[BC3] HTML stats voor DPC/UD mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:25
Lieve adjes >:),

misschien weten jullie dat de DPC sinds een paar dagen ook meedoen aan een nieuw project dat onderzoek doet naar een medicijn voor kanker (www.ud.com).

Nu heb ik wat scriptjes geschreven die stats genereren aan de hand van informatie van de UD-site. Alleen zou het bijzonder handig zijn wanneer deze in HTML-vorm neergezet zouden kunnen worden, net als bij OGR en RC5. Zoals het nu is (Semsite heeft alles een paar dagen lang met de hand uitgerekend/bijgewerkt) wordt je niet blij van, kijk maar op gathering.tweakers.net/showtopic.php/157228

Zijn er mogelijkheden dat ik bijvoorbeeld in het DPC-forum rechten krijg om HTML te posten, of is er iemand anders via wie ik dat moet/kan regelen ofzo...jullie reactie graag!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik ben er in principe wel voor, maar ik ga er zeker niet alleen over, en zal dus eerst even overleggen met de andere adjes/modjes.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Is dat niet het project met die brakke client?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 09 april 2001 08:09 schreef obsidian het volgende:
Is dat niet het project met die brakke client?
Nog wel ja, maar er word druk gewerkt aan een nieuwe, verbeterde client. Die zou binnen 3-4 dagen uit moeten komen.

Virussen? Scan ze hier!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Op maandag 09 april 2001 00:53 schreef Wilke het volgende:
Lieve adjes >:),

misschien weten jullie dat de DPC sinds een paar dagen ook meedoen aan een nieuw project dat onderzoek doet naar een medicijn voor kanker (www.ud.com).

Nu heb ik wat scriptjes geschreven die stats genereren aan de hand van informatie van de UD-site. Alleen zou het bijzonder handig zijn wanneer deze in HTML-vorm neergezet zouden kunnen worden, net als bij OGR en RC5. Zoals het nu is (Semsite heeft alles een paar dagen lang met de hand uitgerekend/bijgewerkt) wordt je niet blij van, kijk maar op gathering.tweakers.net/showtopic.php/157228

Zijn er mogelijkheden dat ik bijvoorbeeld in het DPC-forum rechten krijg om HTML te posten, of is er iemand anders via wie ik dat moet/kan regelen ofzo...jullie reactie graag!
Ik heb HTML rechten, dus je mag altijd mij mailen enzo .. :)

m.hompus@ecvision.nl

• Wilke
Hee [eNeRGy],

dat kan ik natuurlijk wel doen maar wil je dan graag dat ik elke dag die HTML-zooi naar jou mail zodat jij het met de hand moet posten?

Ik denk het volledig te kunnen automatiseren en dat leek me wel een leuk streven eigenlijk...hoeft niemand er mee te klooien verder, geeft het ook niet als iemand (jij of ik of Semsite) een weekendje weg is etc.- dus vandaar dat ik het hier zelf maar aanvraag.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 13:42
heb je een linkje naar een voorbeeld? Dan kunnen we even kijken hoe hij eruit ziet en of hij een beetje met topix wil samenwerken.

We spend our years as a tale that is told

• Wilke
Wat is topix (sorry kom ook nog weer niet zo heel lang op dit forum)?

Verder: ik heb nog geen HTML layout gemaakt, dus als jullie richtlijnen hebben van hee, doe ''es op die manier want zo hebben wij het graag, dan lukt dat wel.

Op dit moment heb ik alleen nog maar een gesorteerde lijst met op elke regel:

punten, members, ingeleverde pakketjes, teamnaam

dus bv.

120319, 380, 2200, Dutch Power Cows against Cancer

Maar goed met die scriptjes kan ik dat formatteren en neerzetten zoals ik wil, is een kleine moeite dus u vraagt wij draaien >:)?

Evt. kan ik die scripts wel ff mailen, is niet zo veel (enkele tientallen regels).

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat is topix (sorry kom ook nog weer niet zo heel lang op dit forum)?
Topix is hetgeen geacht word GoT te laten werken.

Let er wel even op dat normale HTML-code niet altijd goed werkt op Topix. Je moet echt de Topix-versie van HTML gebruiken.

Virussen? Scan ze hier!

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kijk gewoon naar de reeds bestaande DPCH''s voor RC5, OGR en GF.. als je UD ook ongeveer in die vorm zou kunnen gieten ;)

• Wilke
Dacht al iets in die richting. Nou dat zal vast wel lukken. Is er misschien ergens een FAQ/handleidinkje over wat Topix wel/niet tof vind?

