Wat voor boodschap hebben wij eraan dat jouw computer fucked up is?
Tip: probeer internetcache eens te legen
of harde refresh (shift+click op refresh knop).
Tip: probeer internetcache eens te legen
en dan al mijn xxx pics >:)>:)>:) kwijt raken zeker, btw refresh helpt nie en opnieuw opstarten ook nie. en het is alleen bij GoT, volgens mij is het lettertype verdana gewoon verneukt, volgens mij licht het daaraanOp maandag 09 april 2001 22:57 schreef McVirusS het volgende:
Wat voor boodschap hebben wij eraan dat jouw computer fucked up is?
Tip: probeer internetcache eens te legenof harde refresh (shift+click op refresh knop).
Dat kan kloppen. Na een tijdje IE''en gaat eerst m''n startmenu er aan (geen logo of gekleurde vlekken), dan de knoppen Vorige volgende en stoppen, dan alle tekeningen op IE, en uiteindelijk m''n lettertypes. Dan wordt v. een pijltje naar beneden op de vorige knop een vreemd teken, en m''n startmenu is niet meer te lezen. Ctrl-alt-del slaat dan ook wartaal uit.Op maandag 09 april 2001 22:59 schreef McVirusS het volgende:
Reboot wil ook weleens helpen, ik heb op m''n werk trouwens ook regelmatig vage problemen met IE.....lijkt iets te zijn met IE die niet goed samenwerkt met VGA driver ofzo.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Is het licht aan bij het lettertype Verdana? :?Op maandag 09 april 2001 22:59 schreef Exterazzo het volgende:
[..]
...het lettertype verdana gewoon verneukt, volgens mij licht het daaraan
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hmm, ik click hier nu SHIFT-Refreshknop, maar ik blijf nogsteeds die rare tekens ertussendoor zien....
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Verwijderd
Achja, het wort steeds gekker hé :P>:)Op dinsdag 10 april 2001 11:45 schreef Floris_Diemel het volgende:
[..]
Is het licht aan bij het lettertype Verdana? :?![]()
Pagina: 1