niet online
En toen zes keer per ongeluk copy/paste gedaan ofzo?
Als je na een preview altijd met de back-knop teruggaat zou je hier niet eens zoveel van merken bijvoorbeeld.
Zoals ik al zei komen er toch wel is vaker screenshots e.d. voorbij van ZEER vage dingen op Got?
Hoewel het er vaag uit ziet is daarbij meestal simpel aan te wijzen wat Arjen fout heeft gedaan. En dat Topix tijdens een multipost spelfouten gaat verbeteren is niet echt iets simpels. (Damn, nooit gedacht dat ik Topix nog eens zou gaan verdedigen :P)

• Nasty Nate
Punt 1 : Ik gebruik hier op m''n werk nooit backspace voor die functie.
En dat Topix tijdens een multipost spelfouten gaat verbeteren is niet echt iets simpels.
Volgens mij werden er helemaal geen spelfouten verbeterd maar stonden tijdens het supersnel 6x posten van het bericht de letters van de laatste zin gewoon op elkaar gedrukt op de een of andere manier.

• Nasty Nate
Op dinsdag 10 april 2001 17:28 schreef Chaos het volgende:
back-knop == browserknopje != backspace
Ah..weer iemand die denkt dat ik achterlijk ben.

Chaos, ik ben bekend met die functie maar zit op mijn werk in zo''n positie tussen twee schermen dat ik niet met m''n hand (relaxed) bij de backspace knop kan.

Ok''z? :)

• Chaos
  • Niet online
Uhhhmm, wat heeft het niet relaxed bij de backspace knop kunnen op je werk nou te maken met het gebruiken van de back-knop als je een preview opnieuw edit? :?

• Onno
  • Niet online
Hee, kun je dat knopje ook met de *muis* bedienen dan? Verrek... het kan! :P

• Wouter
  • Niet online
Op dinsdag 10 april 2001 14:04 schreef RickJansen het volgende:

[..]

(let op de typo)
[..]

[..]

Etcetera.

ik wou ff zeggen dat toen ik vanmiddag iets poste mijn hele bericht door elkaar is gegooid; woorden op de verkeerde plaats en alles; sloeg nergens op

dat kan topix zeker ook niet doen?

• Onno
  • Niet online
Link of screenshot?

• Nasty Nate
Op dinsdag 10 april 2001 17:35 schreef Chaos het volgende:
Uhhhmm, wat heeft het niet relaxed bij de backspace knop kunnen op je werk nou te maken met het gebruiken van de back-knop als je een preview opnieuw edit? :?
Sorrie ik was van mening dat je wat anders bedoelde.

Maar ook in dit geval moet ik je teleurstellen want sinds ik wel is heb gehad dat ik op send drukte en ik een ''page not found''kreeg, back space deed en opnieuw send drukte en natuurlijk als gevolg een dubbelpost kreeg, ben ik erg voorzichtig met het gebruik van de backspace knop, ook op de manier die jij bedoeld.

(beetje rare zin ik weet het)

Onno: Als er een screenshot of url wordt gegeven dan helpt dat echt he?

...

• Onno
  • Niet online
Helpen? De omschrijving "dat mijn hele bericht door elkaar is gegooid" is gewoon nogal vaag, en daar kan niemand wat mee. En hoe kun je het beter duidelijk maken dan met een screenshot of een link naar de betreffende fout?

(en Chaos, ik zie voor die zin toch echt duidelijk "Onno:" staan :P)

• Chaos
  • Niet online
Ok, andere vraag: heb je de preview functie gebruikt tijdens die post en hoevaak?
Onno: Als er een screenshot of url wordt gegeven dan helpt dat echt he?
Zeker, dit soort fouten zijn (mits fout van topix) vrijwel altijd reproduceerbaar. Als hij een stuk tekst kan geven waarbij het altijd fout gaat heb je de bug te pakken en is het vinden van de oplossing een fluitje van een cent. (De tijd die het kost om het daarna te implementeren laten we maar even buiten beschouwing. >:))

• Thefirstikke
  • Niet online
Op dinsdag 10 april 2001 16:47 schreef RickJansen het volgende:
Ik hoop het ook voor je, want sorry hoor,ik geloof nog steeds niet dat dit gebeurt kan zijn zonder menselijke handelingen.
Het lijkt me dat Nasty.Nate hier al lang genoeg rond dwaalt om niet dit soort geintjes uit te halen, dus waarom kun je het niet accepteren dat ie het niet heeft gedaan, en dat het - op een of andere wazige manier dat wel - door Topix ''zelf'' is gebeurd? En ik zelf ken Nasty.Nate al een hele tijd erg goed, en ik weet ook zeker dat ie zoiets niet voor de gein flikt.
Stel, Femme kwam met dit verhaal aanzetten, dan was het natuurlijk in een keer wel waar?! Ik vind dit echt nergens op slaan, sorry.