Maar waarschijnlijk kom ik er dus ook wel als ik de source van een RC5-stats pagina opentrek en dat zo''n beetje namaak. ''k zal vanavond wel eens kijken dan!

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 14:12
Op maandag 09 april 2001 13:48 schreef Wilke het volgende:
Dacht al iets in die richting. Nou dat zal vast wel lukken. Is er misschien ergens een FAQ/handleidinkje over wat Topix wel/niet tof vind?

Maar waarschijnlijk kom ik er dus ook wel als ik de source van een RC5-stats pagina opentrek en dat zo''n beetje namaak. ''k zal vanavond wel eens kijken dan!
Wat ik heb gezien is eigenlijk dat alles goed gaat zolang:
- tabellen niet breder zijn dan 400 pixels
- tabellen aan alle in html gestelde eisen voldoen

Voor de rest kan er niet veel mis gaan.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Er zijn op dit moment 7 DPC-HTML users:
- [eNeRGy]
- wildhagen
- Sequence
- Onno
- Dutchman! (en dutchman22)
- crisp
- Chaos

Nog eens een stel toevoegen lijkt mij eerlijk gezegd geen goed plan. We willen het aantal een beetje onder controle houden. Als er met de bovenstaande mensen niks te regelen is (wat me onwaarschijnlijk lijkt, maar goed) kunnen we er nog eens over praten.

• Onno
  • Niet online
(en dutchman22)
:?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Daniël: is het een goed idee dan om een account ''statsposter'' (meer universeel) of ''UDstats'' ofzo te maken en dan die HTML-rechten te geven?

Dan blijft het voor jullie ook nog wel te behappen, met slechts één extra user met HTML -rechten.

Virussen? Scan ze hier!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Sja, ik kan er ook niks aan doen. Die twee accounts staan als DPC-HTML user geregistreerd. Blijkbaar heeft hij twee accounts (1 werk, 1 thuis oid)

Als ie wegkan doe ik het graag hoor :)

• Onno
  • Niet online
Knopjes zijn voor sommige mensen ook een *te* grote verantwoordelijkheid he... :)

• Chaos
  • Niet online
en dutchman22
Weet dutchman22 dat zelf ook? Lijkt me dat dat niet helemaal klopt eigenlijk. :o

edit:
Ik weet vrij zeker dat dutchman22 geen tweede account is van de ''echte'' Dutchman, ik denk dat degene die Dutchman! HTML-rechten heeft gegeven gewoon een foutje heeft gemaakt.

• Onno
  • Niet online
En ik weet dat ook vrij zeker, dus hij kan idd wel weg denk ik zo. :)
Daniël: is het een goed idee dan om een account ''statsposter'' (meer universeel) of ''UDstats'' ofzo te maken en dan die HTML-rechten te geven?
<ik ben wel geen Daniël maar reageer lekker toch>
Lijkt me niks eigenlijk.
</ik ben wel geen Daniël maar reageer lekker toch>

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

<ik ben wel geen Daniël maar reageer lekker toch>
Lijkt me niks eigenlijk.
</ik ben wel geen Daniël maar reageer lekker toch>
Omdat? Graag even wat argumenten, ik liet alleen maar een (inmiddels al neergeschoten) proefballonnetje op.

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Niet online
Omdat? Graag even wat argumenten, ik liet alleen maar een (inmiddels al neergeschoten) proefballonnetje op.
Als een redelijk grote groep het password heeft van een speciale user neemt het aantal mensen dat tot die groep behoort exponentieel toe in de tijd. :)

• Onno
  • Niet online
Mensen vinden het leuk om onder hun eigen naam te posten.
En verder... hoe wil je dat met het wachtwoord regelen? Hoe weet je eigenlijk wie er allemaal onder zo''n accountje kunnen posten, het is immers anoniem? Wordt een chaos denk ik.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 09 april 2001 19:47 schreef Chaos het volgende:

[..]

Als een redelijk grote groep het password heeft van een speciale user neemt het aantal mensen dat tot die groep behoort exponentieel toe in de tijd. :)
Mwah, ik kan me nog een zeker universeel account herinneren (nee, ik noem geen namen ;)) waarbij dat niet het geval is :)

Ach, er is inmiddels al een andere oplossing in de maak.

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zo, ''het'' betreffende account is weer gered. Vraag Chaos maar :)

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Niet online
Mwah, ik kan me nog een zeker universeel account herinneren (nee, ik noem geen namen ;)) waarbij dat niet het geval is :)
Ghehe, maar er zijn nog maar 3 of 4 mensen die dat weten denk ik. :)
edit:
doe maar 2 of 3, wildje is het pass ook vergeten ;)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Universele accounts vinden wij inderdaad niet zo''n goed plan omdat daar nauwelijks controle op mogelijk is.

