[BC3] tweakotine etc

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kun je ergens een overzicht krijgen van waarden als tweakotine etc? En dan bedoel ik niet het overzichtje in je profile, maar meer een soort van top-10 achtig idee.

Overigens: waar moet je met al die moderator-punten heen? Kan ik daar ook karma voor ''kopen''? :)

Heb er nl. nog zo''n 300 staan, geen flauw idee wat ik met zoveel moet..

btw.. 294 tweakotine 5 dagen na aanmelding? Damn, I have to get a life some of these days ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
een paar linkjes:
http://www.tweakers.net/reviews?Document=164

[topic=35385]
[topic=35762]
[topic=45173]
[topic=35588]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• BC3 Victim
Je vergeet de belangrijkste:

Als je gaat modden, kijk dan hier: [url="/listtopics.php/16"]Tweakers.net Moddereter Forum[/url]

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
mod.forum kende ik al ;)

Voor de rest bedankt voor de link, had even de search moeten gebruiken zie ik nu, sorry :)