• Chaos
  • Niet online
Stel, Femme kwam met dit verhaal aanzetten, dan was het natuurlijk in een keer wel waar?!
Mijn reacties zouden in ieder geval exact hetzelfde zijn als het Femme betrof. Het is gewoon mega-onwaarschijnlijk dat dit alleen door Topix is veroorzaakt.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Je kunt topix een hoop verwijten, maar dat hij er woordjes tussenkwakt en tikfouten verbetert, gaat er bij mij niet in hoor, alhoewel ik best snap dat Nasty.Nate in de stellige overtuiging is dat het _wel_ zo is. Waarschijnlijk waren de messages na die ''Page not found'' meldingen gewoon gepost en zijn ze later, ietwat door de user gewijzigd (ow ja dat staat verkeerd, ff aanpasse), gewoon nog een keer gesubmit (en dit of een soortgelijk scenario herhaalt zich een paar keer). Zoals Cruyff altijd al zegt ''sjah er sijn netuulijk altijd twee kanten van de saak''.

Op het gebied van Artificial Intelligence zou het werkelijk een werelddoorbraak zijn als dit echt door topix was gedaan :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:26
Waarom zou Nestie Neet hierover liegen?? Beetje flauw om het niet serieus te nemen. Posts heeft ie al aardig wat (tenminste met nuttige dingen gevuld, unlike some), en hij is ook geen newbie meer (nou ja >:)).

• Onno
  • Niet online
Waarom zou Nestie Neet hierover liegen?? Beetje flauw om het niet serieus te nemen.
Niemand beweert dat hij liegt, hij zal het vast niet expres gedaan hebben inderdaad. Maar dat de oorzaak server-side ligt is gewoon extreem onwaarschijnlijk.
Iets client-side ligt veel meer voor de hand bij dit soort dingen.

• Nasty Nate
*Kuch*

I''d like to thank :

- 1st Ikke
- Wouter17
- Dr friekin'' iefil

for havin'' faith in me. :)
Ok, andere vraag: heb je de preview functie gebruikt tijdens die post en hoevaak?
Nee Chaos dat heb ik niet gedaan!
Ik weet niet of je de inhoud van de post heb gezien maar die ging nergens over!
Alleen bij ingevoegde plaatjes , urls, of grote lappen tekst maak ik gebruik van de preview om eventuele fouten er uit te halen.

Aangezien deze draad verder weinig meer uithaald want we kunnen eeuwig welles nietes blijven spelen, zou ik willen vragen zijn of er nog adjes e.d. zijn die een mening hebben of misschien nog mogelijke oorzaken zouden kunnen verduidelijken.

Ik bedoel ga er nou is van uit dat ik gewoon 1x op "send" heb gedrukt ZONDER preview e.d.

Zou het dan niet door Topix gedaan kunnen zijn?

Ja ik zeur een beetje door maar de titel leugenaar heeft me nooit lekker gelegen. :)

Femme?

Arjen?

(na een eventuele mening van laatstgenoemden mag van mijn part de draad dicht :) )

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:36
Op woensdag 11 april 2001 09:47 schreef Nasty.Nate het volgende:
[snip]
Femme?

Arjen?

(na een eventuele mening van laatstgenoemden mag van mijn part de draad dicht :) )
Denk dat je dan lang kan wachten :P

[edit]nederlands is toch wel erg moeilijk

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

• Chaos
  • Niet online
Maar als dit echt een bug is in Topix moeten er met de duizenden posts per dag hier toch meer mensen last van hebben lijkt me? Als die zich nou even melden met een linkje naar hun door elkaar gegooide bericht dan kunnen we daar wat mee.

Van die posts van ik had het ook en hij is geen newbie dus hij heeft gelijk en jullie zijn gek schieten niet echt op. (En als je nog een keer wilt weten wat hier aan de hand was moet je natuurlijk niet om slotjes gaan vragen. |:()

• Wouter
  • Niet online
ja ik heb me door elkaar gegooide bericht daarna meteen ge-edit zodat het wel weer klopte

maar hij stond hiertussen:

[topic=158412]

check de post- en edit tijd; is allemaal gebeurd voordat deze post is geweest
Pagina: 1