Dutchman22 HTML-rechten zijn nu verwijderd.

Als jullie een oplossing uitgedokterd hebben hoor ik het graag :)

• Onno
  • Niet online
edit:
doe maar 2 of 3, wildje is het pass ook vergeten ;)
Hmm, ik weet nog wél het wachtwoord van een zeker accountje... if accountje.equals count++; :P

• Chaos
  • Niet online
Hmm, ik weet nog wél het wachtwoord van een zeker accountje... if accountje.equals count++; :P
Nope, P38 heeft ffies met de knopjes zitten spelen en nu is het 0. :o

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 09 april 2001 20:08 schreef Chaos het volgende:

[..]

Nope, P38 heeft ffies met de knopjes zitten spelen en nu is het 0. :o
Ja, leuk zo''n passmailer die niet werkt. Nu is mijn eigen account ook nog naar de kloten (''t is dat ik nu nog ingelogd ben...)

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 09 april 2001 20:14 schreef Onno het volgende:
Knopjes zijn voor sommige mensen ook een *te* grote verantwoordelijkheid he... :)
Tja... gelukkig stond ik in IE nog ingelogd (NS niet meer), dus ik kon mijn account nog redden...

Virussen? Scan ze hier!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je dat script af hebt kan dat toch gewoon naar een van degenen met een 24 uurs verbinding met HTML rechten?

is wel jammer dat je naam er niet in staat, maar dat kun je er natuurlijk ook invoegen :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Dutchman!
  • Laatst online: 13-02 13:42
[off topic] wie zat er nou te zeuren over de edit knop :? ;) [/off topic]

Maargoed; even een bevestiging: ik heb GEEN tweede account onder de naam dutchman22, dus het is idd ok dat die account zijn HTML rechten weer kwijt is :)

We spend our years as a tale that is told

• Wilke
Okee, ik vind het ook prima als ik geen HTML rechten krijg, maar mijn vraag is dan dit: ofwel ik moet dan elke dag de zooi (automatisch) mailen naar een van de mensen die dit wel hebben - zodat deze het met de hand kunnen posten. Lijkt me een beetje omslachtig als het ook gewoon automatisch kan.

Ofwel ik moet het password van een van hen krijgen - dat willen ze vast niet, en dat hebben jullie ook vast liever niet (vat ik op uit deze thread)

Verwijderd

foutje mijn excuses :(

• Wilke
Moet ik om Topix-compatible code te schrijven de dubbele quotes escapen (dus zoals hier: <A href=\"http://bladiebla\">) of is dat niet nodig?

• Onno
  • Niet online
Nee. Je kunt gewone html posten hier, het enige waar je mee uit moet kijken zijn linebreaks binnen tabellen. Dat wordt een zootje.

• McVirusS
  • Laatst online: 16-01 10:51
* McVirusS is zwaar geschokt dat Onno, Chaos en wildhagen (oke, tis lichtjes maar goed..) off topic gaan

• McVirusS
Op maandag 09 april 2001 22:15 schreef Onno het volgende:
Nee. Je kunt gewone html posten hier, het enige waar je mee uit moet kijken zijn linebreaks binnen tabellen. Dat wordt een zootje.
Ja dat heb je met nl2br() enzo :).

• Onno
  • Niet online
Geschokt? Waarom? :)

Beetje off-topic raken is niks ergs aan, is toch juist een van de leuke dingen van een forum?

(en niets is er storender dan mensen die in zo''n geval meteen om slotjes beginnen te krijsen, zover is het in deze thread gelukkig nog niet :))

• McVirusS
* McVirusS rent krijsent rond "SLOTJEEEEEEE SLOTJEEEEEEE SLOTJEEEEEEE SLOTJEEEEEEE SLOTJEEEEEEE SLOTJEEEEEEE"

Uhm....ja :).....maar inderdaad, het leuke van een forum is juist dat de discussie kan evolueren (?).

• Onno
  • Niet online
Precies. :)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op verzoek van BoerQ heb ik Wilke toegevoegd als DPC-HTML user.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
[Aanvullig op Daniel]

We gaan er van uit dat jullie het er mee eens zijn :)

[Einde van dit bericht :P]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wilke
Mijn dank is groot.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
* [eNeRGy] ]vind dit topic erg leuk :)

Ik kan me trouwens ook tot de zonderlingen rekenen die het gesharde accountje in bezit heeft :)
Pagina: 1