[BC3] Fout in frontpage

Pagina: 1
Acties:

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 14:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Als ik www.tweakers.net doe krijg ik netjes tezien wat er voor nieuws is voor zondag, nu ben ik laat we zeggen geintreseert over die email hack gedoe daar druk ik dan op en kan het stuk lezen, tot nu gaat het goed nu druk ik in Internet Explorer "vorige" in en ik krijg het nieus te zien van donderdag 5 april, terwijl ik net nog op die pagina het nieuws van zondag zag. Dit heb ik nu al een paar keer gedaan en hij blijft het doen kom op tweakers pak nieuws van zondag lees iets ga terug en ik zie dan het nieuws van donderdag en vrijdg, zaterdag en zondag zijn weg, druk ik dan vernieuwen in dan is alles weer normaal.

Dit krijg ik als ik tweakers.net de eerste keer oproept.
©1998-2001 Tweakers.net - Powered by Linux, FreeBSD, Apache, PHP & MySQL (Aphrodite & Artemis)
en it als ik de vorige knop gebruik.
©1998-2001 Tweakers.net - Powered by Linux, FreeBSD, Apache, PHP & MySQL (Odin & Artemis)

Ik heb geen proxy ingesteld staan, en heb de cache van internet explorer geheel leeg gemaakt. Het probleem blijf bestaan.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-02 12:23

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmm, het lijkt er op dat die pagina de eerste keer gewoon wordt opgehaald en de tweede keer uit een cache wordt gesleept.
Probeer eens alle proxies uit te zetten en probeer het dan opnieuw?
en zou je ook de servernaam kunnen noemen? deze staat helemaal onderaan de pagina, naast de powered by regel.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan