[BC3] waarom dit nouweer?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zit ik gisteravond te tweakeren, krijg ik weer het bericht dat ik gebanned ben. waarom?
ik heb helemaal niks nothing fout gedaan in dat account:?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Welk account is gebanned?

• BC3 Victim
Mister_Blue:'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb even voor je gekeken en ik kan zo snel geen reden vinden waarom je gebanned zou kunnen zijn. Weet je wel zeker dat het een ban is? Niet verkeerde password gebruikt?

Mja, wacht maar even er komt straks wel iemand langs die er meer over kan zeggen :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Heb je een mailtje ontvangen? Dat hoort wel zo te zijn namelijk.

Verwijderd

Aha! Al vaker gebanned dus... >:)

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 11:31 schreef Kaj. het volgende:
Heb je een mailtje ontvangen? Dat hoort wel zo te zijn namelijk.
nee, keb trouwens nog nooit meel van jullie gehad naadat ik geband was:?

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 12:16 schreef Coen het volgende:
Aha! Al vaker gebanned dus... >:)
ssssssssssst;)

maakt nie uit want je mag gewoon terug komen nadat je gebanned bent:)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op zondag 08 april 2001 12:18 schreef VrGDsk het volgende:

[..]

ssssssssssst;)

maakt nie uit want je mag gewoon terug komen nadat je gebanned bent:)
Heb jij het even flink verpest voor jezelf in deze topic!

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 12:19 schreef Obi het volgende:

[..]

Heb jij het even flink verpest voor jezelf in deze topic!
waarom? ik ben nog 1 andere keer gebanned en die keer was ook zonder rede:(

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Kom op zeg, je wordt toch niet zomaar gebanned. Wat moet je in hemelsnaam doen om gebanned te worden?
Als je de gangbare ethische gedragscode hanteert zal dat wel meevallen, heeft iets met opvoeding te maken denk ik. Maar ook dan weet je toch wel wat je fout doet?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• BC3 Victim
Toen ik hier voor het eerst kwam hete ik Richie86, toen ging ik als een gek tekeer in dit forum en werd ik gebanned.|:(

Toen kwam ik terug als Onbekend en vroeg waarom ik gebanned was, want ik wist niet dat dit forum zo onderhouden werd, nadat ik dat wist liet de crew maar gewoon door tweakeren maar toen kwam icestorm die had me in een keer gebanned had omdat iemand doorging in dat topic en het zat werd.:(

Daarna dacht ik ik kom terug en ik laat niets merken dat ik al hier geweest was maar dat mislukte dus.

En nu vraag ik hier waarom ik weer gebanned ben, mijn eerste username was de enigste waar ik echt in fout was en daarna heb ik nooit meer iets gedaan dat niet door de beugel kon.:?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Een ban is permanent, het is dus niet de bedoeling dat je steeds onder een andere naam terugkomt. Dat zou wel eens de reden kunnen zijn dat iemand je weer gebanned heeft.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Kees
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Als we iemand bannen doen we dat niet zomaar. daarmee willen we zeggen: je bent hier niet welkom door dit gedrag.

het lijkt me dan ook logisch dat je wegblijft, maar in plaats van een weekje te wachten, een excuusmail sturen of gewoon geduldig wachten tot je er van ons weer in mag, kom jij GoT weer binnen onder een valse identiteit en verwacht dat wij er niets tegen doen.

Stel je bent een crimineel (ben je niet, maar stel) die iets fouts heeft gedaan. dit kan hij echt niet ''ongedaan'' maken door een andere identiteit te nemen, en dan te zeggen dat het die andere identiteit was die de misdaad beging, geen rechter die dat gelooft. (ja, hij zou hem schizofreen laten verklaren ;))

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 13:24 schreef Kees het volgende:
Als we iemand bannen doen we dat niet zomaar. daarmee willen we zeggen: je bent hier niet welkom door dit gedrag.

het lijkt me dan ook logisch dat je wegblijft, maar in plaats van een weekje te wachten, een excuusmail sturen of gewoon geduldig wachten tot je er van ons weer in mag, kom jij GoT weer binnen onder een valse identiteit en verwacht dat wij er niets tegen doen.

Stel je bent een crimineel (ben je niet, maar stel) die iets fouts heeft gedaan. dit kan hij echt niet ''ongedaan'' maken door een andere identiteit te nemen, en dan te zeggen dat het die andere identiteit was die de misdaad beging, geen rechter die dat gelooft. (ja, hij zou hem schizofreen laten verklaren ;))
keb geprobeert te melen maar die e-mail van jullie werkt niet.

