Toon posts:

[BC3] Slotjesforum?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu al weer een tijdje op GoT (vroeger als Funky_Tom) en zie steeds meer slotjes komen....

nu heb ik misschien een idee (ik heb wel een idee maar misschien vind niemand verder dit goed)
Waarom verplaatsten jullie niet meteen alle posts waar een slot aan hangt in een andere catogory? je kan er toch nix meer mee doen... en waarom verwijderen jullie sommige posts niet gewoon?test bijvoorbeeld heeft totaaaaaaal geen nut...
dan lijkt het meteen een (nog) beter forum!

Nog een vraagje erna: Heeft t.net en got een ideeën bus? zo nee maak er is 1!
nog een vraagje aan Tom: waneer is sitecheck.nl af?

Verwijderd

binnenkort is de bedoeling dat alle slotjes onderaan komen te staan.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Slot-topics verplaatsen? Wedden dat het in no-time vol staat met "Waar is mijn topic gebleven???"

Verwijderd

Topicstarter
is er niet een manier om de FAQ verplicht te laten lezen??

de faq laten zien bij aanmelden en pas 10 minuten later de ok buttons laten zien ofzo???

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 april 2001 15:28 schreef oVRoM het volgende:
Slot-topics verplaatsen? Wedden dat het in no-time vol staat met "Waar is mijn topic gebleven???"
en dat zet je dan in FAQ

• oVRoM
  • Niet online
Op zaterdag 07 april 2001 15:29 schreef mot het volgende:
[..]
en dat zet je dan in FAQ
ROFLOL :) :) :)

Je bent toch niet serieus he? :?

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 15:29 schreef mot het volgende:

[..]

en dat zet je dan in FAQ
Die niet gelezen wordt door exact dezelfde newbies die vragen waar hun topic is gebleven.

• oVRoM
  • Niet online
Op zaterdag 07 april 2001 15:35 schreef HlpDsK het volgende:

[..]

Die niet gelezen wordt door exact dezelfde newbies die vragen waar hun topic is gebleven.
Dat bedoel ik :)

Verwijderd

Graag. Wat mij betreft. Maar zelfs dan wordt ie niet gelezen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 07 april 2001 15:45 schreef mot het volgende:
is er niet een manier om de FAQ verplicht te laten lezen??

de faq laten zien bij aanmelden en pas 10 minuten later de ok buttons laten zien ofzo???
Dan wordt ie NOG niet gelezen hoor door sommigen ;).

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Do not underestimate the stupidity of newbies :)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

En dat terwijl het er toch echt instaat:
Goed, zoals gezegd; zet je thread in het juiste forum! De Moderators en Admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zaterdag 07 april 2001 15:24 schreef mot het volgende:

nog een vraagje aan Tom: waneer is sitecheck.nl af?
Goeie vraag, ben ermee bezig en begint er wel op te lijken. Zal kijken of het vanavond op wil schieten, dan ga ik wel ff flink doorwerken. T''is trouwens sitechecks.nl (die zonder S was al bezet). :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 11:05
als je nu een systeem als privmessaging voor ALLE users in werking zet kan je de mensen die reeds gereplied hebben in een ''slotjes''-topic gewoon privmsg''en dat het topic op slot is gegaan om die en die reden..
desnoods enkel rechten om te privmsg''en aan de modjes als je dat wil
misschien de moeite om EERST zo''n priv msg gedoe te coden.

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 17:37 schreef poohbeer het volgende:
als je nu een systeem als privmessaging voor ALLE users in werking zet kan je de mensen die reeds gereplied hebben in een ''slotjes''-topic gewoon privmsg''en dat het topic op slot is gegaan om die en die reden..
desnoods enkel rechten om te privmsg''en aan de modjes als je dat wil
misschien de moeite om EERST zo''n priv msg gedoe te coden.
En je kan dan ook ff melden waar het topic heen gemoved is. :)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

En hardnekkige newbies die de FAQ niet willen lezen na een paar ''tips'' dienen gewoon verwijdert te worden.

* Delerium denkt dat dat ook in de FAQ kan >:)

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

En vervolgens weer een server erbij zetten om dat ICQ systeem te kunnen dragen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 april 2001 19:45 schreef obsidian het volgende:
En vervolgens weer een server erbij zetten om dat ICQ systeem te kunnen dragen. :)
ach...
jullie hoeven toch alleen maar de server zelf te betalen (of word die ook gesponsord?)
bandbreedte krijg je wel van vuurwerk.... :)

alleen heb je dan een probleem voor mensen die geen icq hebben maar msn of nog iets anders....

maar je kan toch wel een simpel scriptje bouwen dat als je een slotje op een post zet er een emailtje word verstuurd naar diegene??
mail($user, de $topicnaam post is gesloten);
(zoiets, ik ben nog niet zo super in php)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 07 april 2001 17:05 schreef Tom het volgende:

[..]

