Ik snap het niet zo goed, wat is er nou aan de hand?
Ik heb de thread net doorgelezen, hij vraagt iets over bitrates en hoe groot filmpjes dan worden. Op zich best interessant om eens uit te zoeken en niet illegaal omdat hij bij het bedrijf werkt dat de copyrights heeft...
Dan komt er een discussie over hoe "bewegend" de beelden zijn, hij post een berg plaatjes die uitleggen dat het eigenlijk niet mogelijk is om met variable bitrate te werken. (Ok, toegegeven, het zijn er wat veel.)
Dat mensen gaan vallen omdat het van ID&T is snap ik echt niet, ik bedoel: Ik ga toch ook niet zitten zeveren en zeiken als er 80 van die gothic-wijven in een thread gesmeten worden? (Laat het duidelijk zijn, ik vind dat niks. Ik hou me dan gewoon afzijdig, kunnen jullie ook doen, als je kunt helpen, maar ID&T k*t vind, hou je dan bij het divX verhaal en begin niet over ID&T, of als je het echt vreselijk vind, help dan niet...)
Ik vind dat de tolerantie op het moment weer helemaal k*t is, mensen beginnen te zeveren over niks IMHO.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen