Ik heb een tijdje geleden op netwerkboard een post gedaan over dial-upnetworking en bij nader inzien zou ie eigenlijk in Internet moeten staan hoe krijg ik dit voor elkaar zonder te cross-posten
bij Stoute Usertjes vragen:)
code:
1
2
3
| Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik) -------------------------------------------- Ontdek je een thread of post die in het verkeerde forum staat, of gewoon niet door de beugel kan? Dan is dit de plek om het te melden. |
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hey ben jij een Hlpdsk kloon??Op zondag 08 april 2001 15:59 schreef VrGDsk het volgende:
bij Stoute Usertjes vragen:)
code:
1 2 3 Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik) -------------------------------------------- Ontdek je een thread of post die in het verkeerde forum staat, of gewoon niet door de beugel kan? Dan is dit de plek om het te melden.
hmmm er gaat hier iets niet echt goed....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
heb ik gedaan, wat gebeurt er nu gaat alleen de oude opslot en moet ik zelf een nieuwe plaatsen of word ie in zn geheel verplaatst
Nee, een Richie86/onbekend kloon.Op zondag 08 april 2001 16:04 schreef noXic het volgende:
[..]
Hey ben jij een Hlpdsk kloon??
yep, that''s me!:)Op zondag 08 april 2001 16:10 schreef Chaos het volgende:
[..]
Nee, een Richie86/onbekend kloon.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik had bij stoute usertjes een topic geplaats maar die is nou weg en mn ouwe topic staat nog steeds verkeerd: Wat nu?
[topic=157390]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1