• BC3 Victim
kzeg het nog maar even:

als je mij IP-banned dan ban je pacific_ocean ook:P

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-02 14:12
Op zondag 08 april 2001 13:36 schreef VrGDsk het volgende:
kzeg het nog maar even:

Dan zou ik je als ik jou was maar koest houden, om Pacific_ocean een plezier te doen. De crew kan er niks aandoen dat als ze jou Ip-bannen dat pacific_ocean ook gebanned wordt, dan heeft die gewoon pech en moet hij het met jou uitvechten.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 08 april 2001 13:11 schreef VrGDsk het volgende:
, nadat ik dat wist liet de crew maar gewoon door tweakeren maar toen kwam icestorm die had me in een keer gebanned had omdat iemand doorging in dat topic en het zat werd.:(
Uhm... Ik KAN niet eens bannen laat staan dat ik het gedaan heb bij jou.. En ik wordt NIET gauw dingen zat dus dat valt ook af. Verder heb ik op geen enkele manier iets te maken gehad met jou ban... Hooguit gereageerd in je topics maar ik kan me niet herinneren dat ik zoiets als "En nu ben ik het zat, je hebt een ban" gezegd heb tegen je...

Dus uh, voortaan iets minder snel met beschuldigingen komen aub ;).

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 13:43 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm... Ik KAN niet eens bannen laat staan dat ik het gedaan heb bij jou.. En ik wordt NIET gauw dingen zat dus dat valt ook af. Verder heb ik op geen enkele manier iets te maken gehad met jou ban... Hooguit gereageerd in je topics maar ik kan me niet herinneren dat ik zoiets als "En nu ben ik het zat, je hebt een ban" gezegd heb tegen je...

Dus uh, voortaan iets minder snel met beschuldigingen komen aub ;).
m''n excuses;)

• Exirion
  • Laatst online: 00:08

Exirion

Gadgetfetisjist

Mister_Blue is voor mij geen onbekende. Ik weet niet wat ie uitgevreten heeft waardoor ie gebanned is, maar in een topic van eergisteren zat ie vreselijk te etteren >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 13:43 schreef llevering het volgende:

[..]

Dan zou ik je als ik jou was maar koest houden, om Pacific_ocean een plezier te doen. De crew kan er niks aandoen dat als ze jou Ip-bannen dat pacific_ocean ook gebanned wordt, dan heeft die gewoon pech en moet hij het met jou uitvechten.
De vrouwelijke tweakers zijn met uitsterven bedrijgt hoor:o

maaruh, ik probeer het echt wel stil te houden hier:)

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 13:46 schreef Exirion het volgende:
Mister_Blue is voor mij geen onbekende. Ik weet niet wat ie uitgevreten heeft waardoor ie gebanned is, maar in een topic van eergisteren zat ie vreselijk te etteren >:)
waar dan:?
op het onzinforum zeker, maar dat was niet hier:)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 08 april 2001 13:49 schreef VrGDsk het volgende:

[..]

waar dan:?
op het onzinforum zeker, maar dat was niet hier:)
De naam onzinforum impliceert (moeilijk woord) niet dat je je niet normaal hoeft te gedragen...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Slotje gevraagd! Niet verder....... met een
gebande twe@ker:+

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 13:50 schreef Exirion het volgende:

[..]

De naam onzinforum impliceert (moeilijk woord) niet dat je je niet normaal hoeft te gedragen...
......maar het moet wel een beetje normaal blijven:)

Ik kom toch weinig/niet op het onzinforum want ik vind het saai met 6 man:)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:31

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 08 april 2001 13:57 schreef VrGDsk het volgende:

[..]

......maar het moet wel een beetje normaal blijven:)

Ik kom toch weinig/niet op het onzinforum want ik vind het saai met 6 man:)
6 man ? ''tis er hardstikke druk man!.

[/off-toppic]

Maar stuur dan een excuus mailtje naar gathering@tweakers.net :?

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 14:03 schreef pier het volgende:

[..]

6 man ? ''tis er hardstikke druk man!.

[/off-toppic]

Maar stuur dan een excuus mailtje naar gathering@tweakers.net :?
d''r zijn 800 ofzow gerigestreerd ja maar toen ik er was waren er maar 6 aanwezig:)

meel: heb ik al geprobeert maar die e-mail werkt niet, ik krijg dan zo''n e-mail terug van de provider dat het adres "gotcrew@tweakers.net" niet bestaat terwijl ik gemaild heb naar gathering@tweaker.net:?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 08 april 2001 14:09 schreef VrGDsk het volgende:

[..]

d''r zijn 800 ofzow gerigestreerd ja maar toen ik er was waren er maar 6 aanwezig:)

meel: heb ik al geprobeert maar die e-mail werkt niet, ik krijg dan zo''n e-mail terug van de provider dat het adres "gotcrew@tweakers.net" niet bestaat terwijl ik gemaild heb naar gathering@tweaker.net:?
hmmz mischien moet je ff mailen naar femme@webmagix.net ( uit me hoofd ) :?

of anders naar obsidian , kaj. , antonT , kees.

Ik heb de mailadressen ergens , ff w88.

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

De mailadressen :

Afbeeldingslocatie: http://www.pier.f2s.com/GoT.png

• BC3 Victim
En wat moet ik nou melen?
m''n excuses zeker, maar waarvoor:?

