[BC3] Ik vind dat Obi hier echt de kat op het spek bindt

Pagina: 1
Acties:

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Topicstarter
Ja, ik ken de status van Obi, hij heeft zelfs een prima website (over DivX, kejje nagaan!), maar ik vind deze plaatjescollectie met de toevoeging niet kunnen, niet dat de plaatjes niet mooi zijn (prachig juist!), maar dit vind ik echt te hard teasen; de boodschap/vraag was ook prima over gekomen zonder plaatjes IMHO.

(Epox 8K7A+, waar te koop? (Omgeving Utrecht)) of ben ik degene die een zeikerd is :? ...

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

Arg, hij is gewoon blij om te vertellen dat hij bij ID&T werkt....(stoer toch)

Laat hem, mij interesseert die DVD zowieso geen hol. Hij bind idd wel de kat op het spek omdat hij in zijn vraag echt niet hoeft te vertellen dat het om deze dvd gaat om het antwoord te krijgen. Al die plaatjes dan, ook niet echt op een intelligente manier geplaatst (modemers:()

-maar ja, maak je niet druk dat is misschien juist wel waar hij op uit is-

gegroet,

een ID&T "feestjes"- hater

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Vindt het wel meevallen. Als je je eraan stoort zou ik er overheen lezen :)..

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op dinsdag 10 april 2001 05:53 schreef MisterDon het volgende:
(Epox 8K7A+, waar te koop? (Omgeving Utrecht)) of ben ik degene die een zeikerd is :? ...
Ja >:)....ach ik stoor me er niet aan....als jij dat wel doet is dat met alle respect jouw probleem.

Verwijderd

laat hem lekker met rust joh obi is wel cool

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Maar het is wel om te kotsen hoe trots die Obi is over het feit dat hij ook flyertjes uit mag delen voor ID&T. Bah!

Die plaatjes voegen niks toe aan zn verhaal.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik snap het niet zo goed, wat is er nou aan de hand?
Ik heb de thread net doorgelezen, hij vraagt iets over bitrates en hoe groot filmpjes dan worden. Op zich best interessant om eens uit te zoeken en niet illegaal omdat hij bij het bedrijf werkt dat de copyrights heeft...

Dan komt er een discussie over hoe "bewegend" de beelden zijn, hij post een berg plaatjes die uitleggen dat het eigenlijk niet mogelijk is om met variable bitrate te werken. (Ok, toegegeven, het zijn er wat veel.)

Dat mensen gaan vallen omdat het van ID&T is snap ik echt niet, ik bedoel: Ik ga toch ook niet zitten zeveren en zeiken als er 80 van die gothic-wijven in een thread gesmeten worden? (Laat het duidelijk zijn, ik vind dat niks. Ik hou me dan gewoon afzijdig, kunnen jullie ook doen, als je kunt helpen, maar ID&T k*t vind, hou je dan bij het divX verhaal en begin niet over ID&T, of als je het echt vreselijk vind, help dan niet...)

Ik vind dat de tolerantie op het moment weer helemaal k*t is, mensen beginnen te zeveren over niks IMHO.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
Jammer dat je het nodig vind om je daar zo druk over te maken.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
hehe, floris en virus.. laat ons nu toch gewoon jaloers zijn joh.. anders hebben we helemaal niks meer! ;)

• Hans
  • Niet online
Ik maak me er niet zo druk om, maar dat geplug mag wel eens afgelopen zijn. Ik post toch ook niet bij elke posting een berg URL''s van mn werk?

• Tom
  • Niet online

Tom

ID&T = grote commerciele kutclub.

Maar Obi is wel OK, alhoewel hij wel erg graag laat zien dat ie bij ID&T werkt... maar ik stoor me er niet zo aan (maak me wel om andere dingen druk :P).

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Precies! het is toch niet het einde van de wereld!? :? En hij heeft vaak erg nuttige informatie!

• Hans
  • Niet online
ach een lineup kan ik ook wel via andere wegen regelen. maarja, ik zal wel een van de weinigen zijn die de shameless plugs een beetje zat is.

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-01 17:14
Op dinsdag 10 april 2001 15:43 schreef Hans het volgende:
ach een lineup kan ik ook wel via andere wegen regelen. maarja, ik zal wel een van de weinigen zijn die de shameless plugs een beetje zat is.
Niet echt.

;)

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 20:50

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh...

Wat is ID&T ?

:P

Aannames zijn fataal.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op dinsdag 10 april 2001 18:18 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh...

Wat is ID&T ?

:P
Je had neer moeten zetten:

"Wat is een ID&T?"

Eventueel aangevuld met bijzinnen als:
"kan je daar je auto mee wassen ofzo?"
"is dat nieuw kattenvoer?"
etc.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 20:50

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 10 april 2001 18:32 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Je had neer moeten zetten:

"Wat is een ID&T?"

Eventueel aangevuld met bijzinnen als:
"kan je daar je auto mee wassen ofzo?"
"is dat nieuw kattenvoer?"