[BC3] Status non-JS layout

Pagina: 1
Acties:

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 07:55
Ik was even benieuwd... in een .plan werd alweer een tijdje terug ''n aankondiging gedaan voor een non-JS layout (dat die in ontwikkeling zou gaan).

Van de week had ik in IE even JS uitgeschakeld om iets te testen.. Zonder dat ik het doorhad, had ik vergeten dit weer aan te zetten achteraf. Nu zat ik me dus al steeds af te vragen waarom ik niet over GoT en T.net heen kon lopen. :P (Ik zat allemaal vage mogelijke oorzaken te bedenken...)

Maar dus; in dat .plan, werd daarmee ook GoT bedoeld? Of was dat enkel T.net?

Zet iig aub even een
code:
1
2
3
<noscript>
Fout #99: Je browser moet JavaScript ondersteunen om dit forum te kunnen bewandelen.
</noscript>

:Y)

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-01 13:06
Wat is het voordeel van een Non-JS forum?!?! Javascript is toch al breed geacepteerd!!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 10:19

4POX

Everybody is wired

Dat ik eens op school via mijn portable zakjapaner kan gotten

AKA Rinkel weblog

• DeuTeRiuM
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-02-2025

DeuTeRiuM

http://koelkast.net/

JS breed geaccepteerd.. dat is ook wel zo.. alleen in lynx/links enzo nog niet:P
en dat zijne cht wel fijne browsertjes..

en waarom heb je JS nodig in een forum? das toch onzin?
Ik vind dat er voor de prijs van dit <censuur> forum ook wel een lite-versie mag komen.. of eentje zonder css enzo..

[04:53:17][roel@roel:~]$ sleep
bash: sleep: command not found

• Tuinhark
Is het ook niet zo dat een page helemaal renderen met JS veel zwaarder is voor de client?

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 17:50
Op zondag 08 april 2001 19:39 schreef Tuinhark het volgende:
Is het ook niet zo dat een page helemaal renderen met JS veel zwaarder is voor de client?

Ah, ik dacht al, waarom is me UD-ding zo langzaam als ik aan het GoT-en ben :P:P

Verwijderd

Javascript @ GoT wordt enkel en alleen gebruikt om traffic te sparen. Veel terugkomende lappen HTML worden dan maar 1 keer meegestuurd.

• Tuinhark
Das waar en ik ben ook zeker van plan om een JS-skin voor mijn eigen forumpje te gaan (laten >:)) maken. Maar ik zal em niet als default skin neerzetten.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Op zondag 08 april 2001 21:36 schreef [nielsonline] het volgende:
Javascript @ GoT wordt enkel en alleen gebruikt om traffic te sparen. Veel terugkomende lappen HTML worden dan maar 1 keer meegestuurd.
...en daar bestaat dus al HTTP compressie voor...

Het verschil tussen HTTP compressie met javascript en HTTP compressie zonder javascript is klein.

• Tuinhark
Helaas werkt mijn HTTP compressie scriptje niet goed bij sourceforge.. :'(

Pagina: 1