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Op zondag 08 april 2001 14:22 schreef VrGDsk het volgende:
En wat moet ik nou melen?
m''n excuses zeker, maar waarvoor:?
Voor wat je hebt gedaan toen je nog ritchie86 heette :?

• Kees
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
en dat je 3 clones hebt gemaakt?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 08 april 2001 14:29 schreef Kees het volgende:
en dat je 3 clones hebt gemaakt?
LOL.. Het wordt steeds leuker >:)

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 14:34 schreef Exirion het volgende:

[..]

LOL.. Het wordt steeds leuker >:)
*zucht*

hier loopt het dus telkens op uit:(

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op zondag 08 april 2001 14:37 schreef VrGDsk het volgende:

[..]

*zucht*

hier loopt het dus telkens op uit:(
Aan wie zou dat nu liggen? :) |:(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• BC3 Victim
Ik denk dat het aan Richie86,onbekend,Mister_Blue en vrGDsk ligt:P

• IceStorm
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 08 april 2001 14:37 schreef Moartn het volgende:
Aan wie zou dat nu liggen? :) |:(
Werkelijk GEEN idee ;)

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Ik wil wel even helpen je geheugen een klein beetje op te frissen, check hier.. Als Richie86 was je (terecht) geband. Vervolgens kom je een beetje terug om de bikkel uit te hangen als onbekend. Die wordt (uiteraard) dichtgegooid. Meneer komt terug als mister_blue en voila, vrij vlot daarna issie WEER dicht.

Nou, het verbaast me niets.. Nu zijn we toe aan kloon nummer 3. Ik hoop voor je dat de admins/mods laten je je gang gaan. Mazzel gehad, maar ik voorspel dat over een niet al te lange tijd je gedrag weer aanleiding geeft tot een ban...

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 13:43 schreef llevering het volgende:

[..]

Erm dan is er weinig kans dat ik zoiezo nog op GoT kom .. :) En wat zou er uit te vechten zijn? Je bent gebanned of niet, en daar zit volgens mij niet al teveel tussenin :)

En zou je me de volgende keer geen HIJ willen noemen? :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 08 april 2001 16:52 schreef Pacific_Ocean het volgende:

[..]

Erm dan is er weinig kans dat ik zoiezo nog op GoT kom .. :) En wat zou er uit te vechten zijn? Je bent gebanned of niet, en daar zit volgens mij niet al teveel tussenin :)

En zou je me de volgende keer geen HIJ willen noemen? :)
Is het soms je broertje? ;) Geef dat ettertje ff een draai om z''n ehm... oren ofzo >:)

• php
  • Niet online

php

Eeehhmm, is er nou niet op een normale manier uit te komen?

Richie 86 houdt zich koest, wetende dat hij het voor 2 man verziekt als hij maffe dingen doet, en P.O. kan gewoon door-tweaken. Maak er nou niet een groter probleem van, dan het is.

En Richie, gedraag je volwassen, daar hebben meer mensen wat aan. Of ga op het onzin forum of het Fokforum de pias uithangen.

Verwijderd

Wat mij betreft gaat deze account ook meteen weer op slot. Gebanned is gebanned is gebanned. Geen excuses die daar ook maar iets aan zou veranderen.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op maandag 09 april 2001 11:54 schreef HlpDsK het volgende:
Wat mij betreft gaat deze account ook meteen weer op slot. Gebanned is gebanned is gebanned. Geen excuses die daar ook maar iets aan zou veranderen.
Mee eens.

• JvS
  • Laatst online: 23:22

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 09 april 2001 11:54 schreef HlpDsK het volgende:
En volgens mij is dat dan al de tweede keer dat-ie z''n kloon verraadt door een thread te starten met "waarom ben ik dan geband?? hier was dus die eerste keer.

Getuigt ook niet echt van bijster veel intelligentie... Wat een |:(.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BC3 Victim
Op zondag 08 april 2001 13:36 schreef VrGDsk het volgende:
kzeg het nog maar even:

Als dat de enige manier is om jou buiten te houden, dan moet dat maar.

Het is ondertussen duidelijk genoeg dat je een kloon bent van een kloon van een kloon van een kloon van een gebande user en die zijn gewoon niet welkom, klaar.

Verwijderd

En wat een bijster originele nick. Wow ..

Zal ik maar de daad bij het woord voegen?

Edit : Done.

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Richie86

ik weet iets! we maken hier een onzin-topic van, dat wordt ie vanzelf gedelete
quote:
---------------------------------------------
Jelmervos
-----------------------------------
Op maandag 02 april 2001 23:20 schreef jelmervos het volgende:
[..]

"Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer"

---------------------------------------------
Richie86
-----------------------------------

je kunt je ondertitle weghalen wat rick jansen is geen mod meer
Rick Jansen is nooit mod geweest , hij was AD :D

Pagina: 1