[BC3] Die klote sitechecks :r

Pagina: 1
Acties:

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kan er ff een filter worden gezet op de onderwerpen die worden ingevoerd bij W&G? Dat moet straks toch, voor die oplossing van Tom om de user te forwarden naar Tom`s site... maar voorlopig ff filteren op [SC], Sitecheck etc. en een waarschuwing laten zien...
Met mij zijn er meerdere (waarschijnlijk) die dit liever zien. Maak dan maar duidelik in een aparte page dat de sitechecks in het daarvoor geopende topic moeten.

<font color="#df040f">* Blue-eagle</font>

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51

Tim Schuhmacher

abasios

waar valt dit dan onder? Verkapte vorm van spam?

Maar als je nu toch even geduld hebt tot die sitecheck.nl klaar is en zien hoe het dan loopt...

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Het is toch sitechecks.nl omdat die andere al bezet was.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Ik heb nix tegen sitechecks, en ook niet tegen sitechecks die niet in dat topic komen...

Als ze kwalitatief maar goed zijn...
En Blue Eagle jij hebt zelf ook een x een sitecheck gepost :) [okay toen bestond het dat subforum n og wel :P]

Wat me trouwens opvalt: GoT stopt met sitechecks, INEENS veel fora bieden sitechecks aan :)

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik denk dat Arjen daar geen tijd voor heeft :?

Afbeeldingslocatie: http://antonis.interbizz.nl/zooi/sc.jpgMaar ik heb zo ongeveer heel de dag (OK wel in rustig tempo, ik wil niet moe worden :P) gewerkt aan Sitechecks.nl en ik denk dat als ik even hard doorprog deze week de eerste test online kan :)

Mjaa denk alleen dat ik het eerst even een weekje laat draaien voor ~50 man om nog wat grote bugs eruit te jagen. Ik heb in 3 weekjes tijd een forum zitten proggen met nog wat andere dingen (best veel iig). Ik heb nu overal al een goede check voorzitten op wat men invuld maar sommige dingen zie je altijd over het hoofd, dus ik wil die grote bugs er graag eerst uithebben voor er een hoop lui gebruik van gaan maken.

Wat ik nog moet doen (voor jullie denken dat ik uit blijf stellen ofzow):
<li> Site beoordelen of alleen losse reactie plaatsen. Het is al wel mogelijk een sitecheck te plaatsen maar reacties/beoordelen nog niet, niet echt handig :P
<li> Image-upload erin gooien voor een thumbnail.
<li> Search-dingetje bakken voor de sitechecks (voor het feedback-forum heb ik al wel een search), zal op het begin nog heel simpel zijn maar zodra alles draait ga ik daaraan verder werken.
<li> Een klein beetje de admin-functie verder uitwerken.

De rest (registreren, profile wijzigen, feedback-forum, overzicht van sitechecks enz.) is wel klaar.

Verwijderd

offtopic:
Tom dat screenshotje ziet er errug goed uitman! :9~ Maar ach, strax zien we het allemaal wel :)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Ehh.. Tom, niet om lullig te doen hoor. Maar ik vind dat je kleuren wel erg op die van de KPN lijken.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 09 april 2001 08:08 schreef obsidian het volgende:
Ehh.. Tom, niet om lullig te doen hoor. Maar ik vind dat je kleuren wel erg op die van de KPN lijken.
ehm? KPN is toch groen met wit?

inderdaad ook blauw ja, maarehm het lijkt er toch niet echt op verder... en tja d''r is altijd wel een site te vinden die dezelfde kleurencombi gebruikt (zoveel kleuren zijn er niet).

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Mmm... dan zal ik me wel vergist hebben. Ziet er verder wel erg OK uit hoor... :)

• Blue-eagle
  • Niet online
Waarom dat sitecheck forum hier weg is gegaan is mij een compleet raadsel, al is het wel eens ''uitgelegd''... dat nieuwe forum komt al helemaal niet van de grond |:(
Ik heb zelf zekers wel een (paar ;)) sc`s opgezet, maar toen was het nog normaal da dat gedaan werd bij WD&G. Nu komen al die 13-14 jarigen met hun frontpage creaties aanzetten om te laten controleren... op zich niet erg, als het maar in het daarvoor bestemde draadje gebeurd.
Op zondag 08 april 2001 20:30 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
waar valt dit dan onder? Verkapte vorm van spam?

Maar als je nu toch even geduld hebt tot die sitecheck.nl klaar is en zien hoe het dan loopt...
Dat zal nog een week of 2 (3?) duren, en nadat Tom klaar is zal er toch wel een filter op dit forum komen om alle sc`s door te verwijzen, hoop ik.
Ik neem aan dat het al lang op de todo staat om een search te koppelen aan elk nieuw verzonden bericht, zodat je geen vragen krijgt als: hoe leer ik het snelst PHP? enzo...

Maar ik opende deze thread alleen omdat er toch alleen maar niks zeggende reacties worden gegeven op de sitechecks in WD&G, wat voor zin heeft het dan om telkens opnieuw te vertellen dat er een aparte thread voor is??

• Blue-eagle
  • Niet online
Op zondag 08 april 2001 22:17 schreef Tom het volgende:
Ik denk dat Arjen daar geen tijd voor heeft :?

Afbeeldingslocatie: http://antonis.interbizz.nl/zooi/sc.jpgMaar ik heb zo ongeveer heel de dag (OK wel in rustig tempo, ik wil niet moe worden :P) gewerkt aan Sitechecks.nl en ik denk dat als ik even hard doorprog deze week de eerste test online kan :)

Mjaa denk alleen dat ik het eerst even een weekje laat draaien voor ~50 man om nog wat grote bugs eruit te jagen. Ik heb in 3 weekjes tijd een forum zitten proggen met nog wat andere dingen (best veel iig). Ik heb nu overal al een goede check voorzitten op wat men invuld maar sommige dingen zie je altijd over het hoofd, dus ik wil die grote bugs er graag eerst uithebben voor er een hoop lui gebruik van gaan maken.

Wat ik nog moet doen (voor jullie denken dat ik uit blijf stellen ofzow):
<li> Site beoordelen of alleen losse reactie plaatsen. Het is al wel mogelijk een sitecheck te plaatsen maar reacties/beoordelen nog niet, niet echt handig :P
<li> Image-upload erin gooien voor een thumbnail.
<li> Search-dingetje bakken voor de sitechecks (voor het feedback-forum heb ik al wel een search), zal op het begin nog heel simpel zijn maar zodra alles draait ga ik daaraan verder werken.
<li> Een klein beetje de admin-functie verder uitwerken.

De rest (registreren, profile wijzigen, feedback-forum, overzicht van sitechecks enz.) is wel klaar.
Mag ik beta tester worden? :9~

• Hans
  • Niet online
Op maandag 09 april 2001 09:36 schreef Tom het volgende:
(zoveel kleuren zijn er niet)
Is het kleurenspectrum niet breed genoeg voor je ofzo :?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 09 april 2001 14:01 schreef Hans het volgende:

[..]

Is het kleurenspectrum niet breed genoeg voor je ofzo :?
Ehm die kleuren zijn echt niet exact hetzelfde als die KPN kleuren (ik heb een fellere groen gebruikt, blauw niet zo op gelet). Bedoel dat het vrij normaal is dat je dezelfde kleurencombinatie als een andere site hebt. Mjaa ik vind KPN site eigenlijk heel anders, daar zie je hoofdzakelijk wit, bij mij blauw :?
Op maandag 09 april 2001 14:00 schreef Blue-eagle het volgende:

[..]

Mag ik beta tester worden? :9~
ehm
Contact * Tom maar op ICQ (33401632) ff... (ben vanavond wel online denk ik zo)

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:51

Tim Schuhmacher

abasios

Kan ik ook contacten?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 09 april 2001 15:37 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Kan ik ook contacten?