[BC3] revieuw aanbod

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb hier een MSI 6337 EP pro (i815 EP), deze is nog nooit eerder gereviewed (de 6337 E wel, maar da''s echt een ander bord) en ik zou daar naast kunnen leggen een MSI 6163-Pro (BX bord). Als Proc heb ik een PIII-800.

Ik wil daar best een paar dagen aan besteden om een revieuw te maken, inc benches etc.

Is daar interesse voor of is het ongewenst?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

We hebben een paar maanden geleden afgesproken dat we in principe geen reviews van bezoekers meer aannemen, dus helaas :).

Maar voor het geval je je zorgen maakt, er komen heus nog wel wat leuke reviews van onze kant aan hoor :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• BC3 Victim
Als je ''t vervelend vind moet je ''t zeggen en dan hou ik op met zeuren :)

maareh.. waarom geen revieuws meer van ''jan-met-de-pet''? Of eventueel een aparte revieuw-forum voor de users?

Als een revieuw goed is is ie gewoon goed, maakt toch niet uit wie ''m geschreven heeft?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hat ''t self oock al gesien :)

• AVL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09-2022

AVL

OHMSS

Er zijn verschillende redenen waarom wij niet willen dat iedere willekeurige bezoeker ook reviews kan schrijven.

Het artikel dat diegene wil bespreken is dan vaak iets dat hij/zij zelf heeft gekocht, wat betekent dat je al bevooroordeeld bent. Je kunt dan met geen mogelijkheid een objectieve review schrijven.

Verder hebben de reviewers van Tweakers.net speciale reviewsystemen. Aangezien alle systemen hetzelfde zijn, en ook de testprocedures universeel zijn, kunnen de resultaten worden vergeleken. Dit kan duidelijk niet als iedereen zomaar ''wild'' aan het reviewen gaat.

Verder kunnen we ook niet zien of iemand al ervaring heeft met het schrijven van artikelen, wat als resultaat heeft dat dingen fout gespeld zijn (bijvoorbeeld dat iemand ''review'' verkeerd spelt, om maar zomaar iets te noemen) en de crew een tijd bezig is met het verbeteren van die artikelen.

Er is een vast reviewteam, en daar komen reviews vandaan.

"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zaterdag 07 april 2001 19:50 schreef AVL het volgende:
(bijvoorbeeld dat iemand ''review'' verkeerd spelt, om maar zomaar iets te noemen)
>:)>:)>:)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kleine opmerking mijnerzijds (ik herken een nieuwe welwillende user). Als je de review in gereduceerde mate zou willen schrijven (ofwel, maak de review kort maar volledig opdat het voor jou ook leuk blijft), dan kun je hem wat mij betreft op Processoren en Moederborden plaatsen (da''s een deelfora).

Jij leert daardoor schrijven etc, wij zien een review die eventueel in de FAQ opgenomen kan worden.

* Delerium denkt een win-win scenario te zien ;).

• BC3 Victim
AVL:

Correct me if I?m wrong maar ik proef enige irritatie in jouw reactie. Het was niet mijn bedoeling om hier als nieuwe user jullie te vertellen hoe je je ?werk? moet doen, mocht dit zo overgekomen zijn dan daarvoor mijn excuses.

Ik ben het inhoudelijk niet eens met je posting maar om verdere irritatie te voorkomen zal ik m?n grieven voor me houden (erg moeilijk voor een eigenwijze ezel als ik :) ).

Die typo is grappig gevonden, het lijkt mij echter duidelijk dat iemand die een review schrijft meer aandacht aan z?n taalgebruik besteed dan aan een ?quick post? op GoT.

Ecteinascidin:

Bedankt voor de hint, dat ga ik maar doen denk ik :)

Overigens kan ik al schrijven hoor ;)

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 20:42 schreef hezik het volgende:
AVL:
Die typo is grappig gevonden, het lijkt mij echter duidelijk dat iemand die een review schrijft meer aandacht aan z?n taalgebruik besteedt dan aan een ?quick post? op GoT.

Overigens kan ik al schrijven hoor ;)
Kon het niet laten :)

Verwijderd

Verdorie! En AVL had ''t nog wel 3x doorgelezen >:)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-02 15:52

Sharky

Skamn Dippy!

maak er gewoon een goeie review van, host hem zelf en submit het gewoon als nieuws naar T.net.

This too shall pass

Pagina: 1