Goeie vraag, ben ermee bezig en begint er wel op te lijken. Zal kijken of het vanavond op wil schieten, dan ga ik wel ff flink doorwerken. T''is trouwens sitechecks.nl (die zonder S was al bezet). :)
eeh, klopt het trouwens dat als je naar http://sitechecks.nl gaat je op een website komt van een of ander design bedrijfje??

• Kresh
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-01 07:19
Op zondag 08 april 2001 13:00 schreef mot het volgende:

[..]

eeh, klopt het trouwens dat als je naar http://sitechecks.nl gaat je op een website komt van een of ander design bedrijfje??
idd: www.sitechecks.nl gaat wel goed :?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 16:45
Op zaterdag 07 april 2001 15:27 schreef HlpDsK het volgende:
binnenkort is de bedoeling dat alle slotjes onderaan komen te staan.
dan zie je ze NOG steeds in je beeld, strax heb je 20 slotjes is je hele scherm vol.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op zondag 08 april 2001 18:55 schreef Wesley het volgende:

[..]

dan zie je ze NOG steeds in je beeld, strax heb je 20 slotjes is je hele scherm vol.
Hmmm... onderin de lijst word er bedoeld, niet onderaan het scherm.

Verwijderd

Op zondag 08 april 2001 13:00 schreef mot het volgende:

[..]

Héee jah nu je het zegt, dat zal waarschijnlijk OF een site van een tweaker zijn die het nu host, of van het kantoor zijn waar Tom nu werkt. [je ging toch bij een bedrijf werken Tom? Die zelf alleen maar databases en goeie code konden bouwen, maar paint niet snapten ? :)]..

Anyway, we w8ten allemaal braaf wat er nu gaat gebeuren :)

Over die newbies: Tsja, iedereen begint als een newbie, maar ze komen nu allemaal naar GoT toe..
Of te wel: wannaB die-hard webdesigner, haal je link naar GoT er af :P:P:P

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 19:45 schreef obsidian het volgende:
Gewoon de vervelende usertjes 1 bericht sturen en ze daarna de hele dag tegen een ICQbot aan laten praten, hebben ze ook wat te doen >:) :)

Verwijderd

Op zaterdag 07 april 2001 16:23 schreef Klont het volgende:
Do not underestimate the stupidity of newbies :)
Regel nr 1 voor internet developers: DE GEBRUIKER IS DOM!

Ervaringsregel nr 1 voor webmasters: Als je ergens neer zet ''klik hier'' probeert de gebruiker overal te klikken behalve daar.

• Tom
  • Niet online

Tom

hmm nu Sitechecks.nl op een goede server gaat draaien zat ik me iets af te vragen. Moet ik voor de zekerheid maar een random-functie maken die af en toe een Code 55 laat zien? >:)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op maandag 09 april 2001 16:15 schreef FlameHeaD het volgende:
Héee jah nu je het zegt, dat zal waarschijnlijk OF een site van een tweaker zijn die het nu host, of van het kantoor zijn waar Tom nu werkt. [je ging toch bij een bedrijf werken Tom? Die zelf alleen maar databases en goeie code konden bouwen, maar paint niet snapten ? :)]..
Zat deze thread niet echt meer te lezen :o maar Sitechecks.nl (zonder www) ging inderdaad naar IWD.nl. Kwam door een configuratie-foutje in Apache tijdens het overzetten.

Ik werk daar niet nee, dat bedrijf gaat de hosting sponsoren voor Sitechecks.nl *D. Enneh hier draait het perfect en erg snel :)

hmm zonder www is het nog steeds, zal even navragen dan :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 09 april 2001 16:34 schreef Tom het volgende:
hmm nu Sitechecks.nl op een goede server gaat draaien zat ik me iets af te vragen. Moet ik voor de zekerheid maar een random-functie maken die af en toe een Code 55 laat zien? >:)
gewoon doen >:)
dan weet je tenminste dat sitechecks.nl van tweakers afkomt

Verwijderd

Bij het aanmelden eerst de faq tonen, daarna een kort examen met een paar vragen of iemand ''t begrepen heeft. Dan pas een actief account.

Ook mensen die zich misdragen kan je dan op non-actief zetten en pas na examen weer toelaten >:)

Vraag 1: Hoe kan ik een URL plaatsen?
(a) <a href>bladie bla</a>
(b) <url>http://test.nu</url> voor
etc...

Misschien wat kinderachtig maar ik denk wel dat ''t werkt. Misschien kan je er nog wat grappige vragen tussen stoppen zoals LSL

Verwijderd

Op maandag 09 april 2001 16:31 schreef joska het volgende:

[..]

Regel nr 1 voor internet developers: DE GEBRUIKER IS DOM!
Huh:?
Ervaringsregel nr 1 voor webmasters: Als je ergens neer zet ''klik hier'' probeert de gebruiker overal te klikken behalve daar.
Het werkt niet :P

Oh ja als je zecht "klik hier NIET" dan doen ze het juist wel :)
Pagina: 1