Toon posts:

[BC3] Meer categorieen op t.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu zijn er de catgorieen Hardware, Software, Games en Internet.

Games wordt nooit meer gebruikt, dan houd je er 3 over. Is het misschien handig om hardware onder te verdelen in mobo''s, cpu''s en overig en dat je dan ook bovenin kunt kiezen welk nieuws je wilt zien.

Ik denk dat nu 80% van het nieuwe op tweakers over hardware gaat.

En ook weer niet teveel categorieen doen, dan wordt het zo''n circusvoorstelling.

En wat ik heel graag wil is dat je de scores bij reacties uit kunt zetten, ik erger me er namelijk dood aan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over de frontpage. DPC indelen in categorieen is echt grote onzin, de postings van 1 week passen makkelijk in je scherm.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-02 15:14
als jullie dan toch bezig zijn...denk dan ook nog ff aan de afspraken voor het DPC forumgedeelte (het omhoog moven en eventueel een eigen caterogie met verschillende subindelingen) }:O

|:(

ik zie nu pas dat de het forumgedeelte van de Dutch Power Cows alweer bovenin staat :) maar zijn er nog plannen om het een eigen categorie met subonderdelen te geven?

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
(en als er nou ook een pref was om in te stellen van hoeveel dagen je standaard postings wilt zien, zoals UBB had...)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 07:55

Tuinhark

Retro

Ik vermoed dat dat er niet in zit om het uit de klauwen lopen met de server load door al te grote waarden te voorkomen.

Zeg jij misschien, dan haal je de al te grote waarden er uit, maar dan schiet je weinig op vermoed ik. Probleem zal zijn waar je de grens gewoon moet leggen.

Maar das idd geen excuus om niet voor MINDER dan nu te kunnen kiezen. :P

:Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 april 2001 22:15 schreef Onno het volgende:
(en als er nou ook een pref was om in te stellen van hoeveel dagen je standaard postings wilt zien, zoals UBB had...)
Dat is ook een goede ja, nu moet je het telkens met de hand doen, wat weer extra serverload oplevert en serverload=downtime op tweakers ;)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Misschien kun je ook de bestaande vier uitbreiden met een aantal sub-typen, zodat je niet alleen de categorie kunt zien, maar ook het soort bericht, bijvoorbeeld:

<li> nieuws
<li> gerucht
<li> review
<li> press release
<li> shorty (voor korte berichtjes)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Topicstarter
Ja da''s ook een goed idee, de 4 die er nu staan voldoen niet echt meer.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-02 07:51

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

En wat is dan de functionaliteit van die extra categoriën? Momenteel hebben ze nauwelijks functionaliteit, dus snap ik ook niet waarom de huidige categoriën niet voldoen. Extra categoriën zorgen alleen maar voor overlapping.

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
De extra functionaliteit zou dan moeten zijn dat je nieuws per categorie kan bekijken (zoals Sint al vermelde)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

En wat ik heel graag wil is dat je de scores bij reacties uit kunt zetten, ik erger me er namelijk dood aan.
Zie de topics op TMF [topic=153415]

Zodra de reacties weer een redelijk correcte score hebben, hoef je je er ook niet meer aan te ergeren...

de betaler vervuilt

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 april 2001 03:10 schreef Femme het volgende:
En wat is dan de functionaliteit van die extra categoriën? Momenteel hebben ze nauwelijks functionaliteit, dus snap ik ook niet waarom de huidige categoriën niet voldoen. Extra categoriën zorgen alleen maar voor overlapping.
Dan kan je alle categoriën weghalen dus :)
Je moet ook goede categoriën kiezen, mobo''s en cpu''s zullen elkaar nooit overlappen, ik heb nog nooit gezien dat een mobo en cpu getest werden, dat kan ook niet, want je hebt dan 2 onbekende factoren.
Pagina: 1